Ghost Dog
הפרק הבא יעגל עוד כמה פינות... רובו יתרכז בשיחה של טיאני ואנה..
לא חייבים לקרוא את הפרק הבא, אבל כדאי...
אמנם לא יהיו בו נקודות חדשות יותר מידי.. אבל זה יסביר היטב איפה עומדים הדברים, מהיכן טיאני הגיעה והכל... מקווה שאהבתם :)

ירח אדום – פרק 15 – חלק א' – פותחים שיחה

Ghost Dog 26/11/2012 827 צפיות 13 תגובות
הפרק הבא יעגל עוד כמה פינות... רובו יתרכז בשיחה של טיאני ואנה..
לא חייבים לקרוא את הפרק הבא, אבל כדאי...
אמנם לא יהיו בו נקודות חדשות יותר מידי.. אבל זה יסביר היטב איפה עומדים הדברים, מהיכן טיאני הגיעה והכל... מקווה שאהבתם :)

אגרו עצר לפתע. ליבו פעם ורגשותיו הכבידו עליו. פחד עפף אותו. הכניסה לעולם התחתון.
אגרו שינה ת צורתו חזרה לצורתו האנושית שוב, הסיכוי הטוב ביותר שלו להיכנס בלי שיבחינו בו. הוא נכנס פנימה. מכה חזקה בצלעותיו גרמה לו להתקפל מטה, נוזל אדום וחם נזל מטה על ביטנו, ושיריונו נשבר.

טיאני בעטה בידו של זוקורו האוחזת בסכין, הסכין הועפה מידו. זוקורו קם, עיניו בורקות בזעם.
"עזוב – את – אחותי!" נהמה טיאני, מדגישה את הרווח בין כל שתי מילים. הוא התקרב אליה וסטר לה בחוזקה, ראשה הסתחרר מעוצמת המכה. אנה קפצה על גבו של זוקורו ונעצה את ברכיה בצדדי גופו. בעודו מנסה להסיר בניעור את אנה מגבו, דקרה טיאני את ביטנו בסכינה הארוכה. זוקורו התקפל. טיאני אחזה בידה של אחותה הקטנה ורצה במהירות במסדרון, גוררת את אנה מאחוריה. השתיים יצאו מן הטירה וחצו במהירות את הגנים הגדולים.
טיאני עצרה לאחר שוידאה שזוקורו לא אחריהן.
היא התיישבה בהקלה למרגלות עץ הדר גבוהה. אנה התיישבה לצידה, במרחק בטוח. "כשאמרת ש.." פתה אנה, טיאני הסתכלה בה במבט שואל, "כשאמרת שאני אחותך… למה.. למה בדיוק התכוונת?" שאלה בבושה מהולה בחשש. "חשבתי שאת לא יודעת.." הירהרה טיאני לעצמה. "שמי טיאני, אני אחותך הגדולה."
אנה נדהמה, לא הייתה לה אחות מעולם…
"מעולם לא הייתה לי אחות.." אמרה אנה, "אמנו, אנו חצי אחיות, מהצד של אמא. את נישארת איתה, ואני נישארתי עם אבא שלי אחריי שאביך מת." אמרה טיאני, היא היתכוננה לשיחה ארוכה מאוד, שיחה, שהייתה צריכה לנהל לפני כשש שנים.


תגובות (13)

ראשונה !! והוהווהוה !!
אמאמאמאמא , זה כ"כ יפייפה !!
טיאני .. אנה .. זוקרו !! ..
הכל מתערבל לי בראש בצורה נהדרת , ואני אוהבת את זה !!
תמשיכי , טוב ??

27/11/2012 05:44

כן :)
ברור :)

27/11/2012 08:53

פרק יפה! :) תמשיכי!!!!

27/11/2012 11:10

תודה ואוקיי :)

27/11/2012 11:25

קצר לי מידי לא כל כך ברור אין לי עינין וקראתי מההתחלה אני ינסה ליקרוא את ההמשך

27/11/2012 11:55

זה עדיין קצר כי זו ההתחלה.. באמצע הסיפור יהיו פרקים ארוכים יותר…
ועוד דברים יתבהרו… אם משהו לא מובן.. את יכולה לשאול…..אני אסביר :)

27/11/2012 12:02

זה עדיין קצר כי זו ההתחלה.. באמצע הסיפור יהיו פרקים ארוכים יותר…
ועוד דברים יתבהרו… אם משהו לא מובן.. את יכולה לשאול…..אני אסביר :)

27/11/2012 12:02

זוקורווו חחחחח מפחיד איתוו אבל ממש מעניין לא הבנתיי קצת את הסוףףףףף
חחחחח אבלל זוקורו <3
נוא מפחדד אבל אני רוצה שהוא יהיה עם אנה לא יודעת למה חחח
אז תמשיכיי דחוףף מחכה להמשךך!!

27/11/2012 12:31

חח :)
בסוף טיאני מתחילה לדבר עם אחותה (אנה) והיא תסביר לה את הכל…. את הקשר ביניהן, מאיפה היא באה וזה…

27/11/2012 13:57

מה קורה ? ..
איפה ההמשך ? ..

11/12/2012 12:34

אני לא יודעת…. אני תקועה ברמה שאין לכם מושג!!!
אני פשוט לא יודעת איך להמשיך.. ואין לי הרבה זמן לכתוב! :[

12/12/2012 10:01

אני לא מפריע לך להמשיך לכתוב

18/12/2012 14:45

בקי… לא הבנתי למה את מתכוונת…

18/12/2012 15:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך