uta
פרק חדש! מקווה שאתם עוקבים ואוהבים...

טפרים אמתיים- פרק 5

uta 08/11/2014 754 צפיות 6 תגובות
פרק חדש! מקווה שאתם עוקבים ואוהבים...

פרק 5
קמתי כאשר ראשי כואב והראייה שלי מטושטשת,
"בוקר טוב." הסתובבתי, אליסון נשענה על המשקוף והביטה בי.
"כמה זמן ישנתי?" העברתי את ידי בשערותיי, היא תהתה לכמה רגעים, "שבועיים." פלטתי נחירה,
"יכולת לברוח." אמרתי לה, היא החלה להתקרב אליי,
"יכולתי. העדפתי להישאר."
"למה?" שאלתי, היא נדה בראשה לשלילה והלכה, "אליסון!" צעקתי לעברה, היא הסתובבה והביטה בי במבט כזה של 'זו הייתה רק ההתחלה', היא לקחה נשימה עמוקה
"אני יודעת שאם היה קורה ההפך אתה היית נשאר.. תלך לסנסיי." היא סיננה את המשפט האחרון אך בכול זאת שמעתי אותו. הנהנתי לחיוב והלכתי אליו,
"מה קורה לי סנסיי?" קדתי קידה כלפיו והתיישבתי על הרצפה כפי שהוא ישב.
"השליטה בטפרים השתבשה, ביומן של אבא שלך כתוב שאתה יכול להפעיל אותם שוב רק בעזרת מעיין דם המוטנטים. ברגע שתשתה ממנו אפילו טיפה אחת, תקבל את העוצמה הקודמת שלך."
"אז איפה המעיין הזה?" שאלתי,
"הוא נמצא על פסגת העיר. ברגע שתמצא אותו אל תחכה, אפילו לא שנייה, פשוט תשתה ממנו." הוא אמר והביט בי ברצינות,
"ואז הכוח שלי יחזור לתמיד?" תהיתי לרגע, הוא הנהן.
"לפי מה שכתוב ביומן הכוח אפילו יגבר על שלך.." הוא אמר ברצינות וקם מהישיבה לעמידה אני נשארתי לשבת, היה לי יותר נוח ככה.
"מוטנטים ינסו לעצור אותך, מפלצות ירצו לחסל אותך, העתיד שלך לא יהיה קל כמו שאתה חושב לוק." הוא הביט אל תוך עיניי, "עד שכוחך יחזור אלייך, קח." הוא אמר והושיט לעברי חרב סינית שחורה וארוכה, אחזתי בניצב שלה וקמתי מיד מהמקום, הלהב היה כסוף.
"זוהי הייתה המתנה של סבא רבא שלי לאביך, לוגאן. הוא החליט להשאיר אותה למקרים שמישהו יזדקק לה יותר ממנו. ואתה זקוק לה.." דמעות עמדו על סף עיניי, ניגבתי אותם עם העברת האגודלים שלי עליהם.
"אני מודה לך." קדתי קידה שוב ויצאתי מהחדר,
"הוא ביקש ממני למסור לך כשהוא עוד היה בחיים.." גו חייך,
"תשמור על עצמך בסדר?" הוא התחיל לבכות, "אבא שלך היה בן אדם טוב, תבטיח לי שתמשיך את המורשת שלו?" חייכתי לעברו, והנהנתי לחיוב.
– –
"נו? הוא אמר לך איך להחזיר את הכוחות?" שאלה אליסון, היא הייתה נראית סקרנית מתמיד, אחזתי בחרב וזה כול מה שהייתי צריך למסע.
"אני צריך ללכת. יש מעיין קדוש שיכול להחזיר לי את הכוחות, אני חייב ללכת אליו לבד." אמרתי בהחלטיות ויצאתי מהמקדש שבו התגורר גו.
"חכה.." היא אחזה במפרק כף ידי, הסתובבתי לכמה רגעים.
"בהצלחה," היא חייכה חצי חיוך, משכתי אותה לכיוון החזה שלי והתחבקנו.
"אני מודה לך. על הכול. את יכולה לחזור עכשיו לניו יורק, המסע הזה הוא רק בשבילי." אמרתי לה בעודנו מתחבקים, התנתקנו.
"להתראות, לוק." היא ניגבה דמעה שהחליקה על מורד פניה וכול אחד הלך לדרכו.

נקודת מבט סנסיי גו
"הוא בדרך אלייך.." משכתי באפי,
"יופי. הכסף יגיע בהמשך." הוא אמר בקול נמוך והנהנתי לחיוב, הנערה שבאה עם לוק הבחינה בי מדבר בטלפון איתו. "להתראות." ניתקתי את הטלפון, היא התחילה לרוץ לצד אחד, רדפתי אחריה והצלחתי לזנק על גופה, שיתקתי אותה והיא התעלפה.
"אסור לך להפריע בתוכניותיי." לחשתי לה באוזן והגנבתי אותה אל הכלא שהיה מתחת לבית שלי.


תגובות (6)

*מרתון טפרים אמיתיים*
הם אמורים להיות קנדים לא? סתם ידע כללי. זה מסובך לי שהוא הבן של וולברין כי אני לא מכירה-.-
בכל מקרה זה נחמד אבל יש שאלות שדורשות תשובה כמו למשל למה אדיסון נתנה לסנסיי את היומן מלחתכילה ואיך בכלל (היא טסה לשם, חזרה ואז טסה שוב?), איך יכול להיות שלוולברין יש בן עם טפרים אם הטפרים שלו לא תורשתיים? זה ברזל, והוא אפילו לא נולד ככה. אני לא קולטת.. חוץ מזה, מי אמא של לוק? סתם תהיות רלוונטיות.
אני סקרנית לדעת אם יש תשובות בהמשך? הרי העונה הזו כבר גמורה, אז אתה מוכן לרמוז אם זה ייענה? אין לי סבלנותתת!!!

08/11/2014 19:19
    uta uta

    אימא של לוק – יענה בסוף העונה
    הקטע עם הטפרים- יענה בערך באמצע עונה שתיים
    למה אליסון נתנה לסנסיי את היומן? יענה בפרק 6

    08/11/2014 19:51

בתגובה לזואי אנג'ל, הלוואי שזו סטורם! לא יודעת מה איתך אבל אני חושבת שהם מתאימים. וגם יוטה מעולם לא הזכיר שיש ללוק טפרי אדמנטיום, הוא אמר שיש לו טפרים והם כן תורשתיים, דאקן קיבל אותם וגם X-23 קיבלה אותם.

בקשר לסיפור-
זה נהיה טוב מפרק לפרק! התאהבתי! אני בקרוב יכניס את וולברין לסיפור חדש שלי בשם "סיפור חיי" זה פאנפיק על מארוול, הוא יכנס בעוד שתיי פרקים שאני יכתוב ברגע שיעבור לי המצב רוח המבואס שלי. כן… יש לי מצב רוח כזה בזמן האחרון שלא בלי לדבר או לכתוב והאמת שגם לא לאכול אבל אני בכל זאת אוכלת (מה לעשות אני צריכה לחיות לא?). אני יחזור לכתוב שזה יעבור לי, אני אשמח אם תקרא!

08/11/2014 19:59
    uta uta

    תודה רבה, התשובה לאימו תתגלה בהמשך.. וברור שאני אקרא!

    08/11/2014 20:08

נו.. מה אם פרק שש?

12/11/2014 16:43

    *עם. אני ממש חלשה בקטע הזה, זה פשוט לא נכנס לי לראש!

    12/11/2014 16:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך