j.yael
אשמח לתגובות

לדבר עם עורבים-פרק 8 חלק א'

j.yael 26/06/2014 669 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות

במקום נידח ביער …
"~גבירתי, ישנה בעיה בתוכנית, הם חיברו את ילדת השד ליער, היער יגן עליה בכול מכיר, אנחנו עדיין לא מספיק חזקים להתמודד עם רוחות היער הגדולות, לדעתי אנחנו צריכים להישאר במחתרת לבנתיים~ "
שקט השתחרר בחלל…שקט שלא מבסר טובות….ואז צעקה צורמנית ומקפיא דמים.
"~*לא ביקשתי ממך להשמיע את דעתך, כול שהתבקשת לעשות זה להביא לי את ליבה של ילדת השדים~*"

בגבעה שמשקיפה לנהר- שטח העורבים…
גרלדון נחת על הענף והסתכל מהצד על המתרחש , זה היה בהחלט מראה מוזר לראות, רוח העורב הענקית יושבת ומדברת עם ילדיה, הוא לא חשב שהיום הזה יבוא, כנירא שילדת השדים באמת מחוללת שינוים וקסמים כמו ששיאר שתעשה.
"גרלדון מדוע אינך ממשיך ?"
שאל אותו עורב שנחת על הענף לימינו.
"מצטער ישבתי רגע לנוח, בואו נמשיך "
גרלדון וחבורת המסיירים מהבוקר הגיעה ובפיהם בשר האייל הטרי, הם הניחו את הבשר בערמה ועופפו ישר לרלי הרוח כדי להשתחוות.
"*גרלדון אני רואה שחזרתה עם שלל לעורבות , טוב לראות שהכול טוב איתכם ושאתם ממלאים את תפקידכם בנעמנות*"
"תודה, אני משרתך הנאמן ומחובתי כמנהיג השבט הוא לדאוג לתושביו…" רוח העורב עצרה את דבריו.
"ויש לי כאן עוד תושבת חדשה לשבט שלך…" רוח העורב פרס כנפיו "תכירו את אשחר ,היא מלכת היער ואתם ילדי זכיתם בכבוד לאמץ אותה,"
כולם התפעלו כאשר התינוקת יצאה היישר מבטנו של רוח העורב והונחה על הקרקע , אשחר פקחה את עיניה לרווחה. משהוא בעיניה היה שונה משל שאר בני האדם, ניראה היה כאילו יש לה עוד אישון בתוך כול אחת מעיניה.
"האישונים הנוספים מסמלים את הקשר שלה עם היער,הם 'עיני היער', כול מה שאשחר התינוקת תיראה ותשמע יועבר ישירות בזוג עיניה הנוספות לרוח הצב שליט מעגל הרוחות"
גרלדון ניגש אל אשחר והניח את ראשו עליה," אל תתאגי ילדתי את חלק מאיתנו עכשיו ואנחנו הולכים לדאוג לך"
שאר העורבים בשבט נישאר שקט לזמן מה, ניראה שהרעיון להכניס תינוקת בת אדם אליהם לא שימח אותם במיוחד. זולטה התקרב אל התינוקת . "מלכי האם אני יכול…" גרלדון חייך "כמובן בני גש הלום" העורבון התקרב על אשחר, הוא עמד מעליה והסתכל בעיניה הסגולות, כול כך יפות כמו פרחי הפלקטרנתוס. אשחר הושיטה יד וליטפה את מכורו של זולטה.
זולטה הרגיש כאילו משהוא ניצת בו, הוא לא יכל שהבין את ההרגשה לגדלה בקרביו. לפתע הסתובב אל גרלדון וקרע בקרקור סוער " אני אקריב את נשמתי לילדה הזו, אני לוכח על עצמי לשמור עליה מכול רעה"
גרלדון חייך אליו "טוב לשמוע ילדי" אמר וחשב 'הנה זה מתחיל …'


תגובות (2)

*בכל מחיר
*מבשר
*כנראה
*ששיער
לרלי הרוח- אלי הרוח?
*חזרת (בלי ה' בסוף)
*נאמנות
*תדאגי
*לוקח
(אני מקווה שזה לא מפריעה התיקונים ><)
בכל אופן, חיכיתי כל כך הרבה זמן להמשך של הסיפור, שאני מקווה שאת מתכוונת להמשיך אותו מהר!
פרק יפה
~^_^ סמיילי~

26/06/2014 06:35

    האמת שיש לי בעיות אינטרנט בבית אז יכול להיות שהיו עיקובים חחח אבל אני מבטיחה שעוד יגיע המשך ^_^ ותודה רבה על התיקונים זה תמיד עוזר

    26/06/2014 20:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך