אולימפוס
פרק שלישי! יאי! תגיבו כאותו תמותו! יאי! אני אמצא אתכם....

ירח לבן – פרק שלוש

אולימפוס 16/02/2015 834 צפיות 2 תגובות
פרק שלישי! יאי! תגיבו כאותו תמותו! יאי! אני אמצא אתכם....

״אל תילחץ מאיך שהם ניראים טוב? תכבד אותם, אתה לגמרי לא מעוניין בהם כאויבים אחי. ואל תסתור את דברם אלא אם הייתה עד למה שאתה אומר, בסדר?״ אמר ליאון והנהנתי קלות, דלתות המערה היו עשויים זהב טהור, ועליהם חרוטים זאבים,אנשי זאב, אנשים, זאבה ענקית עם שתי תינוקות, לופה כנראה עם רומוס ורמולס… נראה לי? מעולם לא הייתי טוב בהיסטוריה. בעודי צועד במסדרון הצר (בתוך מערה, תהיתי אם יחשבו שאני אדם קדמון, בעוד כמה מליוני שנים, ויצחקו עלי) אני מבחין בפרטים קטנים: קורעי עכבשים, ציורים עתיקים, זאבים צדים ועוד.
״ברכות, אדוארד המסון! וודאי באת להשלים את היותך זאב למחצה, אכן?״ שאל קול צווחני, שובב אך דיי זקן, כאילו הגובלין ההוא מסטאר וורס הפך לליצן.
״כן…״ היססתי,
״ובכן, אחת עשר הלורדים יזדמנו לפינך, זכור, את תשובותיך הגד אך ורק במחשבה, לא בקול רם!״ הגובלין צווח שוב, ואחת עשר עיניים לבנות, ירוקות, ועוד במלא צבעים הופיעו מולי, כל הזאבים בצבעים שונים, כולם יצאו מפתח אחד, בצד שמאל של האולם הקטן, והם התיישבו על צוק שהיה ממוקם מולי.
׳ברוך הבא, אדוארד׳ שמעתי קול בראשי,
׳מדוע אתה מעוניין להפוך לזאב? בוודאי יש להגעתך לכאן סיבה מסויימת׳
׳אני… אין לי. כפי שהבנתי אני אמור פשוט להיות אחד כזה׳
הזאב השני לשמאלי ביותר חשף שניים ונהם, ׳אז פשוט נכנסת למערה המטופשת הזאת, כדי להפריע לנו? הילדים של היום, חה! אין להם שום טיפת כבוד, אם זה היה תלוי בי, מזמן היית ארוחה. רק ליצר בטחון, אתה חריף? כי אני לא סובל חריף! יאכס! אתם בני האדם ממצאים דברים כה נוראיים שאפילו עכברים לא מעוניינים לגעת בכם!׳ ׳תודה?׳ שאלתי
שקט, אולירוס! כעט בני, אתה חייב לדעת שאין דבר ההולך עם ׳פשוט׳ ו׳אין׳, עכשיו הגד לנו, מדוע באת לכאן?׳
׳כי אני חלק מהלהקה, אני מניח… נבראתי להיות חלק ממנה נכון? יש סיבה לכך שחטפו אותי׳ אמרתי, ואט אט הבנתי מה קורה או מה לא, זאבים, אי אפשר להבין אותם גם כשהם מדברים.
׳חה! אתה רק עוד זאב לאוסף שלהם אך טוב ויפה, נעניק לך את הכוח אם תענה על השאלה הבא: מה שלושת החוקים החזקים ביותר בלהקה? רק כדי לצפות בך מתרסק לחתיכות קטנות בעודך מנסה בכלל להפעיל את חוש הריח׳ צחק הקול, הנחתי שזה אולירוס, אין ספק שהוא השוטר הרע בסיפור.
התעלמתי ממנו, עליי להפגין כבוד ללורדים ׳סליחה אולי, אבל אתם מצפים ממני לדעת את זה?׳ תבעתי לדעת,
׳נו באמת! גם שום כבוד לחוקים העתיקים, הייתי שמח ללמד אותך דבר או שניים, אבל אני דיי תקוע כאן, אז אם תצא מכאן בחיים, לך ליקרוא! אוי אלים שבשמיים! חברך לימד אותך זאת, יש לבחור בדיחות טובות, אהבתי את הטעם של הזאבון ההוא, איך קרוא לו? נראלי למרון? מה זה משנה! בקרוב אוכל לי אחד חדש, אה חבריי?׳ שאל הזאב, ׳שקט! עכשיו ענה על השאלה או מות׳ גער בי המנהיג, או הבכיר, או המלך, או…
׳למדת זאת נערי׳ נשמע קול אישה צלול בראשי שפסק את מחשבותיי ׳זכור את לאונרדו׳, איך לעזאזל לאונרדו דה וי-… כמובן! לאונרדו! נזכרתי בלילה בו ליאון סיפר בדיחות וסיפורים:
״זוכרים כשהיינו אמורים להגיד ׳כבוד, נאמנות, וציות? אז שמעתי שאמרון אמר את אותו הדבר אבל זה נשמע כמו ׳זדון, בנוות, וציוץ׳ מסתבר שלבכיר באותו הלילה הייתה בעיית שמיעה קשה״ סיפר ליאון וכולנו חייכנו סביב המדורה החמימה.
׳כבוד…׳ היססתי, ׳נאמנות׳ ׳וציות?׳
׳אני מתפלא שפרחח כמותך יודע את התשובה. אבל נו טוב. זכור, עם הכוח שתקבל, אתה נשבע את שבועת הלהקה, תשרף למוות על מוקד אם תפר את חוקינו! זכור שרק זאב בודד חיי ללא חוקים, וזאב בודד מת.׳ הזהירו הזאבים ׳כן או לא! אבל אנא ממך, אמור לא, אתה בזיון, חסר כל כבוד׳ גער בי הזאב, אולירוס.
׳כן,אני… אני מוכן… אני חושב׳ ומייד כאב עז פילח את גופי, והדבר היחיד שאני זוכר, ׳נו טוב, חימום קטן לפני שאראה אותך מת, אני מקווה שהמוות שלך יהיה מוצלח׳ אמר אולירוס. ׳אם תעבור את המבחנים כזאב בודד, נרשה לך לשמור על המתת הזאת, אך זכור את שבועתך…׳ אמר המנהיג איזה יופי, אני מעולף בפעם הרביעית, כמה כיף לי…


תגובות (2)

uta uta

אהבתי מאוד
אבל דבר אחד לא היה ברור, הוא דיבר עם הזאב למרות שהוא לא ידע כלל וכלל על אנשי זאב או דברים אחרים.
הייתי מציע לך לתקן את זה ל "גרשיים כאלה."

16/02/2015 20:11

מי? כי בפרק הקודם היה מין תקציר כזה…

16/02/2015 22:36
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך