yuli98
אז חזרתי, בערך. אבל רק לסיפור הזה בינתיים. אוי כמה שהתגעגעתי לTALE הסיפור מתפרסם גם בווטפד.

יצורים על טבעיים ומה שבינהם

yuli98 22/12/2014 639 צפיות אין תגובות
אז חזרתי, בערך. אבל רק לסיפור הזה בינתיים. אוי כמה שהתגעגעתי לTALE הסיפור מתפרסם גם בווטפד.

אני זוכרת את היום בו הסבים שלי נרצחו כאילו זה היה אתמול. זה היה בשבוע קייצי מאוד חם וההורים שלי החליטו לתת לי לבלות אותו בכפר עם סבא וסבתא מצד אמא. טוב, זה לא היה המעשה הכי חכם בעולם במיוחד בגלל שיומיים אחרי שהגעתי רכשתי לעצמי טרואומה מטרולים .
אז כן, את הסבים שלי הרגו טרולים, שאותם הרגו ציידים שגרו בקרבה ושמעו את הנהמות שלהם (לא שכלכך קל לפספס) .אבל אני ניצלתי תודות לזה שהייתי מאוד נמוכה (נו מה אתם מצפים מילדה בת 6?) ושהארון מתחת לכיור היה מאוד גדול ומסריח. בעיקר מסריח.
אז היום, 10 שנים אחרי (תעשו מתמתיקה ותדעו בת כמה אני-זה לא כלכך קשה!) בבקרים אני ספורטאית מקצועית ובלילות ציידת. אני צדה כל מה שהוא לא נורמאלי ולא מתנהג יפה: ערפדים, טרולים, אנשי זאב, מכשפים, אלפים, וכל מה שנכנס לקטגוריה. אין לי בד"כ כלל בעיה להתחבר עם יצורים שהם מתנהגים טוב (למשל לא הורגים בפומבי וכאלה) . הזכרתי שאני ספורטאית? אה כן, יופי. אני מתעסקת ברכיבה על סוסים. ולא, אני לא סתם יושבת על האוכף ולא עושה כלום…. אני באמת מתעמלת קשה במיוחד בגלל שצריך לשמור על כושר (אהמ אהמ ציידת).
אז כשסיימנו את התאורים עליי בואו נעבור לסיפור עצמו:
אין כמו ישראל, תמיד חמים ,נעים והכל קרוב להכל. רגע, אם אני בישראל למה כלכך קר לי? אני פותחת את העיניים ומגלה שאני נמצאת בחדר שזה הרגע שופץ ועם הרבה אבל הרבה ארגזים.שיט.
אני נזכרת במה שקרה אתמול-הטיסה והמעבר לקנדה, איך מצאתי את עצמי חיה בעיירה\שמורת טבע נידחת שהדרך לשם זה סוף העולם שמאלה וימינה? וקר פה. למה לעזאזל כל כך קר פה? אה נכון קנדה. באסה. אבל אין כמו בבית…נכון?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך