Ghost Dog
מזכיר קצת את הסיפורים הישנים שלי.. P=
חח....
מקווה שאהבתם :)
אני אשאיר אותכם במתח קצת... אתם יודעים.. שני סופים מלהיבים לא קורים בכל פרק :)
שאלות, ביקורות, או כל דבר - בתגובות...

ירח אדום – פרק 12 – מגילת הקלף וערפל מלופף

Ghost Dog 20/11/2012 839 צפיות 11 תגובות
מזכיר קצת את הסיפורים הישנים שלי.. P=
חח....
מקווה שאהבתם :)
אני אשאיר אותכם במתח קצת... אתם יודעים.. שני סופים מלהיבים לא קורים בכל פרק :)
שאלות, ביקורות, או כל דבר - בתגובות...

"סטיבן, אתה אחראי." אמר אגרו והסתכל על השמיים האפורים, סערה מתקרבת.
"אתה יוצא?" שאל סטיבן.
"כן"
"לבד?!"
"כן, לבד.." ענה אגרו לשאלתו של סטיבן. סטיבן החל למחות אך אגרו עצר אותו במבט, סטיבן הינהן ואגרו יצא בריצה מהירה קדימה, קפץ מעל כמה גזעי עצים ונעלם.

אגרו שמע קול, האינסטינגטים שלו אמרו לו שסכנה מתקרבת. ערפל עפף אותו, ערפל סמיך אשר הקש עליו לראות, אך שמיעתו לא נפגעה. טעינת אקדח, וריח של כספית. "שנה צורה!" נישמע פקודה, זה לא היה קול אנושי, אגרו ציית, צורתו השתנתה. התוקף הביט בעיניו הירוקות של אגרו, בשיערו השחור הארוך האסוף בזנב סוס גבוהה, על פניו המאורכים בעלי שני הפסים בכל צד, התוקף בחן את אגרו, ואגרו בחן אותו, על עיניו הצהובות, שיערו הבלונדיני הקצר ומבט התיעוב על פניו. "מי אתה?" שאל אגרו, ראשו נוטה הצידה.
"זה לא חשוב מי אני.. זה חשוב מי אתה, אגרו טוסונאי, מנהיג שבט הזאבים.." אתה התוקף, אגרו לא הבין מהיכן יודע השד את שמו, אך זה לא מה שעמד על הפרק כרגע.
"מה אתה רוצה?" שאל אגרו, "יש לי הודעה עבורך, אבל קודם כל, מספר שאלות, ואני מצפה לתשובה-" "מי אתה חושב שאתה, אני לא מקבל פקודות!" אמר אגרו בזעם עצור והופיע ליד השד, הוא היה גבוהה ממנו, התוקף שם לב לכך בבירור והתרחק במהירות, הוא הופיע שוב מאחורי אגרו. "בכל מיקרה, אתה הרגת את אחי, מדוע?" שאל התוקף, "אתה חושב שאני זוכר כל אחד ואחד מהאנשים שהרגתי ולמה?" ירק לעברו אגרו בעודו מסתובב ומפנה את פניו לכיוונו. "אתה יודע מה, עזוב את זה," אמר התוקף בכעס, "קח." אמר וזרק מגילה מגולגלת לכיוונו של אגרו, התוקף נעלם. אגרו פתח את סרט המגילה האדום ואחז את המגילה פצוחה בשתי ידיו, עיניו נפערו כאשר קרא את השורות הראשונות הכתובות בדם זאב על הקלף.

אנה פקחה את עיניה, זוקורו ישב ליד שולחנו וכתב בדיו אדומה על חתיכת קלף.
אנה שילשלה את רגליה מהמיטה ונעמדה, ראשה הסתובב לרגע ולאחר מכן ראייתה התבהרה.
זוקורו חש בכל שהיא ערה וחתם את הקלף. הוא הסתובב לעברה, עיניו אדומות שוב.
אנה צעדה לעברו, זוקורו משך אותה לחיקו והושיב אותה על ברכיו, לוחש באוזנה דבר מה אשר גרם לדמעות להופיע בעיניה.


תגובות (11)

מרשעת !!
לאאא !!
אני צריכה סוף טוב !!!!!!
אני צריכה אותך !
תמשיכי , כן ?

21/11/2012 05:56

זה כ"כ מדהים תמשיכי! אני לא יכולה ככה! אני במתח! יותר מידי מתחח! ראררררר!

21/11/2012 06:35

יאואו איזה מהמם!!! בפעם המיליון את כותבת ממש יפהה!!
מעניין מה זוקורו אמר לאנה!!! יכו להיות שמה שאוגרו קיבל זה מזוקורו (חחח נשמע מצחיק)
אולי הם אחים?? חשבתיי את זה בהתחלה חחח
טוב מחכה לפרקקקק המשךךך בדחיפותתתתתת !!!!!

21/11/2012 07:03

חחחח מאוד אהבתי תמשיכי דחוף..!!!

21/11/2012 07:22

זוקורו ואגרו לא אחים.. P=
תודה לכולם :)
ויויו, אני לא מרשעת.. אני פשוט נהנהת להשאיר אנשים במתח! P= מוחעחעחע (אולי אני כן קצת מרושעת… (קצת=הרבה!!)

21/11/2012 10:04

העלתי עוד פרק, רמז – סיפור קצר מהעבר שלהם.

מדי פע אני אעשה סטופ לסיפור ואספר על העבר קצת.. P= (של הדמויות…)

21/11/2012 10:55

איך אנה מכירה את אגרו?
ולמה הוא מחפש אחריה?
תמשיכי פליז פליז פליז!

21/11/2012 12:39

סליחה הפוך ,איך אגרו מכיר את אנה?

21/11/2012 12:40

תגלי הכל בפרק הבא.. הכל קורה שם.. P=

21/11/2012 13:37

אבל אגרו זה מי שהיא פגשה בפרק הראשוןןן?!!?!?! לא?? חחחחח
טוב אז מחכה לפרק מכוונה ישיהיו קטעים עם זוקורו חח
ובאליי את דיימין מיסכן הוא אבד חח!!
טוב מחכה להמשךךךךךך חחחח ^_________^

21/11/2012 13:41

דיימין נחטף….לא נאבד…
וכן, את אגרו היא פגשה בהתחלה…

21/11/2012 14:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך