סיפור ראשון שלי באתר ואני מקווה שתאהבו אותו. אשמח לביקורות ומה אתם חושבים על זה.

כלובי האבדון: רעיון+הרשמה:

14/12/2020 617 צפיות 20 תגובות
סיפור ראשון שלי באתר ואני מקווה שתאהבו אותו. אשמח לביקורות ומה אתם חושבים על זה.

מרקוס פלין מתעורר כבול למיטה וללא זיכרון על עברו.
הדבר היחידי שהוא זוכר על עברו הם פלאשבקים מעטים מתמונות שלא מתחברות בכלל.
הנער מתגלה כחלק מקבוצת נערים כמוהו, בעלי כוחות על-אנושיים ועל-טבעיים שמאמנים אותם לשלוט בכוחותיהם הקטלניים שלא ידעו עליהם לפניי, בלי לדעת לאיזו מטרה בשבילה הם שם.
הוא במקום בלי טלפון, יציאת חירום או אדם מוכר, רק מדענים ורופאים מוזרים, שומרים חמושים לעילא מכף רגל ועד ראש
ומצלמות בכל מקום ופינה כדי לתעד מה שהוא עושה במשך 24/7 ב-365 ימים בשנה.
בשביל לצאת משם חי ונושם עליו לעשות דבר קטן אחד בנוסף לשליטה בכוח הזה: לוותר על האנושיות והמוסריות שבו.

-עשיתי רשימה קצרה של כמה כוחות על שניתן ליצור איתם הרבה מאוד יכולות אז תרשמו ותפרטו עליהם, ניתן לקחת דברים ידועים אבל תנסו ליצור את הגלגל מחדש כדי שיהיה מעניין:
•על-אנושי
•מיסטי
•חשמל(כולל ברקים)
•אש
•קרח
•מגנטיות
•אנרגיה(כולל גרביטציה ומסה)
•זמן ומרחב(תפוס כבר לדמות שלי)

מבנה:
*יש מקום בין חמש לשבע דמויות בסך הכל, דמות נוספת שהיא המספר היא מקורית שלי.
שם מלא(חובה):
גיל: 18 (חובה):
מראה:
אופי:
רקע:
כוח על (מהרשימה):
פירוט היכולות של הכוח(תתפרעו עם זה חופשי):
משהו בנוסף לבקשתכם:


תגובות (20)

היי וברוכה הבאה לאתר
לא הבנתי ממש את הכוונה שלך ולמה התכוונת
בהצלחה בכתיבת הסיפור ומקווה שתהנה מהאתר:)

14/12/2020 11:07

אני בן.
התכוונתי שיש חבורת בני נוער בעלי כוחות על שכלואים במקום לא ידוע מלא מדענים ושומרים חמושים והם צריכים לצאת משם.

הרשמה זה הכוונה שנותנים לך לפי מה שקראתי פה זה שנותנים לך מבנה ותנאים לדמות ואתה יוצר אותה.
המספר משתמש בדמות שיצרת בתוך הסיפור שלו עצמו וככה יוצא שמחברים בתוך עלילה דמויות של המספר ודמויות של אחרים.
מקווה שהבנת.

14/12/2020 11:13

נראה לי שהבנתי
שם מלא:ויולט אוונס
גיל:18
מראה: מטר 63, שיער שחור גלי עם פס כחול בהיר בצד שמאל, עיניים ירוקות, קעקוע בצורת סהר על הצוואר.
אופי: שקטה יחסית, מנגנת בגיטרה(לא משנה איזו, אבל חשבתי חשמלית), ביישנית, אוהבת להתווכח אבל עושה את זה לעיתים נדירות כי היא לא מרגישה בנוח להביע את הדעה שלה.
כוח: לא יודעת איך בדיוק לקרוא לזה…היא מסוגלת ליצור מגן של אנרגיה סביבה, לשלח את האנרגיה באחרים, ולעשות המון דברים מגניבים עם האנרגיה כגוון- לפוצץ דברים, הקפיצות שלה יהיו הרבה יותר גבוהות וחזקות כי היא מסוגלת להשתמש באנרגיה ברגליים, ו, אממ..המון דברים בקיצור שתוכל לחשוב עליהם לסיפור שלך.
הייתי רוצה שיהיה סיפור מאחורי הקעקוע שלה. נגיד, שהיא הייתה במחנה אימונים מסוים בו כל אחד היה צריך לעשות קעקוע כזה, או שהיא עשתה אותו לזכר מישהו מעברה, משהו כזה.
מקווה שעזרתי

14/12/2020 15:34

יהיה סיפור מאחוריי הקעקוע ואהבתי את איך שיצרת אותה. לגביי הכוח הבאת כמה דברים שלא חשבתי עליהם ואם לא מצאת עוד לא נורא אני אחשוב על מה עוד.
הדמות נכנסה אבל אפשר קצת להרחיב על העבר שלה טיפה בבקשה?

14/12/2020 17:34

אנסה. בוא נראה…מגיל קטן מאוד היא ידעה שמשהו שונה בה. היא שמה לב שהיא מסוגלת לעשות דברים שאחרים לא מסוגלים. היא לא הבינה מה קורה לה, היע שברה, ניפצה ופגעה הרבה(לא בכוונה, כמובן). אבא שלה כעס מאוד על כך שהוא צריך לשלם כל כך הרבה בגלל הטעויות שלה. הוא האמין שהיא עושה הכול בכוונה. כשהייתה בגיל עשר הוריה התגרשו. היא עברה לחיות עם אמא שלה. מהר מאוד היא הבינה שלא כדאי לה להראות לאף אחד מה היא מסוגלת לעשות. היא הצליחה לשמור על סודיות מוחלטת בנוגע לזה עד שהיה לה ויכוח עם אמא שלה, כשהיא הייתה בת 16. ויולט כעסה, ובטעות הרגה את אמא שלה. מאז היא עברה מבית אומנה אחד לשני, אבל אף אחד לא רצה אותה. משם היא נלקחה למקום הזה שמאמנים אותם לשלוט בכוחות שלהם. אם צריך עוד משהו, אז תגיד

14/12/2020 18:05

יש לי שאלה לגביי הדמות שלך: עד כמה הדמות תוכל להתמודד עם חוסר האנושיות שיהיה שם. כי איך לתאר את זה בלי להוציא מידע: הולכים להשתמש בהם לדברים שהם ישמעו להם מזוועים.

14/12/2020 18:18

ואני אשמח לדמות זכר אם אפשר.

14/12/2020 18:41

רעיון לדמות:
שם :קלווין סטיוארט
גיל : 19
מראה:עיניי זכוכית ירוקות, שיער חום אדמדם, גובה כ1.83, מבנה גוף אטלטי.

אופי: אדם קר רוח, מחושב פעמים רבות התנהגותו מפורשת כקרה מידי אך, עם זאת כריזמטית. מתקשה לבטא את הרגשות כראוי בפני אנשים חדשים לכן, נראה מרוחק מעט. אבל,מי שמכיר אותו יודע עד כמה הוא נאמן, אוהב ופגיע.
חיי אדם בשבילו הם מעל הכל.
מעדיף להדחיק רגשות כדרך התמודדות.
איבד את הוריו , רואה רגשות כחולשה ומעדיף להמנע מהם מלכתחילה מאחר, שבעבר כבר נפגע מכך.
כוח על:קרח , יכול להקפיא כל חומר במצב צבירה נוזל בין היתר , גם דם דבר שיכול לגרום להיפוטרמיה ומוות.

20/12/2020 11:59

הדמות נכנסה, תמיד כיף שיש אדם קר רוח ומחושב, כזה שיש לו רגשות אבל לא מראה ונחשב כקר כקרח. רק אשמח אם אפשר קצת להרחיב בנוגע איך הוריו מתו כי יש הרבה דרכים לאיך ואם לא בא לך אז בכללי על העבר שלו טיפה.
מי שמעוניין לכתוב דמויות סתם מוזמן, יש ראש אבטחה, ראש מדענים, כמו מעין פנימייה כזו…ככה שלכו עם זה ותתפרעו.
במילא חסר לי דמויות משניות ובגלל זה עוד אין כלום חוץ מהפתח דבר שאני כותב אותו בימים אלו וברביעי כנראה ייצא, תלויי.

20/12/2020 22:29

היי היי לך וברוך הבא לאתר ^^

לפני שאתחיל עם הדמות (החלק האהוב עלי בסיפורי הרשמה. מניחה שאפשר להבין למה), אני רוצה לומר כמה דברים על הרעיון:
– נראה לא רע בכלל. במיוחד הטוויסט בסוף, אני תוהה אם מישהו באמת יאבד שם צלם אנוש בסופו של דבר.
– לגבי הכתיבה עצמה, אני יודעת שזה רק הרעיון, אבל כמה הערות:
זה נראה כאילו תוך כדי כתיבת המשפט שינית את הניסוח ואז החלקים שלו לא מסתדרים אחד עם השני ובכללי מבולבלים למדי (המשפט השלישי למשל, יכולת לחלק אותו לפחות לשניים במקום האחד הארוך במיוחד שהוא כרגע). הייתי ממליצה לך לעבור מחדש על כל משפט כשאתה מסיים ואפילו להקריא לעצמך בקול כדי לבדוק מה נשמע לך טוב ואיפה אפשר לקטוע או להכניס פסיק או נקודה.
~ כמו כן, עדיף להשתמש כמה שפחות במספרים במהלך הכתיבה, אז את החלק של 24/7 365 ימים בשעה יכולת בקלות להמיר לביטוי שמבט שצופים בהם כל זמן כל רגע בכל שעה ביום. באופן תמידי. ~
– שוב, אהבתי מאוד את הרעיון. מקווה שתצליח לקחת אותו למקומות חדשים ומקוריים :)

עכשיו הדמות ^~^
שם: לאנס שימר
גיל: 18 (אבל תמיד צוחקים עליו שהוא נראה בן 15)
מראה: מעט נמוך מהממוצע, רזה עד כחוש ובעל יציבה שפופה למדי. בעל פנים רזות, תווים חדים ועצמות לחיים מעט שקועות, נוסף על סימנים כהים מתחת לעיניים, מה שגורם לו להיראות עייף תמידית. עיניים ירוקות-חומות (הייזל שכזה), גדולות ושקועות וריסים ארוכים ועבים. יש לו שיער כהה ומתולתל, סבוך כמו רעמת אריה שנראה עליו כמו פאה והוא אפילו לא טורח לנסות לסדר אותו.
הוא נוהג ללבוש מכנסי ברמודה וחולצות רחבות עם הדפסים כאלה ואחרים ויש לו שני זוגות נעליים – נעלי ספורט מרופטות שהן ככל הנראה הדבר החשוב לו ביותר, וסנדלי שורש לקיץ.
בסך הכל הוא נראה כמו זומבי, עייף וחיוור, כשבפועל הוא ככל הנראה אחד האנשים היותר עירניים שקיימים.
אופי: הוא חנון בכל הקשור למדע – ספציפית כימיה של הגוף ואנרגיה – וזה מתקשר ישירות ליכולת שלו (אותה אפרט בהמשך, כמובן). אחד הדברים האהובים עליו זה לתצפת על אחרים ולחקור כל תנוע, כל משפט וכל דבר אחר שיכול לאפיין אותם. זו אחת הסיבות שהוא כל כך טוב בלזהות מתי משקרים לו – הוא פשוט לומד אנשים להנאתו.
חוץ מזה הוא אדם נמרץ למדי, שחי על חמש עשרה שעות שינה שבועיות (שזה שעתיים וקצת ליום) ומשקאות אנרגיה. מה הוא עושה בזמן הזה? לומד, מנסה דברים חדשים, חוקר את גוף האדם עד הרמה הקטנה ביותר וקורא.
חוץ מלהיות חנון, לאנס מאוד מאוד אוהב מוסיקה. הוא לא שורד יום בלי האוזניות שלו ולא מסוגל לעבור שיחה בלי השאלה: "אז, מה הלהקה האהובה עליך?" פשוט כי הוא רואה בטעם המוסיקלי של אדם מעין חלון לנפש שלו. הוא מנגן על פסנתר, מנגינות קלאסיות בלבד, ונהנה לשיר לעצמו בקולי קולות כשאין איש בסביבה. המקום האהוב עליו במקום הזה (אם קיים) זו הספרייה, כי הוא יכול ללמוד וגם להאזין למוסיקה בלי שיפריעו לו.
בסך הכל הוא אדם חביב למדי, יודע לנהל שיחה קולחת ומניפולטיבי להחריד. הוא מתחבר לאנשים תוך שנייה כי הוא יודע בדיוק מה לומר וכי יש לו את היכולת להקסים אחרים (גם בהיותו נער בן 18 עם הוויה של 15 ונראה כמו רוח רפאים בפוטנציה). אבל הוא באמת אוהב אנשים. אם הוא מחליט לפתוח בשיחה עם מישהו, זה כיוון שהוא באמת מחבב אותו. הוא לא אדם צבוע ואומר לאחרים בדיוק מה הוא חושב עליהם, מתנגד לרכילות ומשקר נטו כדי לקדם מטרה מסוימת.
בקיצור, לאנס הוא חנון של אנרגיה, לומד אנשים לרמה שלפעמים הוא יודע מה הם עומדים להגיד עוד לפני שהם בכלל חשבו על זה, נראה מתנשא מעט אבל בהחלט לא אחד כזה (הוא אומר רק מה שהוא בטוח בו לחלוטין ועונה רק כשהוא יודע ללא ספק שהוא צודק), נאמן מאוד אך לא אמין לרוב, מניפולטיבי כשצריך ומאוד דבק במטרה (מאמין גדול ב – "המטרה מקדשת את האמצעים"). זה או שאנשים מאוד אוהבים אותו או שהם לא סובלים אותו אפילו קצת. אין באמצע.
רקע: המממ שיט. לא חשבתי על החלק הזה XD
לאנס גדל בבית טוב – שני הורים טובים, אחות קטנה שאיתה היה ביחסי אהבה-שנאה תמידיים וכלב (והוא ככל הנראה תוהה לאן נעלם באותו יום ש… הוא נעלם, אני מניחה). היה לו נוח איפה שהוא, בלי אירועים יוצאי דופן ובלי מקרים שערערו אותו יותר מדי. הוא בעיקר שיחק במחשב ונפגש עם חברים עד אותו יום שקרה מה שקרה.
מה שכן, הוא מאוד הופתע. תמיד הייתה לו הרגשה שצופים בו, שהתחילה אחרי הפעם הראשונה שהשתמש ביכולת שלו.
מגיל צעיר מאוד לאנס הרגיש שיש בו משהו שונה. הוא ידע שהחיבה שלו לגוף האדם (ולתהליכים מאוד מסוימים בו) ולאנרגיה לא מקרית ובמשך שנים חיפש תשובות, עד שמצא אחת. מאותו רגע הוא הרגיש שעוקבים אחרי כל תנועה שלו, במיוחד כשהיה בסביבת אנשים נוספים. בשנתיים לפני שחטפו אותו(?) התחושה שצופים בו הצטמצמה מאוד, לכן הוא מאוד הופתע שקרה מה שקרה.
בדיעבד, לאנס יודע איך איתרו אותו בסופו של דבר. הוא השתדל להשתמש ביכולת שלו מעט ככל האפשר ורק למטרות חשובות, כמו כן בדיסקרטיות. עם זאת, הוא עדיין יצר כמה מצבים לא מאוד הגיוניים וקבילים, ואחד מהם אפילו הביא להתערבות משטרתית (שכדי להיחלץ ממנה נאלץ, שוב, להשתמש בכוח הזה).
זהו. הוא לא משהו מיוחד, אבל מאז שהגיע למקום ההוא, לאנס מחפש דרכים לצאת. הבעיה שהאנשים האלה מודעים ליכולת שלו וברוב הפעמים מצליחים להתנגד לו. הוא מוכן לעשות הכול כדי לצאת משם, וכן, גם אם זה אומר למסור את האנושיות שלו לעזאזל.
הכוח (ווהו!): חשמל, אותות ומעין שליטה במחשבות.
וביתר פירוט: הוא מסוגל לשלוט בתהליכים התוך גופיים המצריכים חשמל, לנתר אותם ולשנות אותם על פי רצונו. הגוף שלנו פועל על אותות חשמליים כדי להעביר מסרים ממקום אחד לאחר, וכולם עוברים בשלב מסוים דרך המוח. לאנס יודע לתעל את החשמל שבמערכת העצבים, לעוות אותו כרצונו וכך לגרום לאחרים לחשוב אחרת ממה שבאמת.
דוגמאות לעיוותים: תחושת כאב או חוסר כאב, שינוי מחשבה מסוימת, הגברה או הנמכה של תחושה מסוימת ואף שינוי תגובה אי-רציולנית למצבים מסיומים (הוא יכול לגרום לבן אדם להתקף לב אם ירצה בכך, אך זה יגזול ממנו הרבה מאוד כוח פיזי ונפשי והוא בכללי מעדיף לא לחצות את קו המוח).
המקרה שלאנס חושד שחשף אותו לחלוטין קרה שבוע לפני שהגיע למקום ההוא: הוא נכח כקהל בשעשועון טלוויזיה וידע שהמשתתף עומד לטעות בשאלה האחרונה, שתשובה נכונה יכלה לזכות אותו בפרס הגדול. הוא החליט, שנייה מאוחר מדי, לעזור לו ולשנות את התשובה שלו. המשתתף בחר תשובה אחת, כשבבירור ראו שלא היה בטוח בה, ורק לאחר מכן שינה את התשובה לאחרת, בביטחון מוחלט.
במשך כל השבוע לאחר מכן לאנס התהלך בחרדה מתמדת, אבל לא הרגיש אפילו עין רפאים אחת, עד שהתעורר בחדר לא מוכר וכל מה שקורה התחיל.
אין הרבה גבולות ליכולת שלו, הוא יכול לעשות כמעט כל מה שירצה על ידי שימוש בחשמל שבגוף האדם, אממה:
– הוא מעדיף לא להתרחק מהמקומות הידועים לו (כרגע זה התחום המוחי של מערכת העצבים, כי שם קיים הריכוז הגבוה ביותר של חשמל, והלב.).
– הוא יכול לשלוט כמעט לחלוטין במחשבות של אדם, אבל לא בתנועות שלו. זאת מפני שגם אם לאנס יגרום לאדם לחשוב שהוא צריך להרים את היד, הוא לא יודע איך לגרום למוח להעביר את ההודעה העצבית עד לעצב שביד. הכי רחוק שהוא מגיע זה הצוואר (כלומר, הוא יכול לשלוט בכל תנועות הפנים, כולל דיבור, אבל לא ברגליים, ידיים וכו').
– הוא לא מסוגל לגרום לאדם להירדם. הוא יכול להכניס לאותו אחד את התחושה או המחשבה או אפילו את הידיעה שהוא עייף, אבל לא לגרום לו להיות עייף באמת. זה כולל את רוב התחושות הגופניות.
– דבר שהוא גילה ומאוד שמח בו: היכולת שלו לא מוגבלת לידע של מושא השימוש שלו, אלא לידע שלו עצמו (לאנס גילה את זה כשהצליח לגרום לאחת בשעשועון לשנות את התשובה שלו גם כשבבירור לא ידע אותה לפני).
אחר: זהו. אני נוטה לחבב אותו מאוד, חייבת להודות. אם יש משהו לא מובן במה שכתבתי (בעיקר בקטע של היכולת), תרגיש חופשי לשאול או לחלופין לשנות על פי רצונך :)

בהצלחה רבה עם הסיפור~

26/12/2020 00:57

אני חייב להגיד שזאת מבנה הדמות הכי ארוכה שקראתי אי פעם.
אפילו הדמות שלי לא הגיעה עד למרחק כזה.
כבר אומר מראש שלא הבנתי את היכולת האחרונה שלו ולגביי שלאנס לא אוהב לצאת מהמקום הנוח, הוא ייצא ממנו כי הם יכריחו אותו לעשות את זה בכוח רק שעוד אין לי איך.
כנראה זה יבנה תוך כדי הסיפור.
האנשים במקום הזה משוגעים כמו…איך הגדיר את זה?
סוג של בית חולים פסיכיאטרי לאנשים שמאמינים בכוחות על וכן נראה לי גם חכמים ברמות של איינשטיין, ניוטון וגלילאו.
לגביי הדמות עכשיו.
האופי שלו מצויין, אין ספק. לגביי המראה החיצוני אני נאלץ להוריד רק ת׳סנדלי שורש קיץ כי זה לדעתי לא מספיק אפקטיבי לסיפור.
חלק מהיכולות שכתבת מתאימות ואפילו מגניבות לחשמל אבל חלקן זה מנטאלי אז אני אשנה אותן להגדרות של חשמל.
דמות כזאת משוקעת בהחלט נכנסת. אין כל ספק.
כרגע אני לא מפרסם כלום כי יש לי יותר מידיי דברים לעשות בימים הקרובים אבל אפרסם בקרוב.
תודה על התגובה שלך ואשתדל לשים דגש על הדברים שציינת בפעם הבאה שאפרסם.

26/12/2020 08:38

בעיקרון כל העניין ביכולת שלו זה שהוא שולט באותות החשמליים בגוף של אדם. כל דבר שאנחנו חושבים או מרגישים או עושים נגרם בין היתר על ידי אותות חשמליים, ככה שזה כן חשמלי.
אם תרצה להוסיף – אול המדענים לקחו אותו בהתחלה כי הם חשבו שהוא מנטלי וערכו עליו ניסויים שתואמים לסוג הזה, אבל הם לא פעלו כי הכוח שלו עובד על חשמל ועכשיו הם מנסים להבין מה הוא באמת עושה, כי הוא לא כמו שהם חשבו.
וכן, כתבתי מה הוא לא עושה במטרה שזה ישתנה תוך כדי. יש לך חופש יצירה מוחלט עם כל מה שיש בו~

שמחה שאהבת אותו ^^

26/12/2020 16:18

אני צריך שלושה בנות ובן אז מי שרוצה להכין דמות נוספת מוזמן והכוחות שנשארו לכתוב להם זה: על-אנושי ,מיסטי ,אש ומגנטיות.
פתח דבר יגיע בקרוב אבל לא מבטיח בגלל כל העומס שיש לי.
ותודה על הסבר פומה. טוב לדעת שניתן להוסיף ליכולות שנתת לי עוד יכולות.

26/12/2020 17:44

טוב נו, אם יש עוד מקום אני מניחה שאין מה לעשות חוץ מלכתוב עוד אחת.
אני רוצה בן עם מנטלי, אבל כבר כתבתי בן אחד ואתה צריך בנות אז נעשה את זה בת ומנטלי :)

שם: סיליה גרין
גיל: 18
מראה: אתלטית, גבוהה ובעלת פנים חלקות מכל פגם, כי זה מה שהיא גורמת לאנשים לחשוב שהם רואים (אני בסיפתח ליכולת). יש לה חוש אופנה (או לפחות היה לה, ואז המדענים האלה לקחו אותה ומאז היא נאלצת להסתדר עם הבגדים שבמוסד ההוא). השיער שלה צבוע בגווני ורוד-כחול-סגול ומגיע לה בערך לשכמות, חלק כמשי. יש לה עיניים חומות זהובות, גדולות וחמימות, ואף קטן ומעט סולד על פנים בהירות. היא נחשבת יפה ובנים נוטים להימשך אליה לפני שהם מכירים אותה באמת.
אופי: אז ככה, יש היאמרו שסיליה חכמה, יש היאמרו שהיא יהירה. יש היאמרו שהיא פשוט אדם אינטיליגנטי (היא מעידה על עצמה). היא אכן יהירה, כי יש לה במה להתגאות. המראה שלה לא שונה בהרבה ממה שהיא מציגה, היא רק תיקנה פגמים קטנים שהפריעו לה.
היא פרפקציוניסטית ממעלה ראשונה וחייבת לתכנן הכל מראש. היא לא מסוגלת להתרכז אם חפץ מסוים נמצא אפילו קצת לא במקום ומבחינתה – כל חוסר סדר או חוסר היגיון אפילו הקטן ביותר הוא תוהו ובוהו. עם זאת, התכונה הזאת תקפה רק לגביה. חוסר סדר אצל אחרים זה אחד הדברים האהובים עליה.
היא אוהבת לבלגן לאחרים את המחשבות ולהתעסק להם עם הידיעות ומה שהם חושבים שהם חושבים אבל יכול להיות נכון ומוטעה כאחד. יש לה חיבה בלתי מוסברת לשקרים וחצאי אמיתות וככל שאדם קולט את זה יותר מהר – ככה הוא ממהר להתרחק ממנה.
בכל מקום שתגיע אליו, סיליה מיד תחפש את האחד הבטוח ביותר, רק כדי למצוא דרך להפוך לו את המוח לעיסה. זה פשוט השעשוע שלה בעולם בו רוב הדברים נוטים לשעמם אותה מהר מאוד.
היא לא תמימה. יש לה חכמת רחוב וגם ידע כללי רחב והיא מתפקדת מצוין במצבי לחץ. לא הרבה דברים מפחידים אותה, אבל אלה שכן (נותנת לך את החופש להחליט מה הם) מבעיתים אותה.
רקע: סיליה גדלה בבית עם אמא ושלושה אחים קטנים. היא נאלצה לטפל ולגדל את אחיה בעצמה כי אמא שלה עבדה כל היום וכל הלילה כדי לפרנס אותם. המשפחה שלה היא הדבר החשוב לה ביותר בעולם, והמניע העיקרי שלה לצאת מהמוסד אליו הגיע הוא החזרה אליהם והרצון לדעת שהם בסדר וששום דבר רע לא קרה להם. היא התחילה לעבוד גם בגיל מאוד צעיר כדי לעזור לפרנס את הבית.
כשהייתה בת 15 ניסו לחטוף אותה לראשונה, אבל היא הצליחה להתחמק מהם בזכות היכולת שלה. הפעם השנייה שניסו הייתה שבועיים לאחר יום הולדתה ה 17 ושם הם כמעט תפסו אותה כשהייתה בדרכה לעבודה. היא קלטה אותם מרחוק והצליחה להתחמק ממש ברגע האחרון. באותו יום היא לא הגיעה לעבודה, אלא חזרה לבית וסיפרה למשפחתה על המקרים. היא הייתה בטוחה שמתישהו אותם אנשים יצליחו לקחת אותה, לכן רצתה לוודא שאחיה ואמה ידעו מה לעשות.
כשהתעוררה בוקר אחד, סיליה הרגישה שמשהו רע מאוד עומד לקרות, אז כשיצאה מביתה ארזה תיק גדול – למקרה שתצטרך לברוח.
ותיק קטן – שיהיה עליה למקרה שיצליחו לתפוס אותה.
הם הצליחו לתפוס אותה, ולמזלה לא לקחו את התיק, ככה שכל החפצים החשובים שלה עדיין איתה.
בבית היא השאירה מכתב ואת גל הכסף שחסכה.
לאחר שהגיעה למוסד, היא סיגלה לעצמה את המראה החדש והמשופר. היא עטתה מסכת ביטחון עצמי והחליטה שלא משנה מה, לא תיתן להם להרוס אותה. היא נשבעה שתברח ותגיע חזרה למשפחתה.
כוח: מנטלי.
ביתר פירוט: אשליות ועיוות מרחב וזמן.
סיליה יכולה ליצור אשליות – על עצמה, על אחרים ועל הסביבה. ככה היא משנה את הנראות החיצונית שלה ומשפרת אותה. זה רק קצה הקרחון של היכולות שלה.
היא מסוגלת לעוות את תחושת הזמן של אחרים, לגרום להם לראות דברים שלא קיימים, להיכנס להם לחלומות ולשחק להם במוח בקלי קלות.
היא יכולה לשנות מראה של מקומותב ליצור קירו. ערטילאיים על פני האוויר והקרקע.
קצה גבול היכולת שלה הוא העברה פיזית של חפצים ממקום למקום, ואם תתרכז ממש אז אפילו את עצמה.

נראה לי שזהו, אם משהו לא מובן אתה מוזמן לשאול~

26/12/2020 20:53

לא בדיוק הכוחות שיש ברשימה אבל בסדר.
את המיסטי אני הוריד,זה מרגיש חזק מידיי אז אני אעשה סוג של שהיא יכולה להשפיע בנוסף על המציאות עצמה בעזרת המחשבה שלה אם זה בסדר מבחינתך.
והדמות נכנסה, רק שאלה קטנה כדי להוסיף לסיפור בשביל הומור שאני שוקל להכניס: רק בנים מתחילים איתה או שזה גם הפוך?
פשוט סיפור מלא אקשן,מדע בדיוני ואימה קצת משעמם.
אשמח לדעת לדעתך אם זה נכון להכניס גם אהבה לתוך כל החוסר אנושיות והמסוריות שקיים שם.

26/12/2020 21:17

    אה אוי. קראתי את זה מנטלי ולא מיסטי, סליחה…
    בנים מתחילים איתה. היא מתחילה עם בנים. בנות מתחילות איתה. היא מתחילה עם בנות. היא לא פוסלת.
    אני יכולה לשנות את הכוח שלה למיסטי אם אתה מעדיף, אבל זה יקח קצת זמן~

    26/12/2020 22:09

הכל בסדר. קורה לכולם שקוראים את המילה לא נכון.
נראה לי כדי שתשני את הכוח, לא כי הוא לא טוב פשוט אני עלול להתבלבל עם לאנס, אז נראה לי כדי שתשני את זה למיסטי.
אין בעיה שזה ייקח קצת זמן, את יכולה להשתמש באשליות כחלק מהיכולות המיסטיות שלה רק שזה הופך כל זה למציאותי.
סתם רעיון שזרקתי כדי לעזור לך עם זה.
רק תציבי כמה גבולות לזה כי קסם אין לו גבולות בכלל ואז זה יהיה יותר מידיי חזק והרסני משאר הכוחות שיש להם קווים ברורים עד איפה הם הולכים.

27/12/2020 08:08

    מיסטי… בוא נראה.
    אני משאירה את האשליות, אבל משנה מקור:
    היא בעיקרון עושה מה שמקל עליה להתנהל כמו הרמת דברים בכוח המחשבה, מטמורפוזה, צפייה קטנה בעתיד כדי לרמותת במבחנים או לוודא שהיא צודקת ודברים בסגנון.
    הכוח שלה פשוט מאוד וכולל בתוכו כמה יכולות שונות:
    – הזזת דברים בכוח המחשבה.
    – אשליות ראייה (ראייה בלבד. היא לא יכולה לגרום לאשליות שמיעה או כל חוש אחר. מוזמן להחליט שכן, אבל נכון לכרגע סיליה לא מודעת לזה).
    – ראיית העתיד הקרוב (הטווח שלה מוגבל לעשרים וארבע שעות מאותו רגע).
    – חלומות. היא מסוגלת להיכנס לאנשים לחלומות ויודעת לקרוא ולמצוא בהם משמעויות נסתרות (קשור בין היתר לראיית העתיד). אממה, היא לא יכולה להיכנס ולפרש את החלומות של עצמה.

    נראה לי שזה מספיק~

    28/12/2020 13:07

האקירא הארי.
גיל 18
שער אדום להבה ועיניים זהובות
נחמד, פועל במהירות.
כוח: להבות גהינום שחורות.
תוספות לכוח: ככל שהוא משתמש בכוחו יותר ככה הוא נהיה אפל יותר ומרושע, הלהבות שלו מאכלות כל דבר, הוא שולט עליהן בצורה מדהימה אבל הוא ישתגע מרוב עוצמה אפלה אם ישתמש בהן יותר מידי או בכמות עצומה.
עבר: ההורים שלו קראו לו בן השטן בגלל כוחו ושלחו אותו לבית יתומים, שם הוא פגש את הארגון שלקח אותו בחסותו.
החלום שלו: שלא יהיה לאף אחד כאב בעולם.

14/02/2021 16:23

יש לי כמה הערות לגביי הדמות שאני מכניס אותה:
1.שם נורמלי כי זה פנטזיה אבל זה בעולם שלנו עם טוויסט פנטזיה.
2.להרחיב על המראה החיצוני יותר ולשנות צבע עיניים מזהב למשהו יותר נורמלי.
3.חסר לי אופי לדמות הזו אז לכתוב מה האופי שלו בכללי ופועל במהירות יכול להיות שהדמות יהירה ולא חושבת מספיק,
רעיון לתכונת אופי.
4.היכולת זה אש כלומר כל מה שקשור לאש כמו ליצור,לאכול כלומר לשרוף דברים שלמים ולשלוט…בלי השפעה על האופי של הדמות כמו שכתבת שככל ששולט יותר נהיה מרושע יותר וכולי.
5.להרחיב מה הוא יכול לעשות בעזרת הכוח שלו והם לא שולטים בזה לגמרי אלא עם הזמן שעובר הם לומדים על הכוח עוד דברים ומשפרים את השליטה בו בעזרת הארגון המסתורי.
6.העבר לא הגיוני לי. שאר כותבי הדמויות יצרו עבר פשוט או מסובך בהתאם אז ניתן לקחת השראה כדי להרחיב את העבר.
הקטע של בית היתומים ושהם קוראים לו בן השטן נשמע מעולה ומצמרר קצת אבל להרחיב את העבר שלו כמה שניתן.
הערה: דמויות נשיות למגנטיות ועל-אנושי,
ניתן לכתוב דמות בעלת כוח נוספת כמו שראית בתגובות שפומה כתבה שתיים ושניהם נכנסו.
פרסמתי פרולוג לסיפור ופרק ראשון יגיע היום או מחר, תלויי בעומס שלי.

14/02/2021 17:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך