spens
הפרק השני לסיפור וכמו תמיד אני אשמח לתגובות או עם מישהו מצא שגיית כתיב שיודיע לי ואני אוכל לתקן אותה :)

כוכב הלכת ארץ-פרק 2

spens 05/12/2013 616 צפיות 2 תגובות
הפרק השני לסיפור וכמו תמיד אני אשמח לתגובות או עם מישהו מצא שגיית כתיב שיודיע לי ואני אוכל לתקן אותה :)

~~נקודת המבט של מונה~~
התעוררתי לי לעוד יום שכבר יכולתי לנבא אותו, עוד יום שבו ננסה ללכת כמה שיותר ולקוות למצוא בדרך עוד אנשים שנשארו בחיים. אבל בכל מקרה שאלתי את מריה "מה עושים היום?" "ממשיכים ללכת ולקוות לטוב ?!" אמרנו באותו הזמן. בדיוק הסתובבתי והתחלתי ללכת חזרה לתוך האוהל כשבדיוק התחילה רעידת אדמה, ובן רגע מצאתי את עצמי זועקת לעזרה בזמן שאני נופלת לתוך קרע ענקי בין האדמה. נחיתותי(מהמילה לנחות)בסופו של דבר והתחלתי לזעוק לעזרה "הצילו מישהו, אתם שומעים אותי, מישהו תעזרו לי" צעקתי מתעלמת מהכאב החד ומהפצעים המדממים,רק רציתי לצאת משם לא רציתי שככה זה יסתיים. אחרי 10 דקות של ניסיונות כושלים של קריעות לעזרה שלא נענו התפנה לי הזמן להביט מסביבי לראות היכן אני נמצאת, וברגע שעשיתי את זה הייתי בטוחה שאני נמצאת על המקום היפה ביותר בעולם, אני מצאתי את עצמי בתוך מערה תת קרקעית שהאדם עוד לא מצע, הייתי בתוך מערת נטיפים מדהימה שעוד לא הרסו, לאחר עוד כמה רגעים הבחנתי במעיין קטן באמצע המערה ואליו פרחיי מים מדהימים שיוצרים הרמוניה מושלמת. לרגע אני הרגשתי ממשש כמו בסרט ממש כאילו שעכשיו בכל רגע יגיע נסיך החלומות שלי ויציל אותי, כמה חבל שהחיים שלי הם סרט אימה, ויש סיכוי שזה יהיה הדבר האחרון שאני אראה בחיי. אבל בואו ניקח את זה רגע בדרך אופטימית לפחות אני אראה משהו יפה מתי שאני אמות ולא אזה סלע גדול שמועך אותי, גם זה משהו לא? נראה לי שכדאי להשליך את האופטימיות לצד רגע…"מונה, את שומעת אותי" וישר אני ידעתי מי זאת, אני אזהה את הקול הזה בכל מקום זאת הייתה…


תגובות (2)

אני אוהבת את התוכן, ואת העלילה, תמשיכי.
יש לך כמה טעויות שהבחנתי בהם:
נחתי*, נחיתותי זה מהמילה נחיתות (נחות- ירוד, פחות וכולי…)
ונדמה לי שעדיף לך להשתמש במילים בקע/ חריץ/ סדק, במקום המילה קרע במשפט: "קרע ענקי בין האדמה"
קריאות* עם א' ולא ע'
מצא* עם א' ולא ע'
עליו* אם ע' ולא א'
וגם, אני חושבת שחסרים לך טיפה סימני פיסוק.
יכול להיות שפספסתי כמה טעויות, לא רוצה להישמע כמו מורה ללשון אבל אני מקווה שתקבלי כביקורת בונה. מבטיחה לך שאם תיקראי יותר הטעויות שלך יפחתו.

05/12/2013 06:09

עם*

05/12/2013 06:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך