ג'וקר
תודה לכל מי שעוקב ותודה לכל מי שקורא מגיב או מדרג אני רק רוצה לומר שאם זה מבלבל אותכם אני אכתוב מספר פרק אם זה מה שצריך. חג שמח!

לוחמי האופל – הדור החדש – פרק 32 – חלום ומציאות

ג'וקר 13/10/2014 623 צפיות תגובה אחת
תודה לכל מי שעוקב ותודה לכל מי שקורא מגיב או מדרג אני רק רוצה לומר שאם זה מבלבל אותכם אני אכתוב מספר פרק אם זה מה שצריך. חג שמח!

מיקום לא ידוע, שעה לא ידועה,

גרג ניסה לפקוח את עיניו אך ללא הועיל. "אההה….. כמה ימים הוא ללא הכרה?" שאל קול מעוות, כנראה הראש שלו לא עמד בקולות שמסביבו
"שלוש ימים." אמר קול אחר "מה נתת לו לעזאזל?"
"מעניק! חתיכת אידיוט שכמוך!" צרח הקול המעוות הראשון גרג חש כיצד הוא מאבד את הרתו, לא!, הוא חשב, אסור לי לאבד הכרה, הוא המשיך להקשיב לדו שיח המעוות "אז למה אתה לא מנסה לעשות משהו!" צעק הקול הראשון
"אני מנסה לברר מה נתת לו באמת."
"מה זאת אומרת נתתי לו תמיסת מעניק, מה כל כך קשה להבין?!"
"זהו שלא, אתה נתת לו כנראה משהו אחר."
"שיט!" צעק הקול הראשון "התבלבלתי בין שתי התמיסות הזרקתי לו את הכוחות ולה את המעניק!"
"אז כנראה שהוא יאלץ לעבור ניתוח כדי להוציא לו את זה, או שאני יכול להרדים ולהנשים אותו כדי שיעבור מהר השינוי."
"לא." אמר הקול המעוות הראשון גרג הבין שזה קולו של ג'ק "תן לו לסבול טיפה, תשאיר אותו ככה אם הוא ירצה לשרוד הוא ישרוד ואם לו תכין כבר תעודת פטירה…" גרג איבד את הכרתו

"היי." אמר קול מוכר, "גרג פקח את עיניו וראה את הקיסר פובוס, "זה חלום, נכון?" שאל גרג
"תלוי מאיזה נקודת מבט גרג נמשל אם היית מוסלמי והיית חולם על מוחמד זו הייתה יכולה להיחשב כנבואה."
"אני לא רוצה נבואות, מה קרה לי?"
"הורעלת." אמר הקיסר "או לפחות זה מה שאתה חושב."
"מה הכוונה?" שאל גרג בפחד
"לפני יותר משמונה-מאות שנה מלך זימן תחרות בן שני הרופאים שלו הוא נתן לרופא אחד שינסה את הנוסחה של חברו, הראשון והחכם מבין שניהם שתה מהתמיסה שהכין השני לוא קרה לו כלום, השני לעומת זו שתה מהתמיסה של הראשון ונפל לקרקע מת, מיד אחר כך הרופא הראשון נתן למלך לשתות מהתמיסה והמלך הופתע לראות שזה היה מאכל."
"מה המסקנה?" שאל גרג "שהדמיון שלנו מוביל אותנו שולל?"
"בדיוק גרג." אמר הקיסר "לולא הפחד מהמדע אתה היית יכול לצאת מהמצב הזה, הפחדים שלנו בוחנים אותנו על ידי התבונה."
"לא הבנתי."
"טוב האמת שזה היה די מסובך." מלמל הקיסר "אבל מה שאתה חייב לדעת הוא שאתה יכול להתגבר על הדבר הזה."
"איך."
"אתה חייב להיות חזק, להאמין שזה רק יחזק אותך, ככה תוכל לצאת מהתרדמות הכפויות האלה, וככה תימנע לפגוש קיסר מתנשא בן אלפי שנים."
"אני תמיד שמח לפגוש את כבוד הקיסר."
"לא בנסיבות האלה." מלמל הקיסר "זה לא בריא לשנינו."
"אז מה עוד צריך לעשות?" שאל גרג
"עליך לחזור עליך להילחם שמי שעסק במדע יחזור לקיסרות, אך לא אלו שהשתמשו בו בצורה זדונית כמו ג'ק." גרג הינהן והקיסר פובוס לחש "רד על ברכיך." גרג עשה כדבריו וכרע על ברכיו הקיסר הניח את ידו על ראשו ולחש "אינך נתברכת בכוחות אופל רבים, אך אהבתך לקיסרות מוכיחה רק את עצם היותך לוחם אופל ומגן הקיסרות, אתה לוחם אופל אמיתי אתה הוא התגלמות המסדר בתקופה כה אפלה, קום על רגליך גראגורי רומונוב אתה לוחם אופל בכל רמ"ח איבריך!" גרג קם בדיוק בזמן כדי לשמוע צערה רמה "גרג!." הוא פקח את עיניו בבהלה,ג'ק עמד מולו וגרג שעמד לומר'חתיכת בן זונה חולה שכמותך' עשה את המעשה הכי טבעי שיכל לעשות עם כאב בטן כה איום והקיא "לבריאות גרג." אמר ג'ק "אני רואה שהתאוששת מהקומה שהיה לך ברוך הבא לעולם האמיתי."
"איפה אני?" לחש גרג
"אל תדרג לא החלפנו מקום." אמר ג'ק "אתה באותו מקום בו אתה ואהובתך הייתם." גרג הביט סביב חבורה של מדענים בחלוקים לבנים עמדו מסביבו ובחנו אותו תוך כדי שרשמו הערות גרג בחן את האינפוזיות שניקבו את גופו בכמה מקומות "אז תראה גרג אתה אומנם עברת את התהליך אבל ייקח לך זמן להסתגל אז ככה שהכוחות שלך לא במלואם ולכן האינפוזיות שאתה רואה כאן עוזרות לי הם מחלישות אותך די טוב."
"ג'ק אם משהו קרה לברי אני אבתר את הגופה שלך." לחש גרג באפיסת כוחות
"בואו לא נשאל איך, אבל החברה שלך בסדר רק מורדמת." גרג בחן את המעבדה וזיהה את המיטה שבה שכבה ברי, שערה השתנה גרג שם לב לכך, היא הייתה מכוסה עד פניה בבד ירוק, "בקיצור גרג עכשיו אפילו אם תעצור אותי יהיה קשה שמסדר האופל יקבל אותך לשורותיו, אתה יצאת קירח מכאן ומכאן." הוא צחק "או כמו שאומרים….. נדפקת משתי הצדדים."
"ג'ק." לחש גרג "אין לך מושג למה הכנסתה את עצמך." בדיוק כשגרג אמר את המשפט הזה פיצוץ כבר נשמע והמקום כולו היטלטל,
"מוזר זה קרה בדיוק כשאמרת, מי כותב את התסריטים בימינו?" מלמל ג'ק
"אדוני יש פולשים על הסיפון שלנו!" צעק חייל במבטא פורטוגזי
"אני מיד בא." לחש ג'ק "ביי גרג, נראה מה שלומך אחר כך."


תגובות (1)

המשך! התחלתי לקרוא לא מזמן וכבר התמכרתי, אני דורשת המשך במיידי.
מדרגת 5 ~

13/10/2014 23:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך