ירח מלא – פרק 8

אולימפוס 20/03/2015 822 צפיות תגובה אחת

בטעות העליתי את שבע שוב. סליחה. תודה על הרצון לקרוא את הסיפור. ואני נהנה אישית לכתוב אותו!

סליחה אם הוא קצר*
נ.מ אליסון
מטומטמת. מטומטמת. מטומטת. מטומטמת. מטומטמת. מטומטמת.
פשוט טיפשה. אני חטופה ונמצאת בתוך כלוב כמו כלב במכלאה.
נשכתי את הכלוב ללא הצלחה, בנסיון לעקם אותו…
יללה פילחה את המקום ׳בראיין׳ יללתי חזרה, תשובה נשמעה
****
נ.מ אד
״שמעתי שהולכים לעשות מסדר, זה נכון?״ שאלתי,
״כן, בדיקה שגרתית שהכסף שהם נותנים לנו לא מתבזבז, זה ככה כל שנה״ ענתה קליאו בבטחון,
״כן אד, אל תדאג. אתה רק צריך להתלבש יפה, וזהו.״ אמר ליאון, הנער היה נינוח,
״הפעם האלפא הצעיר מגיע לעשות בחינה״ אמר ג׳ייק,
וקליאו השפריצה את כל השייק שהיה לה בפה על הרצפה, ״אני חושבת שלא שמעתי טוב, הבן שלו בא לבקר?״ אמרה קליאו בנימה מעוצבנת, והביטה על הדייסה שנחה על הריצפה במבט רצחני, כאילו היא אשמה בכל הדברים הרעים בעולמה.
״יאפ, הוא התעקש על כך, אז טה דה, הנסיך מגיע״ אמר ג׳ייק,
״למה? מה רע בו?״ שאלתי מבולבל,
״לא שיש בו משהוא רע, פשוט… הוא מעולם לא היה כאן, והוא כמו זאב חדש בלהקה, קשה לחזות אפילו בערך מה יקרה״ הסביר מייסון
״אז אתם חוששים מפניו״ סיכמתי
״לא! טוב… כן… קצת…״ אמרה קליאו, והרגישה צורך מיידי לבחון את נעליה.
״הוא מסוגל ליסגור את המקום במילה אחת לאביו״ אמר ג׳ייק ונע בעצבנות מעביר משקל מרגל לרגל.
״אה, זה… מעפן?״ אמרתי,
״מאוד מעפן. זה הבית היחיד שנותר לנו בערך, המקום היחיד בו אנחנו מסוגלים להיות זאבים, ולא להתחבא כבני תמותה.״ אמר ליאון, ואז הבנתי כמה חשוב להם החלק הזאבי בהם, כמו אח שלעולם לא עוזב…
״יהיה בסדר, לא ניתן לזה ליקרות״ אמר ג׳ייק וכולם הנהנו, ״לא ניתן״ חזרתי אחריו.
****
כל המחנה היה אסוף בתוך אולם ההקרנות התת קרקעי. ״שלום לך, אדוארד״ אמר קול רוסי כבד, ״אני מנהל את הבאת הזאבים למחנה. הייתי באותו הלילה כאשר… אממ… העברנו אותך לכאן״ הוא אמר, הבחור היה מעט שמן, שיער שחור מטולטל, זקנקן בצבץ מהסנטר, פניו היו מלאות, ״אמרוד״ הוא הושיט את ידו, ולחצתי אותה, ״אדוארד… אבל את זה אתה כבר יודע״ חייכתי חיוך ביישני. האורות כובו וכוונו לעבר הבמה. ונער בעל שיער זהוב, שרירי במקצת, בע״ח עיניים אפורות, הוא נראה בן גילי, שש עשרה. ״שלום לכם, שמי הוא בראיין, ואני בנו של האלפא ששולט באזור הזה. הוא
חייך. ״אתם תחזרו לפעילות שלכם, כאילו אני לא כאן, בשבל בדיקה תקינה. אני רק מבקש, אל תתנהגו אחרת ממה שאתם. אני יודע שזה חדש שאני כאן, אבל זאת רק עוד דרך בחיינו, אז אשמח להתחיל בסיור. מרגוס?״ שאל בראיין את המנהל, ״תודה לך, בראיין. תלמידים, אנא צאו מן האולם בשקט!״ אמר מרגוס. וכולנו יצאנו מן המקום ב׳שקט׳.
״אני מקווה שהכל יהיה בסדר״ אמר ג׳ייק ונופף לשלום ופנה לזירת האימונים לזאבים (אלו שהצליחו להשתנות לזאבים לאחר שקבלו את האפשרות) אני פניתי עם ליאון לחץ וקשת. קליאו כרגיל פנתה לריפוי ומייסון, הלך לזירת האימונים הרגילה, למי שאינו מסוגל עדיין להשתנות.
״איך אתה בחץ וקשת?״ שאל אותי ליאון כשהגענו. גדרות הקיפו את הזירה, בובות קש היו המטרות, וחציר משם מה היה מפוזר בכל המקום. ליאון זרק לעברי קשת. גליתי שאני לא מה שאני חושב – לי ולקשתות אין עתיד. הלך החלום להיות רובין הוד. הלכתי למיסיון שלימד לחימה בחרב, מה שדיי הצטיינתי בו… מדי פעם ראיתי את אדוארד, מביט מסביב, כאילו מחפש מישהוא…
״היי… אממ… סליחה?״ קול נשמע מאחוריי. ״או… היי, עוד מעלתו״ אמרתי וקדתי קידה כה נמוכה שזה כבר היה מביך.
״יש לך מושג היכן השירותים?״ הוא שאל אותי, ״כן, לך לשם, פנה שמאלה באוהל, ותמצא שם בניין קטן, ובדה בום, הגעת״ אמרתי, ״תודה גבר״ הוא אמר וסחב את עצמו לשם, כששומרים סובבים אותו.
חשבתי על עצמי כסבא מספר לנכדים שלי סיפורים ׳הייתה פעם אחת, בה הצלתי את האלפא הצעיר, היורש!׳ ואז אחד הנכדים שלי שואל ׳ספר לנו איך סבא!׳
׳הצלתי לו את האחוריים המלכותיים, כאשר כוונתי אותו לעבר השירותים!׳ המחשבה הייתה כה מגוחכת שהבלעתי חיוך.


תגובות (1)

uta uta

מדהים!
תמשיך ושמח שהחלטת להמשיך.

20/03/2015 19:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך