Ghost Dog
בטוחה שאף אחד לא ציפה שטיאני תהיה אחותה של אנה... מי שאומר שכן, משקר.... כי זה היה הדבר הכי פחות צפוי!!
בכל מיקרה.. מותח לא?
החלטתי לעגל כמה פינות... P=
מקווה שאהבתם!

GHOST DOG

ירח אדום- פרק 14 – שלושה מקרים – מיקרה אחד

Ghost Dog 24/11/2012 927 צפיות 16 תגובות
בטוחה שאף אחד לא ציפה שטיאני תהיה אחותה של אנה... מי שאומר שכן, משקר.... כי זה היה הדבר הכי פחות צפוי!!
בכל מיקרה.. מותח לא?
החלטתי לעגל כמה פינות... P=
מקווה שאהבתם!

GHOST DOG

"אחיך בידי, אנשי מקיפים את להקתך, ברשותנו סכיני כסף וכספית שחורה. הבחירה בידך, אחיך, או הלהקה כולה."

אגרו קרא את השורה היחידה שוב ושוב, הוא לא האמין, הוא לא יכל לבחור, אחיו, חבריו ולהקתו, רק אחד משניהם ישרוד, אבל מי?
אגרו התיישב על סלע בתסכול ובעצב, ובפעם הראשונה זה שנים רבות, דמעותיו זלגו.
עיניו הפכו שחורות כחשכת הלילה, וזעם בלתי יתואר מילא אותו. כל נשימה נשמעה כמו נהמה, אור היום הפך לחשכת הלילה, ברקים, רעמים, גשם – כעס, עוצמה, עצב. ציפורניו הארוכות התחפרו בבשרו כאשר איגרף את ידיו בכח. אגרו חשב, מהיכן השיגו כספית שחורה, הוא ידע, במקום שבו יש כספית שחורה יש גם זהב אדום – הדרך היחידה להרוג את אויביו אחת ולתמיד. אך זו – משימת התאבדות. הוא החליט, הוא יציל את הלהקה ואת אחיו כאחד, אבל, ניצול כוחו יהרוג אותו. הוא קיבל את זה ויצה בריצה לכיוון יער כנו העליון, היע הנימצא ליד הגבול לעולם התחתון – שם, ישיג זהב אדום.

"התליון שאני מחפש, נימצא במעמקי הים, אגרו ניסה להרוג אותי אחריי שלקחתי אותו מאמך, הרגתי אותה, והייתי בטוח שהרגתי גם אותך. שרדת, אבל לא תשרדי להרבה זמן, אני אסיים את חייך, כנקמה באימך." לחש זוקורו באוזניה של אנה. אנה קמה ממנו במהירות, ליבה פעם בחוזקה, היא רצה לכיוון דלת החדר וניסתה לפתוח אותה, אך הדלת הייתה נעולה. זוקורו שלף סכין בעלת להב מעוקל, וצעד לכיוונה. אנה טיפסה על קצות אצבעותיה וניסתה בכל כוחה להגיע אל מנעול הדלת הגבוהה, וניכשלה. היא קרסה על הריצפה בבכי חסר מעצורים. "אני אעצור את יסורייך, אני אגמור את חייך כאן ועכשיו, לא תסבלי שוב לעולם." אמר זוקורו ברשעות. אנה הבינה מה עשה זוקורו, הוא שיחק בה. זוקורו התכופך אלייה, ובעדינות, הפך אותה על גבה, מניח את סכינו על לוח ליבה, ומתכונן להכות.

"רוצי! ברחי מכאן!" פקד אחד משומרי הטירה על טיאני, "מדוע אתה עוזר לי?" לחשה טיאני. "זוקורו גם ככה מתכוון להרוג אותי, אז אני אדאג לסבך לו את העיניינים קודם." אמר השומר, טיאני הנהנה, היא החלה לרוץ בשקט במסדרון, קול בכי עצר אותה, היא הכירה את הקול, הי שמעה אותו כאשה עדיין הייתה כלואה. טיאני פרצה את הדלת השחורה וניתקלה במחזה מפתיעה. אחותה, וזוקורו מתכוון להורגה.


תגובות (16)

מההה!!!!!
טיאני היא אחותה של אנה??
איך היא שרדה? מאיפה היא הגיעה?….
תתממששייככיייייייי

24/11/2012 12:54

חחחחחחח ממש אהבתי! ידעתי שהוא אומר לאנה שהוא הרג את אימא שלה!!!! חחח
ואיך טיאני אחות של אנה?!!?!? טיאני זאבה ואנה בת אדם לאא!?!?!?!?
והמששףףף דחוףףף..!!!!!! ♥

24/11/2012 13:42

טיאני לא זאבה.. היא שד – כלב…. סוג של.. P=חוץ מזה.. אתן תגלו…. אני יכולה לגלות לכן רק שבאחד מהפרקים הבאים טיאני ואנה ישבו לשיחה ארוכה.. והכל יתבהר שם.. P=

24/11/2012 13:57

וואייייייייייייייי איזה מותחחח חולה על הסיפור הזה!!
ידעתייי שזוקורו הרג את אמא של אנה אבל חבל רציתי אותם ביחד אוףף :((
זוקורוו :((((
דימיין :(( שאוגרו יציל אותו כבר!! חחח
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך ומידדדדד!!!!! <3 כתיבה מושלמת!!!

24/11/2012 14:01

תודה :)
ואת לא יכולה לדעת… אפילו אני עדיין חושבת על מי יצא ביחד .. אם יצאו ביחד.. P=
חחח :)
ויגיע המשך.. P=

24/11/2012 14:07

יופייי מחכה את ההמשךך!!!!
ואת יכולה ליקרוא את הסיפור שליייי ולהגיב לי על מה לשפר פליזזזז!!! :)

24/11/2012 14:29

הגבתי לך בפרק האחרון, או הלפני אחרון…
:)
ושמחה שאהבת…

24/11/2012 15:20

תמשיכיס!!!!&&

25/11/2012 04:05

אני אמשיך בקרוב.. כי אני החלטתי XD

25/11/2012 04:07

fack !!!!
סליחה ..
זה היה הדבר הכי לא צפוי בעולם ..
או גאד .. אני בשוק !!
מאיפה בא הרעיון ההזוי והגאוני הזה ??

25/11/2012 10:00

חח… אני אלופה בלהפתיע אנשים!!
בספרים הקודמים שכתבתי.. אנשים טחנו לי להמשיך כל שנייה.. P=
חח :)

ואת מוזמנת לקלל כמה שבא לך… (בשיא הרצינות.. גם אני מקללת הבה פעמים.. P=)
ושמחה שאהבת :)
נ.ב – הרעיון ההזוי והמטורף הזה בא מהמוח ההזוי והמטורף שלי XD

25/11/2012 11:54

הצלחתי לכתוב פרק כפול בלי להתייאש באמצע !!
אני גאה בעצמי כ"כ !!

25/11/2012 12:07

חח :) מזל"ט :)

25/11/2012 12:09

P= אני מאושרת !!!1!!P=

25/11/2012 12:12

חח :)

25/11/2012 12:44

העלתי פרק נוסף.. יעלה עד מחר.. P= או מחר.. חח

26/11/2012 09:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך