Felis
אני יודעת שקצר ולא מבינים כלום. זה פרולוג (הקדמה) ככה זה אמור להיות. אני לא מבטיחה המשך.

טרף [פרולוג]

Felis 15/05/2013 708 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שקצר ולא מבינים כלום. זה פרולוג (הקדמה) ככה זה אמור להיות. אני לא מבטיחה המשך.

אבותינו הקדומים, היחידים שיכלו להורות לנו דרך, נמחקו מפני העולם כבר לפני חמש מאות שנה. אנחנו נותרנו לבדינו בעולם שנשלט על ידי יצורים נחותים מאיתנו שהצליחו בדרך לא ידועה להתגבר על אבותינו ששלטו לפניהם. המעטים שיודעים על קיומנו עושים כל מאמץ אפשרי בכדי לדמות את גורלינו לגורל אבותינו.
איש אינו בטוח איך אנחנו, השיים, נוצרנו, אך זה חסר משמעות עכשיו. אנחנו רוצים רק דבר אחד- להמשיך להתקיים. לפי הידוע אנחנו הולכים על פני האדמה מאתיים שנים לכל היותר, ואני עוד מגלים את כוחנו. כיחידים וכקבוצה כאחד.
בדרך זו או אחרת אנו נידונים להיות ניצודים. בני האדם, הגזע הנחות שהשתלט וחיסל את אבותינו, למד את חולשותינו, למד לאתר ולזהות אותנו. כשהמין האנושי חשב שישיג עוד ניצחון על החזקים ממנו, התגלה כי גם אנחנו למדנו. למדנו להשתלב ולהסתוות בן בני אדם, למדנו לזהות ציידים ולמדנו לחמוק מהם.
ההיסטוריה ידועה לכולם, והיא חוזרת על עצמה. מה שנותר לנו זה לקוות שהחזרה תתבצע בכיוון עליית החזקים לשלטון שנית ולא חיסול טוטאלי כמו שקרה לאבותינו. עדויות רבות על עליית האדם לשלטון נעלמו מהעולם בכוונה הברורה להסתיר את קיומנו ולמחוק את אבותינו לא רק מהאדמה, אלא גם מההיסטוריה.
את כל חיי ביליתי בבריחה והסתתרות. אחי ואני הסתתרנו ביניהם וברחנו מיד כאשר עלה חשד. כל חיי אני הייתי הניצוד. לא ידעתי. לא העלתי על דעתי שזה יכול להשתנות, וגם בתקוותי וחלומותי הפרועים ביותר לא העלתי על דעתי שהמצב יקבל תפנית כזאת. לא העלתי על דעתי גם בדמיון שהבלתי אפשרי יקרה. אני בעצמי לא הבנתי כיצד זה קרה, אך בדרך לא דרך, מניצוד הפכתי לטרף.


תגובות (1)

תמשיכיי

15/05/2013 13:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך