יצורי Z פרק 5 (שומר הראש)

yuval1008 09/05/2019 552 צפיות אין תגובות

ספירט, קופאן ונוזלי יוצאים מהמוזיאון שלפתע היהלום מתחיל לזרוח ולרחף באוויר היהלום מייצר עוד יצור זי אך היהלום נטמע ביצור Z החדש, ליצור החדש קוראים זאוזי והוא מציג את עצמו בתור שומר היהלום! בנוסף הוא מסביר להם שבכל פעם שהיהלום בסכנה הוא מייצר לעצמו מעיין שומר ראש שמגן עליו…
יצורי הZ לא מבינים מה קורה, הם נדהמו ובעיקר ליק שהבין שכל השנים שנתן בשביל להגן על היהלום היו לשווא.
זאוזי הוסיף והסביר כי ליהלום יש מנגנון הגנה מיוחד, וכאשר חש בסכנה הוא מייצר לעצמו שומר ראש כמו שמייצר יצורי Z אך לשומר הראש יש יכולת להכיל בתוכו את היהלום ולרתום את כוחו לצורך להגנה.

הגיבורים מספרים לזאוזי על המתרחש אך הוא כבר יודע את זה, "היהלום יודע את כל המתרחש" מסביר זאוזי כך שהוא יודע גם על המשימה של יצורי הZ ובשל חשיבותה הרבה של המשימה מחליט להצטרף ולעזור להם להביס את האינווינדרס, להגן על היהלום ולהשיבו לכוכב Z.

בדרכם חזרה למעבדה של סטיב עם היהלום איתם ועם עוד חבר חדש מתחילות לעלות שאלות לזאוזי, השאלה המרכזית שעלת הייתה: "האם שומר הראש של היהלום הוא קבוע ומה הכוח האמיתי של היהלום?"
זאוזי השיב להם "ליהלום יש סדרה של שומרי ראש וכל פעם שומר ראש אחר מופיע לפי עוצמת הסכנה הממשית", בנוסף מוסיף ומסביר: "ליהלום יש חמישה שומרי ראש שונים פי דרגת סכנה, ומתוך חמישה הוא הרביעי," ולשאלתם האחרת הוא מסביר: "ליהלום יש כוח אין סופי, הוא יכול ליצור, אך גם להשמיד, לתת חיים אך גם לקחת, ובידיים הלא נכונות היהלום יכול להשמיד את הכול!"

לאחר זמן מה מגיעים הגיבורים למעבדה של סטיב ומסבירים לו את המתרחש, לאחר חקירת הנתונים מבין סטיב שאם היהלום היה צריך לייצר שומר ראש בדרגה רביעית מתוך חמש כנראה המצב גרוע יותר ממה שחשבו!!!
המסכנה של סטיב ושאר יצורי הזי היא שהם חייבים "להגביר קצב": הם צריכים להתאמן חזק יותר ולהתאמץ בכל כוחם לצרף יצורי Z לצבא יצורי הZ שלהם כדי שיצליחו להביסו את האינווינדרס, ולהגן על העולם כולו, ועל כל היקום.

בינתיים בחוץ מתרחש עוד פשע וזו הזדמנות טובה בשביל יצורי הזי להתחיל להתאמן ולתרגל עבודת צוות, כי מה שלא הורג אותך מכשל אותך!!

__________________________________________________

בפרק הבא של יצורי הZ:

#האינווינדרס מתחילים להגביר קצב ולפעול
#אויב חדש ומשוכלל
#ועוד מלא דברים

הכול בפרק השישי של יצורי הZ


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך