noka1218
סליחה שהפרק קצר, זו פשוט הנקודה הכי מותחת...
סליחה מראש על שגיאות כתיב/הקלדה, זה מאותה תקופה של "סיפור אהבה עקום"...

יקום מקביל – פרק 1

noka1218 27/01/2014 684 צפיות 2 תגובות
סליחה שהפרק קצר, זו פשוט הנקודה הכי מותחת...
סליחה מראש על שגיאות כתיב/הקלדה, זה מאותה תקופה של "סיפור אהבה עקום"...

היי אני דן.
אני בן 12 ואני דיי מקובל בכיתה. אני דיי מרוצה מהחיים שלי. הסיפור שלי מתחיל כך:
חזרתי מבית ספר עם טונה של שיעורי בית (לא נעים אההה?). הדבר הטוב היום הוא שיש לי דייט אם הבחורה הכי יפה, חמודה, נחמדה, טובה, עוזרת…. בקיצור הכל בחבילה אחת!
אז בדייט, נפגשנו בחוץ, בפראק. דיברנו. היה הכי טוב בעולם עד שמצאתי שלט מוזר מאוד. לחצתי על הכפתורים ופיתאום הופיע שער ענקי ונשאבנו לתוכו……
"ממה קורה פה?" שאלה אותי רוני. "הכל בסדר" הרגגעתי אותה. ובעצם? גם את עצמי. באתי לתת לה חיבוק מעודד, אבל היא נעלמה. צעקתי "רוני, רוני" ואז, פתאום, הופיע מולי מפלץ גדול – מימדים, כלומר ענק. אבל ממש ענק.פתאום ראיתי יצור נע בידו. צרחת אימה פלחה את האוויר. פתאום הבנתי את מי הוא מחזיק. זו הייתה רוני. "שחרר אותי! מיד! אני אקרא למשטרה!" צווחה רוני. "משטרההההה? מה זהההה?" שאג המפלץ. רוני נראתה חסרת אונים והייתי חייב להציל אותה. לא ידעתי מה לעשות.
דמעות עמדו בעיניי. מלמלתי "מה לעשות? מה לעשות?" שמעתי עוד צווחה. רוני בעתה במפלץ אך זה רק כאב לה. המפלץ בכלל לא הרגיש. פתאום הופיעה מולי רוח לבנה ואמרה לי "שלום. אני סולשית טובה. שמי הוא לוסינדה ואני אחת מבנותיה של רוח הלבנה. המפלץ שאתה רואה הוא כרישונויון. המפלץ היחיד בעולם הזה שמסוגל לפתוח שערים לעולם האדם. אני מבינה שידידתך עומדת להיות הארוחה שלו, אבל אל תדאג. אזמן מיד את צבא הסולשים שיבואו ויעזרו נגדו" היא נעלמה במהירות כלעומת שבאה וכאשר הופיעה שוב לידי היא בכתה. "מה קרה?" שאלתי. היא ענתה "הסולשים… הוא אכל אתכולם. העולם שלנו בסכנה ואתה היחיד שיכול להציל אותו…"


תגובות (2)

לפני שאת/ה קורא/ת אל תיקח/י את זה אישי…
כמה דברים….:
1.למה הסיפור רץ לי מהר מדי….?העללה ממש יפה ומותחת אבל הסיפור רץ יותר ויותר מידי מהר….הייתי ממליץ לך לשנות את זה…
2.עוד דבר קטן ואחרון זה שבמיוחד בהתחלה אתה כתבת בשפת רחוב כזאתי…לא שפה שכותבים איתה סיפורים…
חוץ מזה בכללי הרעיון יפה…מקווה לראות את הפרק הבא ואת התיקונים…… ;)

27/01/2014 08:11

הסיפור כתוב מראש והוא גמור. הפרקים במקור מאוד קצרים, וכתבנו את זה שתי בנות יחד… אני אחת מהן. לכן אנחנו משלבות את הפרקים

27/01/2014 08:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך