היי לכולם:)
אני מצטערת שלא העליתי בזמן האחרון, אבל יש לי לחץ לימודים שהוא יותר ממטוף, קיוויתי שאני אצליח לכתוב כמה פרקים ברצף ואז להעלות בלי בעיה אבל זה לא יצא...
אז אני מקווה שאני אמצע עוד זמן לכתוב ת'סיפור, ואני מקווה שתהנו ותבינו...
תגובות וערות בבקשה:)))

כנפיים | פרק 12

20/11/2011 1048 צפיות 18 תגובות
היי לכולם:)
אני מצטערת שלא העליתי בזמן האחרון, אבל יש לי לחץ לימודים שהוא יותר ממטוף, קיוויתי שאני אצליח לכתוב כמה פרקים ברצף ואז להעלות בלי בעיה אבל זה לא יצא...
אז אני מקווה שאני אמצע עוד זמן לכתוב ת'סיפור, ואני מקווה שתהנו ותבינו...
תגובות וערות בבקשה:)))

פרק 12

-שקרים-
'אני לא אמורה להרגיש את זה. את הכאב.'
נשמתי בחוסר סדר ובחדות שקרעה את מה שנשאר ממני. ראיתי שחור בעיניים, נתקלתי בקירות, מעדתי והתרוממתי שוב. הרגשתי יד נסגרת סביב קנה הנשימה שלי, וכאב מסמא עיניים בגבי.
קולות מעומעמים נשמעו סביבי, לא הקשבתי להם. ידיים תפסו בי וניסו להחזיר אותי אליהם אבל דחפתי אותם ממני.
*נֶיְיתָ'ן*
הרגשתי את הכאב של הכישוף חוזר אליי, אותה הרגשה שאי אפשר לתארה. העולם מסתובב הכאב הורג אותך מבפנים ושום דבר לא עוזר. חוסר אונים.
"לייטון! תקשיבי לי! מה קורה ל…" הדפתי את מי שעמד בדרכי וכשלתי במדרגות.
"נֶיְיתָ'ן, הוא…- הוא הצליח. הוא בסכ-" מילים לא ברורות יצאו מפי, וצללים כהים ומסנוורים עלו בערבוביא מול עיניי.
נשמטתי בחוסר כוח על הזכוכית, ופתחתי את החלון הענק בייאוש.
'נֶיְיתָ'ן.'
'הוא צריך אותי.'

"נֶיְיתָ'ן!" זעקתי אל החושך הכחול שחור שבחוץ וברגע אחד הכול הפסיק.
"נֶיְיתָ'ן…" לחשתי כמעט בלי קול, והזדקפתי בפחד. זה נגמר. הכאב. הייאוש. הכעס. הכול.
"לייטון! לייטון!" קולו של פן קרא בהיסטריה מאחוריי. ידיים חזקות תפסו אותי בכוח עד שזה כאב, ועיניו המטורפות מדאגה של פן קדחו בעיניי שלי כמו מקדחות עם חודים של מחטים מלובנות.
"מה קרה לך?! מה-"
"-תעזוב אותה, אתה לא רואה שהיא לא בסדר?" קרא קול מהחשכה בכעס, ואני הרגשתי כאילו העולם חזר לאיתנו שוב. נֶיְיתָ'ן הופיע מאחוריי פן, היה לו מבט מוזר בעיניים, אבל לא שמתי לב בכלל. פלטתי קול רועד, וקרסתי במקומי.
"לייטון," פן התנשף לידי, ותפס אותי רגע לפני שצנחתי על הדשא הרך.
"לייטון תסתכלי עליי." מיקדתי את עיניי.
"איך יכול…-" נשנקתי, הדמעות חנקו את גרוני וטשטשו את פניהם של העומדים סביבי.
" 'חת 'חת דרמה היא יכולה לעשות זאתי. היא דווקא לא נראית כזאת…" שמעתי את דניאל. הרגשה מוזרה התחילה לזרום בדם שלי, מציפה את גופי בכוח.
"זהירות!" ריימונד ופן צעקו שניהם ביחד, ובלי שום אזהרה מראש, גופי נפל על הדשא בחבטה קלה, וקולות של ריצה מהירה נשמעו סביבי.
"מה הבעיה איתכם?!" צעק נֶיְיתָ'ן לידי, וקצות אצבעותיו נגעו קלות בזרועי.
"נֶיְיתָ'ן תיזהר." אמר ריימונד בקול איטי ומדוד במרחק כמה מטרים ממני, "תתרחק ממנה לאט לאט."
"אתם יצאתם לגמרי מדעתכם או מה?!"
"נֶיְיתָ'ן," נחנקתי.
"מה קרה?" הוא שאל בהתעלמות מוחלטת מכל השאר ותפס בידי המגששת.
"תתר- חק."
"מה?!"
לא הספקתי לחזור על דבריי שנית, ושאיפת הבהלה של נֶיְיתָ'ן לא איחרה לבוא.

היה נדמה לי שכל האנרגיה שבעולם עכשיו סרה לפקודתי, נמשכת אליי בציפייה להוראות מפי גבירתה.
הונפתי באוויר כשהרוח מסתובבת סביבי כהוריקן קטן. עננים התאספו בשמיים, ברק סגול חצה את הרקיע ותחושת כח בלתי נשלט זרמה בי, נוטפת מאצבעותיי.
עיניי היו עצומות, ראשי היה מוטל לאחור וכל מה שידעתי הוא שאני יכולה לעשות הכול עכשיו. ראיתי במוחי דמויות שונות, ' הם רוצים לפגוע בך, בנו, בכולם…' אמר קול בראשי. קול מוכר, כמעט מתוך חלום נשכח…-
"לייטון!" נֶיְיתָ'ן צרח אליי מלמטה.
עייני נפקחו בבת אחת ושפתיי נפשקו בכמיהה לאוויר.
נפלתי אל האדמה בחבטה שהרעידה את בירכיי וגמה להן להתקפל בכבדות.
"אל תתקרב." סיננתי, והסטתי את ראשי לאחור כשידי מושטת קדימה לעצור את מי שבא אליי. לא ראיתי כלום. רק שחור, מצמצתי בעיניי, והרגשתי איך כל שאר חושיי המחודדים יתר על המידה מתחילים לחזור לקדמותם ונקודות צבע צבעוניות החלו להופיע בריצוד מול עיניי.
"את בסדר?" לא ציפיתי לשמוע גם את קולו של פן כל כך קרוב פתאום. נרתעתי לאחור ונפלתי על שתי ידיי.
"זה בסדר," הוא אמר והתקרב אליי בזהירות. "הכול יהיה בסדר." הוא חיבק אותי בגמלוניות, בלי שיהיה לי כוח להתנגד.
"מה קרה לי?" שאלתי בלחש, וניסיתי שלא להביט בעיניי האחרים.
"אני לא יודע לייטון, אף פעם לא ראיתי את זה קורא ליל- למישהו, אבל אני מבטיח לך שהכול יהיה בסדר." לחש לי פן אל תוך אוזני.
"לייטון?" קולו של נֶיְיתָ'ן נשמע בשקט לידי, "מה קרה?"
"אתה…-" התנשפתי בכאב, "אתה הצלחת." אמרתי, טכמלוא המשמעות של המילים חדרה אל מוחי חיוך עלה על פניי והכאב העז בגבי נשכח.
"עשיתי מה?" שאל נֶיְיתָ'ן בזהירות. הייתי מבולבלת מכדי לזהות את ההבעה שעל פניו. האחרים שהתקרבו עכשיו בזהירות ובחשש מסביב לא נראו שהבינו מה שידעתי בלי כל ספק.
"כישוף." כולם היו בהלם, ומבטיהם ננעצו בנֶיְיתָ'ן בלחץ שכמעט גרם לי להתכווץ. נֶיְיתָ'ן לא זז.
"לייטון," הוא אמר בסבלנות," בשלב זה פן כבר נעמד, מביט בנו במבט מבולבל שכמעט יכולתי לראות את המחשבות דרך עיניו האפורות המתרוצצות. "אני לא עשיתי כישוף. אני ירדתי לפה בגלל שראיתי משהו מנצנץ מהחלון שלי, וגם רציתי לשאוף קצת אוויר צח."
"מה ראית?" שאל ריימונד מאחורי פן. סוף סוף הם גם הבינו שמשהו פה לא בסדר.
"ראיתי משהו ארוך בצבע כסף מוזר שוכב בדשא. אבל כשבאתי כבר לא מצאתי אותו." בעיניו של נֶיְיתָ'ן יכולתי לראות שכבר נמאס לא להיות מתוחקר כאילו עשה איזנ פשע, אבל לא הצלחתי להבין. אני *הרגשתי* את זה. כל הגוף שלי הרגיש את זה. ידעתי שנֶיְיתָ'ן עשה כישוף, אבל עכשיו התחלתי פתאום לפקפק במה שהרגשתי. המוח שלי הפך עמום ורדום כאילו מישהו הזריק לי מורפיום. נֶיְיתָ'ן נעמד, ועזר לי לקום.
"תקשיבו נבדוק את זה אחר כך. לייטון צריכה לאכול ולשתות משהו. הכול יכול לחכות קצת." הוא אמר, ונכנס איתי לתוך הבית. כשעברתי על פניהן של ג'יין וניינה הורדתי את עיניי כשנתקלתי במבטן. לא ידעתי לאיזה חור ללכת לדחוף את עצמי.
אבל להפתעתי ניינה מיד באה אחריי, וכרכה את ידה סביב מותני השנייה ועזרה לנֶיְיתָ'ן לסחוב-לגרור אותי אל תוך הבית.
"רגע חכי ג'יין." פן אמר בסמכותיות מאחוריי. סוף סוף הבן אדם חזר לעצמו. כבר התחלתי לדאוג.
"את ודניאל תישארו פה לחפש את מה שנֶיְיתָ'ן אמר שראה. ריינו ואני נבדוק בבית, אף פעם אי אפשר לדעת מה יכול לקרות. וריימונד," מבט של הבנה עבר בין שניהם. "אתה יודע מה לעשות." ריימונד הנהן, וכולם התפזרו לדרכם, בשקט. בלי לומר מילה.
"זה בסדר," אמרתי ונחלצתי במועקה מאחיזתם של נֶיְיתָ'ן וניינה. "אני יכולה ללכת לבד." זה אומנם היה חצי נכון אבל לא יכולתי לסבול את המתח של ניינה בגבי. היד שלה הייתה שתי סנטימטרים מתחת לזו של נֶיְיתָ'ן, וחשבתי שעוד מעט ואני אתחשמל מהזרמים שעברו בגופה.
התמוטטתי על הכיסא הכי קרוב שבשולחן ומיששתי בחוסר שימת לב את שערי הלבן עדיין בזמן שניינה מלמלה משהו על להביא לי משהו שיעזור לי ונכנסה למטבח.
"את בסדר?" שאל נֶיְיתָ'ן, ועמד לידי במה שנראתה לי כמו נוקשות מסוימת. הוא היה מתוח ואיכשהו שליו בו בזמן כמו… בדיוק כמוני אחרי הכישוף הראשון שלי. הייתי כל כך בלחץ מזה אבל הרגשתי שלמה בדרך מעוותת מוזרה כלשהי. ידעתי שזה מה שטוב בשבילי.
"בוא לא נעמיד פנים נֶיְיתָ'ן, אוקיי?" אמרתי בקול מהוסה, והנחתי את ידי על שולחן בענייניות. "שתינו יודעים מה קרה שם. אתה עשית כישוף. אתה יודע שאני צודקת. אל תתחמק."
"אני באמת לא יודע על מה את מדברת לייטון." אמר נֶיְיתָ'ן בכל הרצינות, ועיניו קדחו בי בחוסר הבנה אמיתי, או שלפחות נראה אחד כזה. "את כנראה חשבת משהו אחר, את יודעת…" הוא מלמל בעצב, "מן הסתם שדברים כאלה קורים כל הזמן אצלכם." זה לא טוב. זה לא מרגיש נכון. מצד אחד הייתי כל כך בטוחה שאני צודקת, אבל מצד שני לא יכולתי שלא להאמין לנֶיְיתָ'ן. האמת, הכאב והעצב הדהדו מדבירו, אבל עמוק עמוק בפנים ידעתי שהוא משקר. הוא לעולם לא יוכל לשקר לי בלי שאדע. לעולם.


תגובות (18)

efi

יייאאא אני המגיבה הראשונה
אז מה שאני רוצה להגיב זה שהסיפור שלך פשוט מדהים!!!!
והיי כולם, כל מי שקוראת את הסיפור הזה פליז כנסו לדף שלי יש סיפור שאני מעלה שאני חושבת שאולי תאהבו..:))
ואת כותבת מדהים מדהים מדהיםםםםם

21/11/2011 14:17

אוקיי, זה לא היה הזמן האחרון, זה היה הנצח האחרוון!! אני ממש מרחמת עלייך אם הלחץ אצלכם כלכך גדול:))))
אומייגד מה קורה שם!? אני מלובלבת לחלוטין!!!!
אבל את כותבת מדהים, שגם אם תכתבי מאמר על דשא באורך עשר עמודים כולם עדיין ייקראו את זה:))
המשך מייאאאאאאאאאאאדד

21/11/2011 14:23

אהאהאהאהאהאההאאההאה!
תמשיכי מהר, בבקשה.
בבקשה.
בבקשה.
ב-ב-ק-ש-ה-!
אני מתעלפת ממתח!
הסיפור מדהים, כרגיל =]

כמה הארות (+שאלה):
שורה 12 בפסקה השנייה : " 'חת 'חת דרמה" התכוונת ל: חתיכת דרמה?
פסקה שלישית:
שורה 8 : "ג(ר)מה"
שורה 13: מה זה "גמלוניות" ?
שורה 19: "טכמלוא המשמעות" התכוונת ל: "כשמלוא המשמעות"?

23/11/2011 06:32

תודה ענקית לכל אלו ששלחו תגובות! אין כמוכם:)
לקלואי: באמת יש לי כמה אעויות כתיב כי לא עברתי על הפרק לפני שהעליתי אותו…
אז: שורה 12: כתבתי את זה ככה כדי שזה ישמע כמו סלנג כזה… :s
שורה 8 זה גרמה.
שורה 13 אין לי מושג איך להסביר לך את זה… זה משהו דומה לסרבול…
ובשורה 19 התכוונתי כשמלוא המשמעות…
:))) תודה שאמרת לי, ואני אזהר יותר בפעם הבאה…

24/11/2011 20:32

אולי זה בגלל השעה המאוחרת, אבל לא בדיוק הבנתי מה קרה כאן…

26/11/2011 14:14

אוקי, הסיפור שלך מדהים!!!!!
אני פשוט ישבתי וקראתי שעה שלמה או יותר, את כל הפרקים שכתבת. ברצף!
וזה מהמם!!! את ממש ממש מוכשרת! אני קראתי את זה, וזה הרגיש כמו ספר אמיתי שהוציאו לאור…
התיאורים, הדמויות, העלילה…
זה מושלם!!!!! את חייבת להמשיך, ואפילו לדעתי לשלוח את הספר להוצאה לאור.
את מדהימה:)
<3 לילי

01/12/2011 12:09

נוווווו תמשיכי כבר!!!!!!!! אני מתגעגעעעעתתת!!

11/12/2011 06:50

מה קורה עם ההמשך???

12/12/2011 14:06

היי, יכול לנהות שאני לא אעלה בזמן הקרוב כי יש לנו בעיות באינטרנט,
אז מצטערת מאוד, ואני באמת אמשיך ברגע שאוכל!!
תודה על ה כ ל ! ! !

13/12/2011 14:45

אוקי… :)
אני מתה על הספור שלך !!! קראתי את כול הפרקים שכתבת ואני מסכימה עם לילי בכול מילה !! את כותבת מדהים !! ותמשיכי כבר !!:)

21/01/2012 11:58

כמה זמן יש בעיות באינטרנט?
אני מקווה שהווירוסים האלה במחשב שלך ימותו בייסורים גדולים!
חחח… XD
אני רוצה המשך!!!!

05/02/2012 13:52

מקסים! מחכה להמשך!!!

26/04/2012 10:00

תמשיכי בבקשה.

04/06/2012 08:04

a.d.endmar,
מתי תמשיכי, אני מתייבשת!
בבקשה אל תגידי ששכחת אותנו.
רק תני אות חיים, ואני לא אקרצץ לך יותר עד החופש!
בבקשה!
שייחנקו וימותו ויישרפו הוירוסים הארורים האלה!!!
>

18/06/2012 13:11

a.d.endmar
please continue with your story
please

קלואי

11/07/2012 05:05

כמה זמן?
כבר עברו 8 חודשים!!! (פחות חמישה ימים!!!!!)
מה קורה עם המחשב המעצבן הזה?
לפחות תני אות חיים,
סימן,
משהו!
אני משתגעת פה.

תמשיכי בבקשה,
בבקשה,
בבקשה,
בבקשה,
בבקשה,
בבקשה.

אני לא יודעת מתי יהיה הפרק הבא ואני מאוד מקווה שהוא יגיע בקרוב מאוד,
לפני שאני אסיים י"ב.
אני מחכה לך, ואני אמשיך לחכות,
ואני אמשיך לבדוק אם העלת או לא.
אז תדעי שאני עוקבת אחרייך ואני מצפה בקוצר רוח להמשיך ולקרוא את הסיפור הנפלא הזה והמדהים הזה שכותבת אותו מישהי כישרונית ברמות מטורפות.

אוהבת, קלואי =]

08/08/2012 14:34

היי לעוקבות המהממות!!!
אמממ… אין לי מושג אפילו איך להסביר למה אני לא כותבת.
הרבה מהקטע זה בגלל שיש לי את מחסום הכתיבה הגדול ביותר שנראה במאה הזאת,
ומתי שכבר כן יש לי מוזה אני כותבת סיפור אחר שמאוד מאוד חשוב לי.
אני מלכתחילה לא תכננתי להמשיך את כנפיים מעבר לפרולןג כי רק רציתי לראות מה אנשים חושבים על סגנון הכתיבה ואני מחה שאהבו:)
אבל גם המחשב נייד התקלקל לנו ואני מתעבת את המחשב השני. הוא הורד לי את המוזה! (אני כבר עובדת על תביעה בגין דיכוי מחפיר כלפיו…)
אבל אני מבטיחה שאם אני אמשיך את זה האתר יהיה הראשון שיקבל את זה;)
אוהבת מאוד,
xoxo

23/08/2012 13:38

יש!
קיבלתי אות חיים XD
אני שמחה לדעת שלא שכחת אותנו.
אני פחות שמחה לדעת שיש לך מחסום כתיבה…
מכירה את ההרגשה. גם אני ככה.
לא המשכתי את הסיפור שלי, למרות שיש לי בראש המשך ואני סתם כותבת כל מיני קטעים שונים ומשונים שלא קשורים לכלום.
הלוואי והמחסום יעבור במהרה ותמשיכי כי אני עדיין אחכה פה =]
אשמח אם תעני לי לאימייל.
-♥-
קלואי =]

27/09/2012 13:42
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך