זה היה אמור להעלות יותר מוקדם - אבל הכל נמחק לי T.T אז הייתי צריך לכתוב את זה מחדש קודם כל סיפורים1 תודה רבה על השם של הסיפור! ומצטער שאת רואה את זה רק עכשיו זאת הייתה די החלטה של הרגע האחרון אם להשתמש בשם או לא. תודה!!! תס וליאנה - עדיין לא כתבתם את הרקע של אליס וג'יימי. זאת די הסיבה למה התעכבתי עם הפרק ולמה הוא די קצר. אליס הייתה אמורה להופיע בו גם... קטניס - אשמח לשמוע מה דעתך על אדרי. יוטה וEdwardScissorHands - ראיין ו - וונוס יופיעו כנראה בפרק הבא יחד עם דמות שלי ^^ פומה - יש סיכוי שגם אייניול יופיע. אני לא לגמרי החלטתי אם זה מסתדר עם האופי שלו. אשמח לשמוע הערות/הארות/עצות/דעות/רעיונות/מחשבות/מחמאות(>

טבע מכושף – פרק בכורה "אש" + רציתי להוסיף

07/08/2016 1212 צפיות 35 תגובות
זה היה אמור להעלות יותר מוקדם - אבל הכל נמחק לי T.T אז הייתי צריך לכתוב את זה מחדש קודם כל סיפורים1 תודה רבה על השם של הסיפור! ומצטער שאת רואה את זה רק עכשיו זאת הייתה די החלטה של הרגע האחרון אם להשתמש בשם או לא. תודה!!! תס וליאנה - עדיין לא כתבתם את הרקע של אליס וג'יימי. זאת די הסיבה למה התעכבתי עם הפרק ולמה הוא די קצר. אליס הייתה אמורה להופיע בו גם... קטניס - אשמח לשמוע מה דעתך על אדרי. יוטה וEdwardScissorHands - ראיין ו - וונוס יופיעו כנראה בפרק הבא יחד עם דמות שלי ^^ פומה - יש סיכוי שגם אייניול יופיע. אני לא לגמרי החלטתי אם זה מסתדר עם האופי שלו. אשמח לשמוע הערות/הארות/עצות/דעות/רעיונות/מחשבות/מחמאות(>

אדריאנה הושיטה את כף ידה לפנים. עיניה הירוקות – אפרפרות התכווצו בריכוז והיא חשקה שיניים בלחץ.
לפתע, להבה קטנה החלה לצמוח על כף ידה. בתחילה הלהבה הייתה לא יותר גדולה מלהבת גפרור אך בכל רגע שעבר הלהבה המשיכה לגדול.
לבסוף, להבה אדומה – כתומה – צהובה בגודל שבין לפיד למדורה ריצדה על כף ידה של אדריאנה בחוסר מנוחה.
"זה הכל?" שאל הנער שעמד מולה בפקפוק.
היא חייכה בסיפוק ולא ענתה. במוקם זאת, היא הושיטה את ידיה לצדדים ועצמה את עיניה.
הלהבה התחילה לטפס במעלה זרועה תוך כדי שהיא מגדילה משמעותית את נפחה. היא אפפה את גופה של אדריאנה עד שלבסוף הוא היה כולו מוסתר על ידי להבות ענק, שפניה של אדריאנה נראו בקושי מעבר להן.
"אדרי," קרא הנער בתדהמה. "איך?"
"תרגול." היא ענתה והחיוך לא מש מפניה.
"טוב, אני מניח ש – " הוא נקטע על ידי קול ירייה מהיר מאחוריו.
הוא נפל קדימה ומבט המום על פניו. הוא אחז ברגלו וצרח בכאב עד שאיבד את ההכרה.
אדריאנה זעקה בבהלה ומיהרה להסתכל לכיוון היורה.
אישה רזה וגבוהה עם שיער חום בהיר ועור שזוף שעמדה במרחק כמה מטרים ממנה והחזיקה אקדח קטן בידה השמאלית החזירה לה מבט.
"מי את?" אדריאנה צעקה, "למה הרגת אותו?"
דמעות החלו לרדת על פניה אך הם התאדו במהרה, מהחום הרב של הלהבות.
"הו," אמרה האישה בגיחוך, "אני לא הרגתי אותו. הוא רק פצוע. אבל תודה לאל שהוא התעלף, כי אם הוא היה ממשיך לצרוח כבר הייתי הורגת אותו. אבל אני הולכת להרוג אותך."
אדריאנה צעקה בכעס ושלחה את כל הלהבות שאפפו אותה לעבר האישה המסתורית. האישה שלחה נחשול מים אדיר מנחל שעבר באזור. הלהבות כבו, והעוצמה של המים הדפה את אדריאנה והפילה אותה.
"כמה אירוני…" האישה צחקקה קלות. "את באה למקור המים היחיד בסביבתך הקרובה כדי שתוכלי להגן על עצמך במקרה שהכוחות שלך טיפה יוצאים משליטה. אבל המים שהיו אמורים להגן עלייך, הובילו למותך."
"אני – עדיין – בחיים." אדריאנה אמרה בקושי בעודה יורקת מים.
"לא לאורך זמן." האישה מיהרה להגיד.
היא הרימה את האקדח, מוכנה לירות, כשלפתע יד שזופה נכרכה סביב צווארה ודקרה אותה בעזרת סכין קטנה.
הדם השפריץ לכל עבר והאישה נפלה על ברכיה, פערה את פיה החוסר אמון ולבסוף פגעה באדמה, חסרת רוח חיים.
הרוצח, או יותר נכון הרוצחת הייתה אישה צעירה, בעלת שיער חום עם קצוות בלונדיניים ועיניים מלוכסנות וחומות.
"זאת אירוניה," היא אמרה. "היא לא יכלה לשלוט בדם שלה."
היא זרקה בקבוקון שנוזל סגלגל מילא אותו לעברה של אדריאנה והיא תפסה אותו.
"רפלקסים יפים," אמרה, "שתי אותו, הוא יעזור לך."
"למה שאסמוך עלייך?" שאלה אדריאנה בספק. "אני לא מכירה אותך."
"אין סיבה." ענתה האישה, "קוראים לי צ'ו אגב, אם זה יעזור לך לסמוך עליי, כי מסתבר שלהציל את החיים שלך זה לא מספיק."
"נקודה טובה," אמרה אדריאנה, פתחה את הבקבוקון בחשש ולגמה לאט את הנוזל.
"זה מעולה!" אמרה אדריאנה לאחר שסיימה את לשתות את תוכן הבקבוקון. "מה זה?"
"תודה!" קראה צ'ו, "זה שיקוי שינה, הכנתי אותו בעצמי."
"חכי – מה?" שאלה אדריאנה.
"חלומות נעימים!" אמרה צ'ו.
הבקבוקון נשמט מידה של אדריאנה והתנפץ לעשרות רסיסים כשפגע בקרקע. עפעפיה של אדריאנה נסגרו והיא נפלה בישנוניות על האדמה.
"כמו שאמרתי," אמרה צ'ו, מיהרה לאדריאנה והחלה לגרור אותה בעדינות ככל שאפשר על הרצפה, "אין סיבה לסמוך עליי."


תגובות (35)

הרציתי להוסיף המלא –
זה היה אמור להעלות יותר מוקדם – אבל הכל נמחק לי T.T אז הייתי צריך לכתוב את זה מחדש קודם כל סיפורים1 תודה רבה על השם של הסיפור! ומצטער שאת רואה את זה רק עכשיו זאת הייתה די החלטה של הרגע האחרון אם להשתמש בשם או לא. תודה!!! תס וליאנה – עדיין לא כתבתם את הרקע של אליס וג'יימי. זאת די הסיבה למה התעכבתי עם הפרק ולמה הוא די קצר. אליס הייתה אמורה להופיע בו גם… קטניס – אשמח לשמוע מה דעתך על אדרי. יוטה וEdwardScissorHands – ראיין ו – וונוס יופיעו כנראה בפרק הבא יחד עם דמות שלי ^^ פומה – יש סיכוי שגם אייניול יופיע. אני לא לגמרי החלטתי אם זה מסתדר עם האופי שלו. אשמח לשמוע הערות/הארות/עצות/דעות/רעיונות/מחשבות/מחמאות(><) או סתם תגובות… אמורה – אם את רואה את זה ועכשיו כן יש לך רעיונות לכתוב דמות, תודיעי לי. תודה רבה לכולם!

07/08/2016 16:24

פרק מופלא. עלילה טובה ועניינת. נשארתי מרותק למסך. מצפה בכיליון עיניים לפרק הבא… אשמח אם תקראי את סיפוריי, ומחכה לפרק הבא..

07/08/2016 16:31

תודה רבה!
אני מצטער, אבל אני לא חושב שאקרא את הסיפורים שלך, הם פחות הסגנון שאני אוהב לקרוא.
ואני בן ^^

07/08/2016 16:34

שני פרקים ראשונים ביומיים? אלו בהחלט יומיים נהדרים.
לא חשבתי שתפתח את הסיפור עם דמות שלי ^^ (בעיקר כשיש לך בערך עשרים דמויות בכל סיפור.)
לטעמי הפרק היה קצת קצר מדי, אבל אם הוא כבר נמחק והייתה בו רק דמות ראשית אחת (שתיים, אם צ'ו נחשבת. יש לי תחושה שהיא די ראשית בסיפור) אז זה כנראה המיטב.
הפרק היה כתוב די טוב, למרות שהכל הרגיש לי מהיר מדי, כאילו היינו אמורים לקבל יותר מידע על הדמות אבל כל מה שאנחנו יודעים זה השם.
אני חושבת שאדריאנה לא הייתה שותה נוזל סגול שנתנה לה אישה שהיא רק הכירה, אבל זה הסיפור שלך ואני מניחה שזה היה הכרחי.
מחכה להמשך! (:
קטניס אוורדין, סוף.

07/08/2016 19:28

    צ'ו ראשית-משנה כזאת…
    יכול להיות שבגלל שהפרק הוא ברובו סצנת קרב, הוא עבר מהר מדי. אני לא משהו בקטעים כאלה(לא שאני גם כל כך טוב בקטעים אחרים… אבל סצנות קרב אצלי תמיד מאוד מהירות משום מה…).
    זה באמת היה הכרחי ^^
    ואם היא הייתה נותנת לה לשתות מים?
    נראה לי היא כן הייתה לוקחת, נכון?
    אז בעולם שלנו נוזל סגלגל מדליק כמה נורות אדומות, בעולם שבו הסיפור מתרחש זה די נורמלי.
    תודה רבה!

    07/08/2016 20:07

עלה סוף סוף!
הפרק היה מעולה, אבל לצערי אני חייב להסכים עם קטניס. הפרק עבר דיי מהר ואולי היית מאריך את הקרב טיפה יותר אז הפרק היה יוצא יותר ארוך וגם היה עובר פחות מהר ממה שעבר.
הייתי שמח לראות טיפה יותר תיאור של אדריאנה, יכול להיות שפספסתי איזו שורה אבל מלבד תיאור של העיניים שלה ושל האש שמתפשטת על הגוף שלה – לא ראיתי יותר מדיי תיאורים על המראה שלה.
הו ועוד דבר אחד. כתבת: "נקודה טובה," אמרה אדריאנה, פתחה את הבקבוק בחשש, ולגמה לאט את הנוזל.
"זה מעולה!" וזה ממשיך….
הבעיה פה היא שיכולת לעשות לכתוב ככה, וככה זו גם כתיבה דיי נכונה.
"נקודה טובה," אמרה אדריאנה, פתחה את הבקבוק בחשש, ולגמה לאט את הנוזל. "זה מעולה!" וממשיך…
לא היית צריך לרדת שורה, זה הכול.

מלבד זה אהבתי את הפרק!^^ (שאפו שלא ויתרת למרות שהפרק נמחק! אני הייתי מתייאש ודופק את הראש במקלדת XD), מצטער על הביקורת אם נפגעת או משהו כזה – הכוונה לא הייתה שתיפגע אלא תשתפר! :)
מצפה לפרק הבא.
ושיהיה ארוך יותר!
נ.ב שם מעולה!

07/08/2016 20:00

    לגבי המהירות של הפרק, כבר הגבתי לקטניס.
    יכול להיות שבהקלדה השנייה של הפרק פספסתי קצת תיאורים(אל תאשימו אותי. הייתי קרוב לייאוש ולדפיקת הראש במקלדת כמו יוטה) אבל בעיקרון, חלק די גדול מהפרק אדרי הייתה אפופת להבות, והדגשתי שהפנים שלה נראו בקושי מעבר להן. אם הייתי מכניס תיאורים, זה היה קצת מאולץ ובכוח, ובגלל שזה כבר קרה לי פעם, העדפתי פחות תיאורים מאשר יותר מדי.
    אני חושב שהורדת שורה הייתה הכרחית.
    אדריאנה מדברת בהתחלה ואז שותה. השתייה אורכת מעט זמן והיא מעין הפסקה בדיבור שלה ולכן לפי דעתי נחוץ להוריד שורה.
    במיוחד שהיא שותה בחשש, ואז השתייה קצת יותר איטית.
    לא נפגעתי – אני שמח שאנשים מבקרים, מעירים ונותנים עצות(כמו שכתבתי ב'רציתי להוסיף' שדי נמחק -0-).
    תודה רבה!!!!!
    נ.ב.
    כל הקרדיט על השם הוא לסיפורים1! ההברקה הייתה לגמרי שלה.

    07/08/2016 20:16

סוף סוף יש פרק!! הפרק היה ממש יפה, אבל כמו שאמרו מעלי, זה היה טיפה קצר והרגיש שעבר די מהר.
משהו שלא הבנתי בפרק, המים כאילו ממש החלישו אותה? כי אם לא זה ישמע טיפה מוזר שהיא תשתה נוזל מוזר מאישה שהיא לא מכירה, והיא גם לא ממש צריכה אותו.
מחכה לפרק הבא :)

07/08/2016 20:31

על האורך והמהירות כבר דיברתי.
לגבי המים,
קודם כל, מה שאדרי עשתה עם כל הלהבות שאפפו את הגוף שלה, היה מעייף בשבילה מאוד. אחר כך היא שילחה את הלהבות באישה.
ואז האישה כיבתה את הלהבות ואדרי נהדפה לאחור ונפלה.
היא לא מכירה את האישה אבל היא הצילה את החיים שלה…
תראה, נניח אם מישהו נפל מהאופניים ואז מישהו שעבר לידו עוזר לו לקום, בודק שהוא בסדר ומציע לו מים. נראה לי שהוא ישתה, לא?
אז פחות או יותר זה מה שהלך פה.
וכבר אמרתי לקטניס, שבעולם שלהם, הנוזל הסגול זה לא כזה מוזר….
תודה רבה!!!

07/08/2016 20:40

אני לא אחזור על מה שכבר נאמר… כי כואבות לי הידיים.
אז… פרק טוב :)
אין לי ממש מה להוסיף על האחרים.
המשך? המשך!!! ושיהיה יותר ארוך הפעם…
אה. מה זאת אומרת שאתה לא בטוח שזה יסתדר עם האופי שלו? עד כמה פרק יכול להיות מלא חיים וכיפי? לא יפה מצידי לצחוק על אחת הדמויות שאני הכי מתגאה בהן -,-

08/08/2016 02:44

תודה רבה!!!
ההתנגשות עם האופי לא קשורה לשמחת החיים הלוקה בחסר שלו. כי הפרק לא קשור לשמחת חיים. פשוט כתבת שהוא לא מהסוג שיעבוד בקבוצה או שמחלקים לו פקודות. ואם הוא בפרק זה אומר שדי אמרו לו מה לעשות.
כי הוא(אם אחליט להכניס אותו לפרק), הדמות של יוטה והדמות של EdwardScissorHands הולכים לנסות לשכנע את הדמות שלי(^^) להצטרף ל"משימה"…
נראה כבר.
תודה רבה!!

08/08/2016 12:32

    הווו. אם כך, באמת לא מתאים שהוא יהיה בפרק…

    08/08/2016 13:53

אני מסכימה עם כל התגובות פה. הפרק באמת היה קצר מידי והיו חסרים תיאורים. למה לה לקחת נוזל סגול מאישה זרה שעוד פגעה בה?
לא היה ממש מובן מי זה הנער שעמד לידה. ההתחלה ניראת מעניינת. אני שמחה שבסוף החלטת לקחת את השם.
מחכה להמשך :)

08/08/2016 12:40

הגבתי על האורך, המחסור בתיאורים ועל הנוזל הסגול.
ומתי בדיוק צ'ו פגעה בה? היא הצילה לה את החיים.
ומי שמסכים עם התגובות האחרות, שגם יראה את התשובות שלי לתגובות האלו ולא סתם יגיד את מה שכבר אמרו.
הנער שעמד לידה לא חשוב. סתם ידיד של אדרי שעזר לה לשלוט באש וכל זה.
אני שמח שנתת לי את השם ^^
תודה רבה!

08/08/2016 13:06

כל כך שמחה שיצא פרק, סליחה על התגובה המאוחרת.
אמרת שוונוס תנסה לשכנע את הדמות של פומה (דרך אגב, פומה אם את קוראת את זה; מדהים!!) להצטרף לאיזה מסע.
זה קצת מתנגש לי עם האופי שלה.
לדעתי ייקח קצת זמן לשכנע אותה להצטרף לזה, וגם אחרי שהיא תשתכנע, נראה לי שהיא לא תנסה באופן פעיל לגייס ולנסות לשכנע מישהו.
נראה לי יותר מתאים שהיא תעמוד בצד ותסתכל עם החלפות הדברים עם זריקת הערה קצרה וקולעת פעם בכמה זמן.
רק אומרת מה שנראה לי, אין בעיה אם תחליט שזה לא נכון כלפי הדמות, רק הרגשתי שזה יהיה יותר מתאים.

09/08/2016 14:16

לא את הדמות של פומה. את הדמות שלי.
וזה בערך מה שתכננתי לעשות איתה, שהיא תעמוד בצד ומדי פעם תתערב.
תודה רבה!

09/08/2016 14:18

בלאק!!
אני ותס ממש מצטערות לוקח נו קצת יותר זמן מהנדרש לכתוב את העבר שלהם, אני מקווה שאם נשלח לך ביום ראשון זה יהיה בסדר? אני ממש ממש מצטערת. ברצינות.
חוץ מזה- פרק טוב מאוד!
אבל הוא ממש קצר! אני בטח אקרא אותו איזה מליאד פעם (ממש חיכיתי שתוציא פרק* תנסה להאריך את הפרקים לפעם הבאה!
לגבי אדריאנה, היא נורא נחמדה (למה לעזאזל היא שתתה את זה?)
ומי ניסתה לירות בה? (ולמה)
ומי זאת צ'ו?? למה היא נותנת שיקויים לאנשים רנדומלים אחרי שהיא מצילה אותם???
בקיצור אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא בתקווה שהוא יהיה מעט יותר ארוך.
תמשיך! :)

10/08/2016 13:01

יום ראשון זה בסדר. עדיף כמה שיותר מוקדם.
האורך של הפרק גם באשמתכן כמו שכבר אמרתי -_-
כבר הגבתי על למה היא שתתה את זה…
מי שניסתה לירות בה שולטת במים, הכל יתבהר אחר כך.
צ'ו – את תגלי בהמשך…
והיא לא נותנת שיקויים לאנשים רנדומלים. היא גם לא מצילה אנשים רנדומלים.
תודה רבה!

10/08/2016 15:51

אהבתי את הפרק! נראה שידידות מופלאה מתחילה בין ג'ו ואדריאנה:*)
מחכה להמשך

10/08/2016 20:48

תודה רבה!

11/08/2016 16:30

קראתי, שתדע, וגם כתבתי דמות חופרת במיוחד (מעולם לא חפרתי ככה על דמות בחיי! :םםם) ואני חייבת להסכים עם מה שנאמר- הפרק עבר מהר מדי, זה כאילו שלא נתת זמן להבין מי נגד מי וכבר מישהי מנסה להרוג אותה :םםם היית יכול לתאר יותר את הקטע שבה היא יורה בבחור הזה כי זה עבר די מהר ביחס לתיאור שהיא מתכסה בלהבות.
וזה היה מאוד תיאטרלי, הקטע של "הוא לא מת, אבל אם היה ממשיך לצרוח, כנראה שהייתי הורגת אותו" וה"את עדיין לא מתה אבל תמותי בקרוב", מאוד תיאטרלי, אולי טיפ'לה מוגזם ודרמטי מדי XP (לפחות לדעתי, כן?) נראה היה כאילו מה שקרה שם זה דבר רגיל אצלם מה שנראה לי טיפה לא הגיוני (אלא אם כן זה כן 0-0)
וחוץ מזה, הפרק היה כתוב טוב ^^ היו שתי שגיאות הקלדה ולפעמים מחסור בתיאורים, אבל חוץ מזה, לא מצאתי משהו להעיר עליו :)
מצפה להמשך! ולתגובה שלך לגבי הדמות שכתבתי *-* מתנצלת על הדיליי, לא הייתי במיטבי החודש… ;.;

11/08/2016 17:16

אני חושב שיש קשר בין תיאטרליות וספרות, אבל אולי זאת רק דעתי…
תודה רבה!!

11/08/2016 17:31

    ברור שיש, ספרות ותיאטרון זה כמעט הינו הך, אבל תיאטרליות מוגזמת מפחית מהאמינות של הסיפור, וזה נגיד דבר שמציק לי בסיפורים, האובר הגזמה שיש לפעמים שלא מקושר למציאות (כי במציאות אף אחד לא צוחק צחוק מרושע סתם ככה :ם) אם הבנת אותי XP
    אני רק אומרת שלא מומלץ להגזים בביטחון המופרז והרשעות של הדמויות הרעות U^U וזו ביקורת בונה, כמובן!

    12/08/2016 15:38

היי בלאק, מה המייל שלך?
ואם אתה מעדיף לא לכתוב פה אז פשוט תשלח לי הודעה למייל : [email protected]
תודה! :)

13/08/2016 15:37

[email protected]
תודה לכן! :)

13/08/2016 21:22

שולחת לך :)

13/08/2016 21:55

ממש יפה ומעניין מצפה לפרק הבא :)

14/08/2016 02:42

תודה רבה!

15/08/2016 22:52

כתיבה ממש יפה ומעניינת. אהבתי מאוד. מחכה להמשך :)

16/08/2016 00:41

תודה רבה!!!

16/08/2016 13:56

אני לא יודעת אם ראית, אבל העלתי את הפרק הראשון ב'העין הרואה הכל'.

19/08/2016 10:56

    ראיתי, פשוט שכחתי להגיב.
    אני אגיב עוד מעט.

    21/08/2016 18:29

אני לא מאמינה ששכחתי להגיב><
בעיקרון, אהבתי את הפרק.. אמרו בערך את כל מה שאני חושבת.. הפרק כן עבר מהר מידי – אבל אין סיבה שאני אציין את זה גם ככה..
מתי אתה מעלה עוד פרק? אני מתה לקרוא על ההמשך!

21/08/2016 16:59

    תודה רבה! העליתי.

    21/08/2016 18:29

קטע מעניין, לא עלילתית, אלא יותר מושך כזה להמשיך לקרוא.
חייב להגיד שהייתי שמח אם לפני כל הסצינה הזאת יהיה אולי איזשהו הסבר על העולם שבו מסופר הסיפור.. אתה מבין? מה בדיוק הכוחות שלהם ומי הם ואיפה הם נמצאים. מה הקשר בין הדמויות? גם כשהתחלתי לקרוא דמיינתי אותם בתוך איזה חדר אימונים כזה אבל פתאום הגיע נהר שזרם באיזור… אז נקודה לשיפור..
עוד משהו זה שלדעתי פרק ככלל אמור להכיל יותר מ'סצינה' אחת.. אבל זו רק דעתי.
בכל מקרה, יפה! אמשיך עכשיו לפרקים הבאים :)
ואשמח כמובן אם תקרא את הסיפור החדש שלי(אני חדש פה בלי קשר).

14/09/2016 13:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך