yuli98
עוד פרק לרשימה ;)

יצורים על טבעיים ומה שבניהם פרק 5

yuli98 14/01/2015 640 צפיות 2 תגובות
עוד פרק לרשימה ;)

"היי ערה?" זאת הייתה ההודעה שקיבלתי ממספר כלשהו בחצות של יום שני מעונן.
"מי זה?" החזרתי לשולח המיסתורי הודעה
" תנחשי"
"אולי תתן לי את התשובה כדי שנוכל לסיים את זה מהר יותר?"
"אמממ לא. אבל הנה רמז:אני זאב לבן וגדול"
"סת'" חייכתי לעצמי כשהבנתי מי מציק לי, חשבתי על הזאבון הרבה לאחרונה… נראלי אני דלוקה עליו קשות
"נכון! באלך לצאת לריצה?"
חשבתי לרגע. אם אצא לרוץ עכשיו מחר לא אצטרך בבוקר ויהיו לי שעות שינה נוספות."אני בפנים. איפה נפגשים?" לא שאלתי את עצמי מי נתן לסת' את הטלפון שלי… מי שזה לא יהיה- אני סוגדת לך.
"אני מתחת לבית שלך" הוא החזיר הודעה
יצאתי מהבית כמעט בריצה אחרי שלבשתי על גופי הרזה מכנסי ריצה,גופייה וג'קט כדי שלא יהיה לי קר. בכניסה לבית ישב סת' כשהוא בלי חולצה, אני יכולה להשבע שהלב שלי החסיר פעימה. החזה של סת' היה חלק עם קוביות כאלה שפשוט בא לך להעביר עליהם כל היום את היד שלך.
"זה היה מהיר… אהבתי" הזאב חייך חיוך גדול עם גומות בולטות שגרם ללב שלי לנמוס
"ל-למה אתה בלי חולצה?" גמגמתי וניסיתי להוריד את העיניים שלי מהחזה שלו
"זה נוח, את יודעת קטע של זאבים… זה להשתנות קלה ומהירה."
"אה אוקיי" סוף סוף הסתכלתי לו בעיניים וגיליתי אותו מסתכל עליי מלמעלה בעיניין לא מוסווה
"אז נתחיל לרוץ?" ובלי לחכות לתשובה הוא התחיל לרוץ, התעתשתי במהרה והדבקתי את אותו בלי בעיה. רצנו במשך שעתיים בשתיקה נעימה וכשהגענו לבית שלי מתנשפים הצעתי לו להכנס לשתות משהו, והוא הסכים. אחרי שמזגתי לו ולי כוסות ענק של מים יצאנו למרפסת לשבת שם קצת.
"את מכירה את המושג הטבעה?" סת' התחיל לדבר אחרי שלקח שלוק גדול מהמים
"כן, ואני יודעת שהתרחשה בנינו אחת" הסתכלתי לתוך העיניים הכמעט שחורות שלו .
לא הספקתי למצמץ וכבר הייתי על הברכיים של סת' עם הפנים שלי יותר מידי קרובות לשלו "יופי אז זה חוסך הרבה זמן והסברים" הוא לחש בחריקות. תוך חצי שניה התנשקנו בפראות. השפתיים שלו היו רכות ונעימות והזאב ידע לנשק! לא חוייתי כזאת נשיקה בחיים… פתאום תהיתי איך הוא במיטה-ולא שהייתי בתולה ממש לא- אבל הרגשתי את הלחיים שלי מתחממות וידעתי שאני מסמיקה. כשהתנתקנו שמתי את המצח שלי על המצח שלו ונשמתי עמוקות את ריחו, אוי אלוהים נראלי שמצאתי את ריח גן העדן.
"את טובה" סת' החמיא לי ונישק אותי שוב בקצרה
"גם אתה לא רע" החזרתי לו בנשיקה.
"הדבר האחרון שאני רוצה עכשיו זה להתנתק ממך אבל כבר מאוחר והציידת הקטנה שלי צריכה לישון" הסמקתי שוב. שיט.
"אז אני שלך ואתה שלי?" הוא הנהן "אין לי שום התנגדות"
סת' הרים אותי בקלילות על הידיים שלו ונשא אותי עד לחדר שלי, ששם הוא הניח אותי על המיטה וכיסה אותי בשמיכה. "היי חכה רגע, אני צריכה להתקלח" קמתי מהמיטה , ולקחתי מגבת בדרך למקלחת. כשהיגעתי אליה סבבתי את הראש שלי אליו "אתה בא?" הוא נעמד ממש קרוב לידי ונישק אותי "עד כמה שאני רוצה אותך אני יותר לא רוצה תאונות של הריון לא מתוכנן… לא עכשיו כמובן, אבל בעתיד אולי." הסמקתי מעצם המחשבה שכנראה יהיו לי ילדים ממנו בעתיד. "טוב, לא רוצה לא צריך" נכנסתי להתקלח וכשיצאתי הוא המשיך לשבת על המיטה, אהבתי את המראה . "הנה אני הולכת לישון" אמרתי לו והתכסתי בשמיכה. סת' רק נישק לי את המצח ואמר "חלומות מתוקים ילדונת" הוא הלך לחלון שלי פתח אותו עצר לרגע והסתובב אליי "נתראה מחר?" שאל. אתה לא מעדיף לצאת מהדלת?" החזרתי בשאלה. "לא"
"טוב אז נתראה מחר" ולמשמע מילים אלו הוא חייך וקפץ מהחלון, לא שמעתי אותו נוחת.
הנחתי את ראשי על הכר הרך ונרדמתי כמעט מייד לחלומות על סת' ואני.


תגובות (2)

עוד ! עוד ! עוד ! עוד ! באליייייייייי עודדדדד פרקקקק

14/01/2015 22:54

חח אוקי :)

15/01/2015 19:55
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך