מרשמלו^^ אז.... סורי על העיכוב. הפרק כבר היה מוכן לי, ופשוט לא הייתי ליד מחשב ולהעלות מהפלאפון זו פשוט לא אופציה. מקווה שתאהבו. כל ביקורת והארה תתקבל בברכה! תהנו!

טבע מכושף – פרק 2 – "המקום שכולנו באנו ממנו"

21/08/2016 878 צפיות 17 תגובות
מרשמלו^^ אז.... סורי על העיכוב. הפרק כבר היה מוכן לי, ופשוט לא הייתי ליד מחשב ולהעלות מהפלאפון זו פשוט לא אופציה. מקווה שתאהבו. כל ביקורת והארה תתקבל בברכה! תהנו!

ראיין, וונוס וג'סי התהלכו ביער העבות בזהירות רבה.
הם נמנעו ממגע עם כל צמח, בחנו בקפידה את האדמה החולית שעליה דרכו והיה נראה כאילו שאפילו את הנשימות שלהם הם לוקחים בזהירות.
לבסוף, לאחר הליכה של כרבע שעה, הם נעצרו בדממה בקרחת יער מוצלת שבמרכזה היה מעיין מים חמים.
לצד המעיין היו מגבת ושני ספרים; אחד עבה והשני דק.
בתוך המעיין, שכבה נערה, שכל גופה, מלבד לראש, היה מתחת למים.
למרות שעיניה היו פקוחות, היא לא הבחינה בשלושת הנערים שבחנו אותה.
"מה עכשיו?" שאלה ג'סי בלחש. "אנחנו הולכים לפנות אליה או לחכות?"
"בוא ננסה לדבר איתה." השיב ראיין.
הוא צעד לעבר המעיין בשקט. כשהנערה במעיין הבחינה בו לבסוף, היא פלטה צרחה.
"מה לעזאזל?" היא שאלה. "מי אתה?"
"אני ראיין," הוא מיהר להשיב, "והן-" הוא החווה בידו לעבר ג'סי ו – וונוס אך נקטע על ידי הנערה.
"לא אכפת לי מהשמות הטיפשיים שלכם." היא אמרה בקרירות, "תחזרו למקום שבאתם ממנו, או שאחזיר אותכם למקום שכולנו באנו ממנו."
"וזה יהיה?" שאלה ג'סי בחוסר הבנה.
"עפר, טיפשה." השיבה הנערה ויצאה מהמים מה שנתן לשאר הזדמנות לבחון אותה.
היא הייתה רזה מאוד וגבוהה. השיער השחור והארוך מדי שלה שהגיע כמעט לכפות רגליה נדבק לגופה ונטף מים. בקצהו היו גוונים צבועים בסגול, כחול ואפור, שלאחר שנרטבו נראו כהים הרבה יותר מצבעם האמיתי.
היא לבשה בגדים אדומים – ורודים, ספוגים במים שנצמדו לגופה והיוו ניגוד לעיניה הירוקות הסקרניות והבורקות. היא הרימה את המגבת מהאדמה, התעטפה בה וחזרה לשלוח מבטים צוננים לשלושה שבחנו אותה.
"בכל מקרה, אלו ג'סי ו – וונוס," אמר ראיין בטון קליל, "ואין צורך להשתמש באלימות."
"בינתיים." סיננה הנערה דרך שיניים חשוקות.
לפתע, צצה מאחד השיחים הסמוכים שועלת פנק קטנה והתחילה לרוץ במהירות לעבר הנערה במגבת. כשהגיעה לנערה היא תפסה בשיער הארוך שלה ומשכה אותו כלפי מטה.
"אאוץ'!" הנערה זעקה בכאב, הסתובבה לאחור ובהתה בשועלה בריכוז.
כעבור מספר שניות השועלה נפלה על הרצפה, והתחילה להיחנק ולפרפר.
"הופ!" ג'סי קראה בבהלה ומיהרה לשועלה. שיערה הגלי והחום נע יחד איתה כשהיא רצה. היא כרעה על הרצפה והרימה את השועלה, שהמשיכה לפרפר בידיים של ג'סי.
"מה עשית לה?" ג'סי צעקה ודמעות החלו ליפול על פניה.
"מה אני עשיתי לה?" הנערה קראה בתמימות מזויפת. "היא זאת שתקפה אותי!"
וונוס מיהרה לעברה של הנערה, תפסה בצווארה והצמידה אותה לעץ הקרוב ביותר.
"תרפאי אותה. עכשיו!" היא אמרה, ספק בכעס ספק בעצב.
"ואם לא?" הנערה השיבה בקושי, מנסה להסיר את האחיזה של וונוס בה אך דבריה גרמו לוונוס להדק את האחיזה אפילו יותר.
"עכשיו." וונוס השיבה, הפעם בקול רגוע יותר.
הנערה כיווצה את עיניה במאמץ עד שלבסוף השועלה הפסיקה להיחנק. כשוונוס שמעה שהקולות נגדעו, היא הורידה את ידה מה שהוביל לנפילה של הנערה על הרצפה. היא אחזה בצווארה בכאב ושאפה כמה שיותר אוויר שיכלה.
"נעים להכיר." היא אמרה בין שאיפה לשאיפה, "אני לוּ."
"אז.. לו," אמר ראיין, שהיה בשקט כל הזמן הזה, "זה בטח ישמע לך טיפשי, אבל אנחנו צריכים את העזרה שלך ל… ל … ל… – ".
"להציל את העולם." וונוס השלימה בטון שהעיד על כך שגם היא לא מאמינה שהיא עושה את זה.
"ברצינות?" לו אמרה בגיחוך. "ממי?"
"ובכן -" אמר ראיין, "בין היתר, מהדוד שלך."
"לא יכולת להגיד את זה קודם?" היא שאלה בעצבנות. "אני אעזור."
היא שרקה פעמיים ותיק כחול נפל לפתע מאחד העצים. היא הרימה אותו ושרקה פעם נוספת.
קואלה קטנה ירדה מהעץ באיטיות, מעט בפחד. היא מיהרה ללו, ולאחר שזאת הרימה אותה, היא נכרכה סביב גבה.
"יש לך חיית מחמד?" שאלה בוונוס בהפתעה.
"תכירו את מרשמלו." אמרה לוּ בחיוך. "מרשמלו, תכיר, שועלה מופרעת ושלושה אנשים עם שמות טיפשיים. בוא נלך."
היא הרימה את הספרים מהאדמה והכניסה אותם לתיקה.

"ג'יימי," אמרה צ'ו, "תתכונן."
הוא הנהן קלות והיא השאירה אותו לבדו.
עיניו האפורות עם הנקודות הכחולות ננעצו בתמונות שנתלו על הקיר והציגו מספר נערים ונערות.
"אני בא אלייך, אליס." הוא לחש לעצמו. "כולנו באים."


תגובות (17)

איזה כיף שעלה עוד פרק!! כל כך חיכיתי אליו^^
אהבתי את הפרק. היה נחמד לראות עוד דמויות בסיפור שנכנסות לאט לאט (למרות שבעיקרון זה רק הפרק השני אז זה היה צפוי שזה יקרה). אני מתה לראות באיזה אומה תשים את אליס (מבחינת מיקום) או בכללי על הסיפור שלהם.
אגב, תודה רבה שקיבלת את הרקע שלהם!
*היו חסרים לי תיאורים, בעיקר מבחינת מראה. אין לי מושג איך ראיין, ונוס וג'סי נראים בכלל ומה הכוחות שלהם בכלל.. היה לי קשה לדמיין מבנה בראש כי לא היו הרבה תיאורים (למרות שהתיאורים על הפרטים ביער היו נחמדים, הייתי מוסיפה יותר).
חבל לי שלא שמענו הרבה מג'סי, דיי שכחתי שהיא הייתה שם בכל מקרה.

*הייתה חסרה לי הקדמה לפרק – אני לא יכולה להסביר את זה, אבל זה פשוט הרגיש חסר… זה מה שגורם לעלילה לרוץ מהר מההתחלה – מה שמוביל אותי לזה שהעלילה רצה מהר..
מה שחסר לי בהרבה סיפורים זה התהליך של הדברים – נורא קל לרוץ קדימה ולשכוח מהדברים הכי קטנים האלה. חסר לי החשש (המפורט) ממשהו לא מוכר, פירוט מחשבות, מחשבה לפני פיתרון (ושהוא לא פשוט צץ מיד כאילו הוא היה מוכן מראש)
אני לא חושבת שזה קשור גם לאופי של הדמות – יש דמויות שהן קצת חסרות טקט או חסרות בושה, אבל עדיין צריך איזשהו איזון… (מקווה שאתה מבין אותי)

מה הדוד שלה קשור להרס של העולם?? מי הוא? (רגע זה קשור לאבא של מייקל? או למייקל?) ומי היא בכלל?
{התייאשתי אחרי בדיקה חלקית בהרשמה – זאת דמות שאתה כתבת? או שקיבלת אותה?}
ובקשר לקטע של ג'יימס – יאיי!!! אליס~ (האמת שאחרי ההקדמה הייתה לי הרגשה שיהיה קשר בין צ'ו לג'יימס, למרות שחשבתי שהוא יהיה אסיר שלה או משהו~)
זה אומר שהיא תופיע בפרק הבא? יאיי! וואי אם יחטפו אותה או יתקפו אותה אני אהיה מאושרת! #בעיותשלסופרים ~ליאנה,קטואמשיבינו~
אני מתה לדעת יותר על צ'ו, ועכשיו אני לגמרי רוצה לשמוע עוד על התכנית שלהם ביחד – הם חוטפים את הילדים האלה כדי לאסוף אותם בתור קבוצת חיילים או משהו?
אני צריכה עוד פרק. עכשיו.
מקווה לעוד פרק מחר~ (פליז!!!!)

21/08/2016 20:23

הכוחות שלהם לא חיוניים לפרק הזה. לגבי המראה – רציתי להוסיף, אבל מצד שני כשניסיתי להוסיף זה יצא עמוס מדי. אז הורדתי אותם. אני לא מבין את מה שאמרת על ההקדמה. יש מצב שאת קצת מסבירה? את תגלי בהמשך הכל. ולו זו דמות שאני כתבתי.

21/08/2016 20:43

#בעיותשלסופרים שגם אני מבין. תשאלי את אמורה. °^° תודה רבה על הכל! אנסה ליישם. ומחר זה אופטימי. אבל אולי. לא מבטיח שום דבר.

21/08/2016 20:54

חחח בתכלס סופרים זה עם פריק של כאב.. בעיקר של אחריםXD (אנחנו בריונים יואו)
בקשר להקדמה – תסתכל על השורה הראשונה של הפרק. השורה הזאת פותחת את הסיפור והתפקיד שלה הוא להכניס את הקורא לתוך הסיפו8ר ולסקרן אותו ביחד.
לדעתי היא הייתה קצרה מידי ולא הכי מעניינת.
ההקדמה צריכה להכניס אותך לסיפור, לפעמים לעדכן אותך במה שקרה בפרק הקודם.. יש בה בד"כ הרבה תיאורים (לא משנה אם פעילות, מחשבה או מראה)
תנסה לקרוא את ההתחלה הזאת בקול – זה מרגיש תקוע קצת? לדעתי כן.. זה בגלל שהיא לא מפורטת מספיק או לא מתאימה לפרק..
אני לא יכולה להסביר איך בדיוק לכתוב הקדמה – זה שונה אצל כל אחד ובכל פרק.. אתה יכול לקרוא הקדמות אצלי (גם אני לא משהו בהקדמות.. זה החלק השנוא עליי). בעיקרון זה עניין של ניסוי וטעיה..
מקווה שעזרתי!

21/08/2016 20:58

    אני חושב שהבנתי… תודה רבה!

    21/08/2016 21:24

אני מסכימה עם תולעת סיפורים לגבי התיאורים של הדמויות. לא מוזכר בסיפור כיצד הם נפגשו והכירו (ראיין, וונוס וג'סי. צו' וג'יימס). אתה תסביר את זה בהמשך?
אהבתי את הפרק. הוא הרבה יותר טוב מהקודם. לו מתחילה להיות אחת הדמויות האהובות עליי (לא יודעת למה). מעניין אותי כיצד תציג את קטלין ופול. מחכה להמשך :)

21/08/2016 21:07

    איך הם נפגשו והכירו פחות חשוב. אם אני אעשה לכל דמות מה שעשיתי בפרק הראשון עם אדריאנה זה יהיה משעמם.
    אני מת על לו. היא אדירה(טוב נו, גם בגלל שהיא דמות שלי).
    תודה רבה!!!

    21/08/2016 21:27

סוף סוף עלה פרק, הייתי בלי שש ימים בלי פלאפון או משהו ורק חיכיתי שיהיה לי סוללה כדי לראות אם יש פרק חדש.
בנוגע לפרק, מאוד אהבתי אותו. אהבתי איך שנתת להופ להסתבך בבעיה כבר בפרק הראשון שלה, עשית את ג'סי איך שחשבתי (בינתיים לפי מה שראיתי.) ושאר הפרק עם עלילה ממש טובה שכתובה ממש טוב (הדבר היחיד שעולה לי בראש זה ממש טוב ><)
לגבי הפרק, לפי מה שהבנתי; וונוס, ראיין וג'סי פועלים ביחד עם צ'ו וג'יימי,או משהו כזה. זה לפחות מה שאני הבנתי.
מחכה לפרק הבא :)

21/08/2016 21:10

פרק ייאיי!! אבל אני חייבת להודות, היו קטעים שבכלל לא הבנתי מה קורה.. מבחינת מה הם עשו. נגיד, כשהיא אחזה בה (שכחתי שמות, תסלח לי) בכלל לא ידעתי שזה היה בצוואר שלה ולא הבנתי איך היא נפלה אם היא עזבה אותה, ורק שהזכרת שניא השתעלה הבנתי. וגם בקשר לתיאור חיצוני, זה לא משנה אם זה יהיה עמוס מדי, זה חשוב כדי לדעת איך לדמיין בראש את הדמויות. האמת גם חשבתיש הנערה שבמים עירומה עד שכתבת שיש לה בגדים (מי נכנס עם בגדים למים? לפחות שיהיה לה כמו בגד ים או משהו). אמממ אני דרך הטלפון אז אין לי זמן או אפשרות להרחיב יותר, אבל אני מקווה שהבנת את ההערות שלח ומקווה שלא פספתי כלום. היה קטע של מעבר סצינה שלא הבנתי שסה קרה ואני יש מצב שזה כי אני דרך הטלפון ולא נמצא הרווח ביניהם. טוב, אני מחכה לפרק הבא! ^^

22/08/2016 08:13

    כתבתי שהיא אחזה בצוואר שלה. רק אומר. -_-
    אני מבין מה שאת אומרת לגבי התיאורים, אבל מצד שני, כשמעמיסים יותר מדי התיאורים לפעמים מתערבבים ויוצא בלאגן. אני אנסה לעשות מה שיוטה אמר.
    נודיזם מתאים לאופי של לוּ אבל זה היה מוזר מדי אם במפגש הראשון שלה אם שאר הדמויות היא הייתה עירומה זה היה אוקוורד. too much.
    ולוּ חיה ביער, זה לא שיש לה ממש הרבה בגדים שהיא יכולה להפוך אחד מהם לבגד ים.
    לגבי המעבר סצנה – זה בגלל שאת מהפלאפון, אי אפשר לראות שם רווח…
    תודה רבה!
    עשית לי די חשק להמשיך עכשיו. אז אולי יעלה פרק היום/מחר. אבל רק אולי.

    22/08/2016 14:44

עלה פרק והו!
טוב, אני חייב להסכים עם מה שנאמר מעליי לגבי התיאורים, הבלבול בפרק ואני חושב שלחזור על מה שנאמר יהיה מיותר. אבל רק הערה קטנה – אם אתה מתלבט בין להוסיף עוד תיאורים ללא להוסיף כמעט תיאורים, תמיד תבחר להוסיף תיאורים ואחר כך תעבור על זה ותנסה לשפר ולראות איך אתה הופך אותם למובנים.

ראיין הופיע בפרק! אין לי ממש דעה על איך שהצגת אותו כי הוא, טוב, לא הופיע הרבה וגם לא דיבר הרבה – אבל ממה שראיתי הוא מעולה!
בסה"כ פרק טוב, מבלבל, אבל טוב!

22/08/2016 10:09

תודה רבה על העצה! אני חושב שאני אנסה ליישם אותה. תודה!
ניסיתי להציג את ראיין כאחד שלא נוקט באלימות, וכשיש מריבה/קטטה הוא לא ממש מוצא את עצמו…
תודה רבה!

22/08/2016 14:45

באמת? אז יכול להיות שפספתי את זה.. 0.0 ובקשר לעומס, זה קורה רק כשמתארים משהו אחד יותר מדי. תיאורים של מראה הם חשובים. אתה לא חייב לתאר אותל בקפידה או באותה פסקה, אלא לפזר הערות בקשר למראה שלהם תוך כדי הפרק. ו-טוב, מי שקורא את הסיפור ולא יודע מי זאת ומה היא לא יכול להבין את זה. אני למשל לא קראתי את כל הדמויות שכתבו אז אין לי מושג מה הולך עם כולם, וזה חשוב שידעו, זה לא צריך להיות מובן מאליו, מה שלפעמיפ קורה כשהכותב מכיר מספיק את הדמויות ולא שם לב שהוא מחסיר תיאורים חשובים לקורא.

22/08/2016 16:36

היי בלאק!
דבר ראשון- סליחה על הדילאיי, לא הייתי בבית ביומיים האחרונים ולא היה לי זמן או כוח להיכנס לאפליקציה.
דבר שני- מצטערת מראש אם אצא ביקורתית מדי, ישנתי בערך שלוש שעות בלילה -,-
דבר שלישי- אני אתחיל עכשיו ^^
רק לדעתי הפרק היה ממש קצר? בקושי הרגשתי שהוא התחיל וכבר הוא נגמר.
מסכימה עם תס, חסרה לי ההקדמה או אפילו כמה שורות בהתחלה שיתנו לנו רקע על מה שקורה כי אותי למשל זה ממש בלבל, ואם לא היית כותב בפרק הקודם שכמה דמויות ינסו לשכנע את הדמות שלך להצטרף אליהן לא הייתי מבינה את הסיטואציה.
חסרים לי תיאורים, גם של מראה הדמויות וגם של הרגשות (תיאור הסביבה היה דווקא ממש טוב) ונראה לי שזו אחת הסיבות להרגשה שלי לכך שהפרק עבר מהר מדי.
לא הגיוני שהיא תהיה במים עם בגדים, זה לא שהיא ידעה שהם יבואו ורצתה להיות מוכנה. עובדה שיש לה שם מגבת ומשום מה היא עדיין עם בגדים בתוך מים (כן, טיעון דיי גרוע, אני יודעת). היא יכלה לגרש אותם משם כדי שתוכל להתלבש ואז… או לצרוח עליהם עם המגבת או משהו כזה. אני לא מאמינה שכתבתי את זה O_O
לא הצלחתי להבין מהפרק מי הם או מה הכוחות שלהם בכלל, וגם אם אתה אומר שזה לא חשוב לפרק, היית יכול לפחות לתת לנו רמזים אפילו רק על הכוח של לו, כי למיטב הבנתי היא הדמות שהפרק התרכז בה.
אני דווקא מאלה שכן קוראים את כל הדמויות – משועממת, מה אני אגיד? – ולרגע שכחתי מי זאת אליס (סליחה תס!!!) אבל אז נזכרתי ואני ממש סקרנית לדעת מה קורה איתה ועם צ'ו ועם ג'יימי. דרך אגב, לאן אדריאנה נעלמה? היא לא הרדימה אותה בפרק הקודם? אני רוצה לדעת מה הקשר בין אליס לג'יימי!!! ולצ'ו, נראה כאילו כולם קשורים אחד לשני.
אני ממש ממש ממש מצטערת על הביקורת >.< אבל זה לא היה אחד הפרקים הטובים שלך והכל נועד כדי לעזור. מקווה שלא נעלבת -_-
אני אשמח מאוד להמשך!

22/08/2016 21:51

    לגבי הדילאיי – זה בסדר. היו לי כל כך הרבה דילאיים עם קרייסט.
    לגבי הביקורת – כמה שיותר ביקורת יותר טוב. הביקורות שלכם עוזרות לי.
    הפרק לא היה ארוך, נכון. אם הוא לא עובר את רף "7 הדקות" גם מבחינתי הוא קצר.
    פומה, תודה!!! מבין כל התגובות שהתלוננו על ההקדמה(שזה בערך כולם, כי כמעט כל אחד אומר שהוא מסכים עם מה שנכתב מעליו), התגובה שלך(ושל תס. אבל שלך הסבירה לי מה לא בסדר בפרק הזה ושל תס מה לא בסדר בכללי) הכי עזרה לי!!!
    לגבי התיאורים, את צודקת. באמת היו מעט. בפרק הבא(והקרוב. כבר התחלתי לעבוד עליו^^) אני חושב(בינתיים ממה שכתבתי) שהצלחתי להכניס מעט יותר.
    קטניס – מה שהיא לבשה זה בגד ים פחות או יותר. תראי מה עניתי לאמורה. אם תגידי שאת לא אמורה לדעת את זה – את צודקת. לפעמים אני שוכח לציין פרטים, כי לי הם נראים ברורים מאליו. יש לה שם מגבת כדי להתייבש. לא כדי להתעטף פה כבגד.
    בגלל שמדובר בלו•, רוב הסיכויים שהיא הייתה מחליפה בגדים מול העיניים שלהם מאשר שהיא הייתה מגרשת אותם. כן – היא מוזרה עד כדי כך. אבל היא גדלה ביער. אינטימיות ופרטיות לא נמצאים בלקסיקון שלה.
    ולגבי האפשרות השנייה – היא צעקה עליהם, רק בלי המגבת כנשק °^° ;) .
    כן נתתי רמזים על הכח של לו. כל מה שהיא עשתה לשועלה – הופ… זה יהיה כתוב בצורה יותר ברורה בהמשך – אבל בכל מקרה. לו• היא הדמות שרצית לכתוב ולא הסכמתי. היא שולטת ברעלים×0×
    אני גם מאלה שקוראים את כל הדמויות. סקרנות! לא שעמום!!! אדריאנה לא נעלמה. היא פשוט לא הייתה נחוצה לפרק.
    פומה להפך. הביקורות לא מעליבות. הם ממש עוזרות!!! במיוחד תגובות ארוכות כמו שלך.
    תודה רבה!!!!!

    22/08/2016 22:22

    צודק. זה מתוך סקרנות, לא שיעמום.
    הניחוש שלי היה שהיא שולטת ברעלים! פשוט לא שכרתי אם כתבת בהרשמה שהכוח הזה כולל ריפוי/הרג או לא… היא כל כך דומה לטיילור!!!
    מה שכתבת בתגובה לאמורה זה דיי בערך ההיפך הגמור ממה שכתבת פה (^-^"')
    הוווו פרק הבא כבר בכתיבה! אני שמחה לבשר לך שגם הפרק הבא של קרייסט בכתיבה ^^ אז אולי הפעם יקח לי פחות מחודש ~לאפרוםסמויבכללמיאמראתזה?~

    23/08/2016 01:41
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך