מקווה שנהנתם, פרק הבא מחר בערב, כנראה... אלא אם אני אחליט להאריך את הפרק הבא ואז זה יקח קצת יותר זמן..... תגובות וביקורות יתקבלו בברכה :)

יצורים- פרק 13: מוזר ומסתורי

29/10/2014 950 צפיות 5 תגובות
מקווה שנהנתם, פרק הבא מחר בערב, כנראה... אלא אם אני אחליט להאריך את הפרק הבא ואז זה יקח קצת יותר זמן..... תגובות וביקורות יתקבלו בברכה :)

פרק 13
מוזר ומסתורי

הוא נעל את מגפיו הישנות והסתכל על בית העץ, הוא היה נראה מוזר, שקוף, הוא ראה מטושטש, הוא הרגיש שהוא היה בתוך בועה אחת גדולה, שאפשר לפוצץ אותה בקלות, הוא הניף את חרבו ואז הוא שכב על הקרקע, עיניו ננעצו באיש עם שיער פרוע שהפיל אותו, האיש נעץ בו מבט זועם. מרקוס דימם, ידיו דיממו, המגפיים הישנות שלו התלכלכו ואז הוא שם לב שהוא נופל ומתגלגל ומתחיל לשקוע בבוץ. זה היה המלך מרקוס השני, בנו של מרקוס שהלך וגדל, ה" 'מרקוסים' גדלים מהר" הוא אמר והתנשם בכבדות, "עוד מעט יהיה עוד מרקוס אחד מרושע שיצוץ פה בין השיחים הירקרקים." המלך מרקוס הסתכל על האיש עם השיער הפרוע וניקה את מכנסיו, "אני קורא לעצמי המלך מרקוס השני, כי אני יודע שאבי היה חזק, קשה כמו אבן, נהג בתוקפנות ואני רוצה להמשיך את הדור המכובד הזה 'דור המרקוסים." האיש עם השיער הפרוע, טילטל את ראשו, עיניו בלטו והוא קפץ אל תוך בריכת הבוץ. "מה אתה עושה?" שאל המלך מרקוס השני, האיש שקע בבוץ, המלך מרקוס לא משך אותו הוא פשוט התפתל והזדחל ואז הוא טיפס לאט לאט על האבנים החלקלקות והגדולות ואז הוא שוב ראה את בית העץ. "בית עץ עם יצורים עלובים, חסרי תועלת, חסרי לב, פחדנים, צריך להרוג אותם לפני שכל יצורי היער יתחילו לכבד אותם ולהצדיק אותם ולהצטרף אליהם למלחמה." אמר המלך מרקוס ולקח חופן אגוזים ובלוטים שהיו ליד בריכת הבוץ ונכנס לתוך עומק היער, קרני אור שמש חדרו דרך חלונותיהם של הבתים הבודדים שהיו באמצע היער, הוא הציץ מבעד לחלונות, הוא ראה ילדים עם שמיכות דקות, מתכרבלים וכותבים ביומנים שלהם. "דור היער…" הוא מילמל, לפתע הוא שמע קול מוזר, הוא הביט לאחור ושמע רשרוש של עלים ואז הוא ראה תזוזה. משהו זז. הוא לא היה בטוח. ואז הוא ראה משהו שחור וגדול. והתחיל לברוח. הוא לא הסתכל עליו אפילו. זה היה דוב שחור וגדול. הדוב השחור של קאנופי, אהובה של אליסון. הדוב רצה לתקוף את המלך מרקוס השני, כי זה מה שקאנופי לימד אותו. הוא לימד אותו שלא כדי להתעסק עם יצורי יער. אבל צריך לתקוף את המרקוסים ושלא יוולדו עוד יצורים מרושעים. הדוב שאג ורץ אל המלך מרקוס השני ואז הוא התנפל עליו ובעט בו ואז, ליבו של מרקוס השני פעם בחוזקה ואז הוא מת. הדוב הריח ריח של דם הוא הלך בין העצים הירוקים והוא שמע גם לחישות וצעקות, הוא שאג ואז מישהו תקף אותו, התנפל עליו ורק אחרי כמה שניות הוא גילה שאלו היו כמה אנשים.
בבית העץ, היצורים חקרו את החפץ הקופצני שפסלון סקי מצא. "אני מצאתי חפץ שמאוד דומה לזה, פעם במסעות שלי, בערוץ מדברי." אמרה רומי וחייכה אל ספלון סקי.
"אבל אתם לא מזהים מה זה?! אתם לא יודעים למי זה שייך?!" שאל ספלון סקי והשפיל את מבטו.
"אולי יש בפנים פצצה! אני שומע תק-תק-תק" אמר ג'ונתן ובחן את החפץ המוזר והקופצני.
"כולם לברוח, להתחמק, להסתתר!" צרח ג'ונתן, כל היצורים יצאו מבית העץ ותפסו מקום מחסה.
"בסדר, הוא אמור להתפוצץ עוד חצי דקה, לפי החישובים שלי…" היצורים המתינו, הם שמעו תק-תק-תק-תק, עוד תקתוקים ועוד תקתוקים, בלי הרף.
עברה כמעט חצי דקה, הקולות של התקתוקים הלכו וגברו.
תשע.
שמונה.
שבע.
שש.
חמש.
ארבע.
שלוש.
שתיים.
אחת.
בום! נשמע פיצוץ! קול נפץ אדיר, החפץ הקופצני התפוצץ וכל בית העץ נהרס. "נפגעתם מהרסיסים?" שאל ג'ונתן. "אילו רסיסים?" שאלו כל היצורים והסתכלו על ג'ונתן בעיניו הכחולות והגדולות. "מסמרים, גיצים…"
"לא" אמרו כל היצורים ונשמו לרווחה, "לרגע אחד, נשימתו נעתקה, נבהלנו כשבית העץ התפוצץ!"
"רגע, אבל איך כשנגעתי בחפץ הקופצני הזה, הוא לא התפוצץ?" שאל ספלון סקי.
"מוזר" אמר ג'ונתן וגירד את ראשו, "רגע אחד, אני שומע שאגות."
"יש כאן דובים או אריות?…" שאלה אליסון והסתכלה על ג'ונתן במבט מפוחד.
"אני חושב שזה הדוב השחור שלי, בלאקי- בר" אמר קאנופי.
כל היצורים הסתכלו על קאנופי.
"שחררת דוב שחור וגדול באמצע היער?" שאלה רומי.
"מה? אני לא מבין מה הבעיה עם זה…"
"יש חוקים ליער הזה, אסור לשחרר דובים וחיות פרא אחרות שיש להם יצורים שאחראים עליהם" אמר ג'ונתן בסיפוק ושילב את ידיו.
קאנופי נכנס לעומקו של היער ורקע ברגליו, הוא קרא לדוב שלו באי- רצון ושילב את ידיו בכעס.
"טוב, בואו נלך לנקום…"
"במי?"
"ביצור מוזר, מסתורי ואפל שמסתתר בין עצים ירוקים, גזעים עבים ושיחים…"
"נו, איזה יצור זה?!"


תגובות (5)

קודם כל תמשיךךךך, הפרק יפה מאוד מותח, ומרתק.
אני מחר מעלה עונה חדשה של הסדרה שלי בשם האם לאהבה יש גבולות, אשמח לשמוע ביקורת ממך.

29/10/2014 19:19

    תודה ואני אקרא את העונה הראשונה או העונה הקודמת אני תכף אבדוק ואני אתחיל לקרוא אותה, ואז את העונה החדשה, אני אשמח לקרוא את סיפוריך

    29/10/2014 20:55

כמו שתמיד אני אומרת…זה מקסים תמשיך דחוף! הכתיבה שלך מאוד מהממם ומי שקורא את זה נימשך לתוך הסיפור תמשיך…

29/10/2014 19:42

אתה יכול להגיב על הספר שהוצאתי היום "הבית המקולל" אני מאוד אודה לך אני חדשה בכתיבה…

29/10/2014 22:05
סיפורים נוספים שיעניינו אותך