yuval1008
סדרת הסיפורים של יצורי הZ היא סדרת "פיילוט" שהיא חלק ממשהו הרבה יותר גדול! פרסמתי את זה היום כסדרת סיפורים כדי בדור רושם ראשוני על הקהל אשמח שתכתבו לי את הדעות שלכם זה נורא יעזור לשיפור בהמשך תודה רבה ומקווה שנהניתם =)

יצורי Z

yuval1008 17/11/2018 908 צפיות 3 תגובות
סדרת הסיפורים של יצורי הZ היא סדרת "פיילוט" שהיא חלק ממשהו הרבה יותר גדול! פרסמתי את זה היום כסדרת סיפורים כדי בדור רושם ראשוני על הקהל אשמח שתכתבו לי את הדעות שלכם זה נורא יעזור לשיפור בהמשך תודה רבה ומקווה שנהניתם =)

הסיפור שלנו מתחיל לפני כמה שנים בכוכב מרוחק הנקרא כוכב הZ, בכוכב זה חיו יצורים משונים, בהרבה צבעים וגם הרבה צורות אך לכולם היו כוחות "על" שבשבילם היו סתם יכולות רגילות של אותו גזע יצור שחי באותו כוכב. על כוכב זה היה מקדש שבתוכו שקן יהלום הקרוי בשם יהלום הZ, יהלום זה היה כלכלך חזק שהצליח להניע את הכוכב ובלי היהלום הכוכב לא יוכל לחיות וגם היצורים החיים אילו! במשך הדורות קבוצת רשע בשם האינווינדרס (השליטים) ניסתה לקחת את היהלום כי הרס המנהיג שבראש האינווינדרס רצה את כוחו האדיר של היהלום כדי להשתלת על היקום כולו אך יצורי הZ תמיד הביסו אותם. אך יום אחד הכול השתנה…
זה התחיל בתור יום רגיל בכוכב שעוד סיור התחש באזור המקדש סיור בית ספר שבו מספרים ל הילדים את כל הסיפורים של היהלום עד שלפתע האינווינדרס פרצו למקדש ואחר מאבקים רבים הם הצליחו לקחת את היהלום בעזרת קרן גרירה של החללית שלהם, הם הוציאו את היהלום ממקדשו וכל הכוכב התחיל להתפרק והיצורים שאילו התחילו להיעלם אך ברגע האחרון יצור Z אחד שלך קרן אנרגיה לכיוון קרן הגרירה והיהלום התחיל לשותת בחלל הגדול עד שהגיע למדבר סהרה שבכדור הארץ ושקע בחולות המדבר. אך, כאשר נחת בכדור הארץ הוא "התאחד" עם הכוכב היהלום הוא יצר יצורי Z רבים ומיקם אותם בחלקים שונים ברחבי כדו"ה.
לאחר שלוש שנים ארכאולוגים גילו את היהלום וחשפו אותו לעלום בתור יהלום מעוד עתיק מזמני לפנה"ס! עם חשיפת היהלום האינווינדרס הבינו שהיהלום נמצא בכדור הארץ אך גם מדען חכם מעוד עם אובססיה לחייזרים בשם סטיב אוקס הבין שהיהלום הוא ממקור חוצני והתחיל לחקור ולאחר כמה זמן הוא גילה את כל הסיפור.
מיד הבין שהוא צריך לעשות משהו כדי למנוע את הפלישה של האינווינדרס לכדור הארץ, עם הזמן הצליח להכין גלולה שתהפוך אותו ליצור Z אבל רגע לפני שאכל את הגלולה החתול שלו רג' זינק על השולחן ואכל את הגלולה, לפתע החתול החל לגדות והפך ליצור Z ובנוסף הוא לא זוכר כלום, כאילו הרגע ילדו אותו! סטיב החליט לא לספר לו שהוא יצור Z משועבד אז הוא סיפר ל ואת הסיפור של היהלום ובנוסף הוא אמר לו וכאשר היהלום התחיל ליצור יצורי Z בכדור הארץ הוא לקח אחד להתחיל לגדל אותו ולאמן אותו ליום שבו יצטרך להילחם באינווינדרס והיום הזה הגיע, הוא אומר לו שהוא קיבל מכה חזקה בראש ובגלל זה הוא לא זוכר כלום! מעכשיו שומו הוא לא רג' אלה ספירט (נשמה).
סטיב שולח את ספירט למשימה הראשונה שלו שהיא לקבץ קבוצה של יצורי Z ולאמן אותם ללחימה כדי שהיו מוכנים לבואם של האינווינדרס הוא שולח אותו למשימה עם מכשיר שיכול לשגר אותו ממקום למקום אך רק שישה פעמים. בנוסף, סטיב חישב ובדק ומצע כי מיקומו של יצור Z אמור להימצא בערך ברחבי העיר נו יורק. בליל היום סטיב משגר את צמו לעיר נו יורק ומתחיל בחיפושים,

האם הוא מצא עוד יצור Z?
מה עוד הוא גילה שם?
כל זה בפרק הבא של יצורי הZ!!!

סדרת הסיפורים של יצורי הZ היא סדרת "פיילוט" שהיא חלק ממשהו הרבה יותר גדול!
פרסמתי את זה היום כסדרת סיפורים כדי בדור רושם ראשוני על הקהל אשמח שתכתבו לי את הדעות שלכם זה נורא יעזור לשיפור בהמשך תודה רבה ומקווה שנהניתם =)


תגובות (3)

בבקשה להוסיף תגובות על הסיפור זה ממש ממש ממש חשוב!

17/11/2018 22:33

אהלן יובל
אני ממש אוהב סיפורי פנטזיה ובפרט סיפורי מדע בדיוני, והבתור אחד כזה הרעיון הכללי של הסיפור הוא מעולה בעיניי! אבל יש לי כמה הערות…
קודם כל- הפיסוק. זה ממש מציק ולא נוח לקרוא סיפור לא מפוסק, והנסיון לנחש כל פעם מתי נגמר משפט מסיח את הדעת מהסיפור המרכזי ששוב- הוא ממש מקורי. חוץ מזה, יש גם קצת בעיות בעברית ובהגייה של המילים, אבל את זה יש לכולם כל הזמן… ממילץ לבדוק כמה שיותר פעמים את הסיפור לפני שמשחררים אותו
עוד משהו שקצת הפריע לי הוא האופן הכללי שבו הסיפור מסופר. זה הרגיש לי קצת יותר כמו כריכה אחורית של ספר מאשר סיפור ממש. חסריםן לי דיאלוגים, תיאורים של אנשים ומקומות, ועוד כל מני דברים שעושים את הקריאה של הסיפור המרכזי- (שוב, הוא דווקא טוב מאוד) להרבה יותר מהנה.
אני רואה שהעלת עוד פרקים, אז אני לא רוצה לשפוט ישר את הכל רק על פי הפרק הראשון, אבל… ביקשת תגובות
אני לא מתכוון להעליב או משהו כזה בביקורת הזאת, חס וחלילה, אלא רק נותן קצת טיפים, בתור קורא. הרעיון של הסיפור מקורי ומעניין, ואני מתכוון להמשיך ולקרוא את שאר הפרקים :)

04/03/2019 20:13

תודה רבה, שמחתי לשמוע שאהבת, אכח את הערותיך לצומת ליבי:)

09/05/2019 13:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך