להלה-לנד, סיפור בהמשכים. פרק ראשון-בעיות באיימפיר סטייט.

13/07/2011 633 צפיות 3 תגובות

היי, שמי יניר.
אני רוצה להציג בפניכם את הכתיבה שלי, אשמח להשתפר מתגובות בונות.
סליחה על האורך…(:

פרק ראשון/ בעיות באיימפיר סטייט

היי, שמי הוא אנדרו.
העולם רץ היום. חדשות, עיתונים, אתרים, בלוגים, פוליטיקה, ארצות ואפילו מלחמות לא ברורות ב'מזג אוויר' ככול הנראה ובבעיות חמורות שעולות מגז הביוב שבמרכז ארצות הברית וגורם לחצי עיר להיות מוצפת במי-ביוב מסריחים. העולם לא מנוהל כמו שאתם חושבים שהוא מנוהל. וכן, הכול באשמתנו. אנחנו לא אחראים מספיק, ובגלל זה אנחנו זקוקים לעזרתכם. אתם אולי לא רואים את היצורים המרושעים הללו, אבל אתם יכולים לעזור לנו במאבק. אלוהים, אל הבריאה, ברא את העולם שלנו מפני שחשב שנוכל להסתדר. אבל זו טעות אחת גדולה. אנחנו זקוקים לאיחוד שני העולומות לגירוש הרשע. ואתם חלק מזה.
אולי אפילו תגלו שאתם מסוגלים להצטרף לעולם שלנו, וזה עוד יותר יעזור לנו, וגם לכם.
אתם אולי עכשיו לא מאמינים לי, ובאמת חושבים שהכול נעשה ככה סתם, אבל אולי אחרי שתשמעו את הסיפור שלי תוכלו להבין קצת יותר על העולם שמעבר.
הכול התחיל בחופשת חג המולד.
***
נכון שחג המולד הוא חג שווה? לא, באמת. הוא חג מאחד החגים שאני לפחות, הכי אוהב בחגים. קודם כול, החופש. מה לעשות, רובנו לדעתי לא אוהבים בית-ספר כול כך. וכן, אני מאלה שממש לא אוהבים בית-ספר. דבר שני- המתנות. אין..אי אפשר שלא לומר שזה חלק מהמנהג שאני הכי אוהב. לקבל מתנות זה דבר נחמד מאוד. דבר שלישי- העץ. לא יודע, אבל תמיד אהבתי את הסגנון של העץ. מאושר וחגיגי, מיוחד. כן, אתם צודקים. אז זה אומר שהכול התחיל ב25 לדצמבר, תחילת החג. כול המשפחה שלי הגיעה. וכשאני אומר כול המשפחה שלי- אני מתכוון שיש כאלו שהגיעו גם מארצות שונות. יש לנו משפחה שאני הבכור והילד היחידי בה. ככה שאין הרבה ילדים..מביאים יותר מבוגרים. ככה שחוץ ממתנות אני לא כול כך עושה משהו בחג. הבית שלנו קושט בעץ חג המולד ענקי ובשולחן ארוך ארוך שנפרס לאורך כול כניסת הבית ועד לחלונות בסלון. וכן-זה מרחק די גדול. השולחן היה עמוס בתבשילים, מי עוף ממולא ועד תפוחי אדמה מטוגנים קטנים עם רוזמרין. לאמא שלי היה חסר מלח בשולחן, ולכן היא שלחה אותי לקנות מלח מהסופר. ירדתי למטה עם כמה דולרים אל עבר הסופר. כבר סיפרתי שאני גר ליד בניין האימפייר סטייט? אז כן, אני גר ממש אבל ממש לידו. בניין האימפייר סטיט היה במרחק של משהוכמו כמה מטרים ממני כשיצאתי לרחוב של ניו-יורק הרועש. מוניות, ובעיקר מרצדס טסו מול העיינים שלי במהירות אדירה. טוב נו, למה ציפיתי, ניו יורק. עמדתי ממש ליד הבניין. חשבתי על זה, שאני צריך להביא מלח. התקדמתי כמה צעדים קדימה ברחוב, שליד בניין האימפייר סטיט, במרחק של כמה רחובות, יש את הסופר. אבל אז משהו הסיח את דעתי בצורה מוחלטת. ראיתי גמל אמיתי, עשוי מים נלחם באיש-ציפור במרכז בניין האימפייר סטייט. מיד הפלתי את הדולרים מהיידים שלי לרצפה בהלם. התקדמתי קדימה לצפות. מסתבר שאיש הציפור היה איש עם גלבייה לבנה וראש נשר, נלחם בגמל מים בגודל של חמישה מטרים לפחות, באוויר. והם עומדים על הבניין משוחררים לגמריי כמו ספיידרמן, בלי שום דבר. לא נראה שלאיש הציפור יש איזשהו סיכוי. אבל לפתע יצאו משני ידיו הפרוסות אל גמל המים רוח קלילה שהיה ניתן לראות בבירור מעוצמתה והגמל נשבר במימו והתנפץ ממש על הרגליים שלי. כול הגוף שלי היה רטוב. לפתע איש הציפור הבחין בי. או או, אני בצרות צרורות.

—-
זה היה הפרק הראשון, אז…מה אתם אומרים? XD


תגובות (3)

אהבתי מאוד!
הכתיבה שלך יפה וממש טובה, הפרק היה קצת קצר, אבל לא מפריע…
מחכה להמשך, ובבקשה שיבוא בקרוב…!!!

14/07/2011 01:10

כל כך אהבתי את הפרק מחכה בקוצר רוח לפרק הבא ביושששש

14/07/2011 07:05

תודה רבה על התגובות החמות(:
אני אפרסם את הפרק בקרוב, אני פשוט רוצה יותר תגובות.
תודה!

14/07/2011 09:38
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך