spens
זה היה פרק 3 וכמו תמיד אשמח לתגובות או הארות...:)

כוכב הלכת ארץ-פרק 3

spens 06/12/2013 544 צפיות תגובה אחת
זה היה פרק 3 וכמו תמיד אשמח לתגובות או הארות...:)

ישר ידעתי מי זאת…"מדיסון, את שומעת אותי?איפה את?" צעקתי כאילו שחיי תלועים בזה, כמה מצחיק שזה באמת המקרה…"אני פה" היא אמרה ופתאום חלק מקיר האדמה שהפריד בייננו קרס והיא עברה דרך החור הגדול שנוצר בו עליי, רצתי עלייה וחיבקתי אותה ופתאום זה הכה בי, לא רק אני נפלתי לתוך המקום הזה כנראה ש…כולם נמצאים פה, וכולנו לחודים בין קירות אבן, לא הייתי בטוחה בתיאוריה שלי לכן החלטתי לשאול את מדיסון מה בדיוק קורה פה "איפה כל השאר?גם הם נפלו לפה?" שאלתי אותה "כולנו נפלנו לפה ישר אחרייך" היא סיפרה לי, "את יודעת איפה יש עוד מישהו?" שאלתי בקול מהוסס "לא, אבל אני חושבת ששמעתי את האנה צועקת, מבקשת עזרה וכשניסיתי לקרוא לה לא קיבלתי שום תשובה…" היא אמרה לי בקול עצוב שיכלתי לשמועה בו את הצער ואת הפחד בקשר למה שקרה לה. "טוב, אנחנו לא נוכל לעזור לעף אחד מכאן, אנחנו צריכות לצאת מכן" אמרתי את כל האמת בפנים, הרי אין לנו שום סיכוי למצוא אותה כאן…"יש המשך למערה שפה" מדיסון הודיעה לי והצביעה על המערה שהיא הגיעה ממנה, התחלנו ללכת לכיוונה, עברו דרך המעבר שהיא יצרה, כל האזור היה מאובק ולא יכולתי לנשום, אני יכולה לשער שגם מדיסון לא יכלה לפי הדרך שבה היא השתעלה. כאשר התרחקנו משם מעט ויכולנו לנשום מדיסון עצרה לרגע והתנשפה, "הצילו" שמעתי או לפחות כך נראלי "את שמעת את זה" שאלתי את מדיסון "שמעתי את מה?" היא שאלה בחזרה "הצילו" עוד פעם נשמע "את זה" יכולתי להישבע ששמעתי מישהו צועק לפתע מדיסון אמרה "כן הקול הזה…הוא נשמע מוכר,זה לא נשמע לך במו…" "האנה" אמרנו שתינו ביחד "האנה איפה את?" התחלנו שתינו לצעוק "אני כאן" היא החזירה לנו צעקה וישר הלחנו לכיוון הקול, אברנו דרך מעבר צר ומצענו שם המשך של המערה ובו את האנה "תודה לאל שאלה אתן, אני כול הזמן חשבתי ששמעתי קולות…של אנשים אחרים, אבל לא של מישהו שאנחנו מקירות…" היא אמרה לנו בזמן שרצנו עלייה וחיבקנו אותה "רגע את אומרת שבעצם, יש פה עוד מישהו חוץ מאיתנו?" הבנתי לאט לאט את מה שקורה כאן, כמובן לא רק אנחנו נבלענו לתוך האדמה, מה עם היו עוד אנשים בסביבה ועכשיו גם הם נמצאים איפה שהוא כאן…"אתן חושבות שאולי יש פה מישהו חוץ מאיתנו?" שאלתי את הבנות במן שאני משתפת אותן עם התיאוריה שלי , "אני מקווה מאוד שיש פה בני אדם ולא שום יצור אחר…" מדיסון הוסיפה "טוב בנות תפסיקו לחשוב מחשבות שליליות, בואו פשוט נחפש דרך לצאת מפה" האנה הוספה וכך סיימה את החששות המטורפות שלי ושל מדיסון…


תגובות (1)

יפההה
תמשיכי:)

06/12/2013 09:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך