יצורים על טבעיים בעולם פרק 3

סתם מישהי 28/08/2014 953 צפיות תגובה אחת
...

ישר בלי להסס אמה אמרה לאביה של אנה "אריק אנה נשכה מישהו סתם כי היא הייתה צמאה מה יש לך להגיד על זה??". אנה כבר הייתה מוכנה לרוץ ברגע שאביה יוציא מהמגירה את המים הקדושים אך במקום זאת אביה רק אמר "נו אז מה?" אמה של אנה הייתה המומה, והאמת שגם אנה. "מה אז מה? זה נראה לך בסדר?" שאלה אותו אמה של אנה. "אנחנו ערפדים זה הטבע שלנו שפשוט תשכח מהאיש ותמשיך לחיות את החיים כרגיל". זה גם מה שיניב אמר לה, נזכרה אנה. היא לא הבינה איך הם יכולים להיות כל כך אנוכיים. "אבא יש דרך להציל אותו?" היא שאלה.
"אנה זה יהיה קצת מסובך ו—"
"לא אכפת לי אבא אני רוצה להציל אותו!" קטעה אנה את אביה.
"אנה, אני מצטער אי אפשר להציל אותו"
דמעות התחילו לזלוג על פניה של אנה. היא רצה לחדר והסתגרה בתוכו. אחרי כמה דקות היא הצליחה להפסיק לבכות. פתאום נשמעה דפיקה בדלת. "היי אנה" אמר לה נאור. "מה איפה אתה?"
"מה את לא רואה אותי?"
"נו די אני שונאת את המשחק הזה"
"לא אשמתי שאני רוח" הוא אמר לה והפך לגלוי. נאור היה הנער הכי נאה שראתה. שיער חום בתספורת מוהיקן. ועינים ירוקות. "מה קרה? אני רואה שבכית?" אמר והתיישב על המיטה לידה.
אנה תמיד חשבה שנאור מחבב אותה וגם פעם היא חיבבה אותו אבל הוא בגד בה. בסופו של דבר היא עזבה אותו אך מאז הם השלימו. לדעתה מאז הוא תמיד ניסה לחזור אליה אך ללא הצלחה כמובן. "אוף נאור אני נשכתי מישהו בטעות ואין דרך להחזיר אותו להיות בן אנוש" אמרה לו ושוב דמעות הצטברו בעיניה. "מה?? ואוו אנה זה לא טוב" הוא אמר לה וצקצק כמה פעמים תוך כדי שהזיז את ראשו מצד לצד. "אולי תגיד לי משהו שאני לא יודעת?" אמרה לו ונשענה אחורה על המיטה. גם הוא עשה זאת. "אני יכול לעזור לך למצוא אותו אם את רוצה" הוא אמר לה. "מה הטעם אם אי אפשר להחזיר אותו להיות בן אנוש?"
"טוב אז לא משנה" אמר וקם מהמיטה.
"תודה שבאת" היא הודתה לו תוך כדי שהוא מתקדם לעבר הדלת.
"אני כאן בשבילך מתי שתצטרכי" הוא אמר וטרק את הדלת. אנה שמעה את הוריה מדברים איתו בדלת הכניסה ושמעה את טריקת הדלת שסימנה לה שנאור הלך.
היא שמעה צעדים מתקרבים לחדרה ומישהו פתח את הדלת.
"מה אבא? נזכרת שאתה רוצה להעניש אותי ולהתיז עליי מים קדושים?" שאלה אותו?
"אנה שיקרתי לך"
"מזאת אומרת?"
"יש איזו דרך להחזיר אותו להיות בן אדם"


תגובות (1)

מעניין, תמשיכי ^^

09/11/2014 22:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך