הדרקון מהמבוך
פרק ארוך במיוחד! מקווה שתהנו.

לילה באור יום – פרק שלישי

הדרקון מהמבוך 27/06/2018 933 צפיות 12 תגובות
פרק ארוך במיוחד! מקווה שתהנו.

ארגוס איסטר, אציל כפרי לא חשוב במיוחד, רקד בנשף של עצמו. הוא היה ידוע בתור זה שבזבז את כספו על נשפים מפוארים, והוא דאג להזמין את כל אצילי הסביבה לנשף שלו. בעיקר כדי להרגיש חשוב. תזמורת מפוארת וגדולה (ויקרה) ניגנה, שולחן ערוך בכל טוב עמד בצד, וארגוס עצמו רקד ברחבת הריקודים לאור הנרות. זה היה השלב בנשף שכולם כבר אכלו לשובע והשאירו את מרבית השולחן מלא, וכעת רוב האורחים רקדו בזוגות, בתחילה עם חברים מוכרים ולאחר מכן עם גבירות חדשות או לא מוכרות.
ארגוס רקד כעת עם אליסה ברקון. בית ברקון היה בית דרומי לא מוכר, אבל הם שלחו אליו לנשף את ביתם הצעירה. מחוות כבוד ראויה, הוא חשב. היא הייתה יפה מאוד – עיניים ירוקות חודרות, שיער שחור ארוך, גוף מחוטב וחזק.
תוך כדי הריקוד, הוא הרגיש דקירת כאב עזה בידו השמאלית.
"אם תצעק, או תדבר יותר מדי, אתה לא תהנה מזה." אמרה אליסה. זה היה אחד מאותם ריקודים בהם הגבר עוטף את האישה בידו, וכעת, לחרדתו, גילה ארגוס שכף ידו מסובבת לגמרי. דם נזל ממנה לשטיח, כמה עצמות קטנות נשברו. הוא כלא את צעקתו בתוכו, בגלל איומה של אליסה – ובגלל שאין זה יהיה מנומס. הוא קיווה שמישהו יבחין בבעיותיו, אבל האור העמום והמוזיקה העדינה הסתירו את הכל.
"תמשיך לרקוד," לחשה לו אליסה. "אתה לא רוצה שהנשף הזה יגמר במוות של מספר אורחים, בנוסף למארח. נכון?"
ארגוס בהה בה בחוסר אמון.
"את… מתכוונת לרצוח אותי?" הוא לחש בחרדה. "אני מדרג גבוה ממך. מבית אצולה חשוב ממך. בית איסטר לא יעברו על זה בשקט."
"אל תדאג," לחשה אליסה וליטפה את פניו בידה השמאלית. הימנית סובבה את ידו סיבוב שני, מחסלת סופית את הורידים, העור והעצמות שנותרו.
"יהיה בסדר. אתה תמות בלילה, במיטה שלך, ואיש לא יחשוד בי. נוסף על כך, שבית ברקון לא באמת קיים. הוא עוזר לי כשאני רוצה להתנקש באצילים, כמוך."
ארגוס החוויר סופית.
"אז את לא אצילה אמיתית?" הוא שאל. "ברקון זה סתם שם?"
"סתם שם בדוי," תיקנה אותו ברוך. "שמי הוא סול רייבן."
'איך היא יכולה להיות כל כך מפתה וכל כך אכזרית באותו הזמן?' חשב בחרדה ארגוס.
היא שלפה מכיס חבוי בשמלתה מיכל קטן, מלא בנוזל סגול מבחיל. צינורית ארוכה התחברה אליו, עם מחט חדה בקצה.
תוך כדי הריקוד, בלי לעזוב את ארגוס או לתת לקהל לחשוד במשהו, היא חיברה את הצינורית לידו ההרוסה.
ואז הצמידה את פיו לפיה. הנשיקה נראתה כאקט רומנטי כלשהו, פעולה שקרתה הרבה כשארגוס הרווק רקד בנשף. הפעם, מטרתה הייתה אחרת. להשתיק אותו בזמן שהרעל נכנס לגופו.
היא הרפתה מפניו, והחביאה את המיכל חזרה בכיסה.
"אני מציעה שתלך לנוח," אמרה לו. "קשה לרקוד אחרי שכיסא התרסק על ידך."
היא בעטה קלות בכיסא כסף מעוטר שעמד לצידה, והוא נפל בקול קרקוש על ידו ההרוסה של ארגוס.
היא הרימה את הכיסא במהירות, וצרחה.
"רופא! מישהו! הוא נפצע!" היא קראה בבהלה של אצילה מפונקת, ובזמן ששני רופאים מיומנים (שכמובן, לא יבחינו ברעל שבגופו) לקחו אותו לחבוש את ידו, היא חייכה לעברו חיוך רחב מדי.
"למה… למה את עושה את זה?" לחש לורד איסטר את מילותיו האחרונות.
"הו?" שאלה רייבן, והפנתה אליו את גבו. "אחד מנתיניך ביקש את מותך. הוא טוען שאתה מבזבז את כספו וכספי העיר על הנשפים המפוארים שלך, ושזה לא צודק.
חוץ מזה, זה כיף."
אמרה סול רייבן, ונעלמה לצללים.
מאוחר יותר, כאשר ארגוס במהלך הטיפול הרפואי גלגל את עיניו בארובותיהן ומת, חשדו ברופאים, בטבחים ובכמה אורחים חשובים. אבל אף אחד לא העלה בדעתו שאליסה ברקון, אצילה זוטרה שיצא לה לרקוד עם הלורד איסטר המהולל, היא האשמה ברצח.
וגם אם היו חושדים בה, איש לא היה מוצא עליה דבר בספרי ההיסטוריה.

– – – –

מקבת' השילה מעליה את הבגדים המטונפים, שאותם לבשה כבר חודש שלם. היא מצאה ביער פעם אחת אגם קטן שהיה מספיק גדול כדי להתרחץ בו ולשטוף את בגדיה, אבל התחושה של הכניסה לאמבט המים החמים אחרי חודשים בהם הסתובבה כמעט חסרת כל הייתה מדהימה. היא הייתה רגילה למלא את האמבט בדלי מהבאר הסמוך, אבל נראה שהיה למקום הזה מאגר מים משלו, כולל מערכת מתוחכמת לחימום והמים והזרמתם לחדרי האמבט המשותפים.
הם לא היו מסדר גדול במיוחד. היו בסך הכל שבעה חדרים, בכל חדר שש מיטות (ולרוב שישה מתנקשים), חדר אמבטיה ושולחן קטן כדי לנהל שיחות של תושבי החדר.
היה שווה להיות מתנקש רק בשביל החדר.
בנוסף, היה את החדר של קטלין ופניאל, שהיה מעט קטן יותר אבל מצויד קצת יותר. אקו שכב בתוך הנדן שלו, בין בגדיה המטונפים. אמנם הוא היה רק חרב, אבל הוא יכל לראות, והיא העדיפה שהוא ינעל בנדן שלו בזמן שהיא מתרחצת.
היא שכבה שם, במים החמים, למשך כמה דקות ארוכות, כשמישהו דפק לה בדלת.
"תצאי בקרוב," אמר לה קול לא מוכר. "עוד חמש דקות כולנו מתכנסים לשיחה, והיינו מעדיפים שתגיעי לשיחה הראשונה שלך."
מקבת' רטנה בשקט, אבל יצאה מהאמבט, פתחה את החור בקרקעיתו שניקז משם את המים, התנגבה במגבת שהשאירו לה ולבשה את הבגדים החדשים שהם הביאו לה. חולצה וחצאית ירוקים ונוחים, מרובי כיסים וגמישים. בגדים מצוינים למטרות התנקשות.
היא חגרה את אקו למותניה, ויצאה החוצה לתוך החדר המשותף שלהם. הוא היה מצויד בהרבה ממה שהיא ציפתה – המיטות היו באמת מיטות, ולא דרגשים קשים. היה להם מקום אישי לשים את הדברים שלהם, ואפילו וילונות שהיו יכולים לפרוש מסביב למיטתם אם הם רוצים פרטיות. שולחן קטן ועגול היה במרכז החדר, ושאר חבריה לחדר ישבו סביבו.
הראשונה הייתה סיירה. היא כבר ראתה אותה קודם, ועדיין ניסתה לעכל את המראה שלה, עם העור הורוד והמקורנן, העיניים חסרות האישונים והעובדה שהיא ישבה על כיסא גבוה בהרבה בשביל שיראו את פניה.
משמאלה של סיירה ישב בחור גבוה ונאה, עם שיער פרוע ושחור ועיניים שחורות בעלות מבט נעים. לפי הריח שנדף ממנו, הוא היה שתוי מעט. קשת ארוכה ושחורה נתלתה על גבו.
לצידו היה בחור מוזר. עם שיער שחור כהה שהגיע עד לכתפיו ועלה על עיניו. הוא לבש גלימות שחורות, וחרב ארוכה נתלתה מחגורתו, תחבושות מהדקות אותה לנדנה, כאילו אסור לה לצאת מהנדן.
אחריו היה בחור… מעניין. ג'ינג'י קיצוני, לא אדום חזק כמו קטלין אלא כתום בוהק, כמו אש. היא חשבה שהיא מדמיינת אבל להבה קטנה ריקה בין שיערותיו הבוהקות. גבותיו היו כחולות כהות, ועיניו זהובות זוהרות.
הוא היה גובה וחיוור, עורו לבן וכמעט שקוף. הוא לבש גלימה שחורה מהודרת, ומתחתיה היא חשבה שהיא ראתה קשקשי דרקון מנצנצים.
לצידו עמד מישהו, שהיא לא הצליחה להחליט אם הוא בן או בת. שיער שחור שמגיע עד הכתפיים, עיניים אפורות וחודרות, מבטו גרם לה להרגיש מעט לא נוח, עורה שחום למדי והוא היה הנמוך ביותר ביניהם, מלבד מקבת' – וסיירה, כמובן.
הם דיברו ביניהם, ופנו לעבר האחרון כבן, אז היא הניחה שהוא אכן בן.
כשהיא התיישבה בכיסא הריק השתרר שקט לרגע, ואז הבחור עם הקשת החל לדבר.
"את מקבת' קליילנד, אני מניח?" שאל. "אני ג'ון גולמארט – "
"ג'ונתן." תיקן אותו הג'ינג'י.
ג'ון נחר לעברו בבוז.
"ג'ון גולמארט," הוא הדגיש, "ואני האחראי של החדר הזה. במילים אחרות, אני זה שסובל אם אתם מאחרים למשימות, עושים בלגן או נכשלים."
"אני סיירה," אמרה סיירה. "את כבר מכירה אותי מקודם, אני חושבת."
"אני קליף." אמר הג'ינג'י.
"קליפר." לחש ג'ון. קליף התעלם.
"לי קוראים ראיין." אמר בשקט הבחור עם השיער על העיניים.
"ואני ניקולס." אמר זה שהיא תהתה לגבי מינו, וכעת סגר את הדיון כזכר. מי יקרה לבת שלו ניקולס?
"אז, מקבת', ספרי לנו קצת על עצמך."
מקבת' הניחה את אקו על השולחן.
"הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת, זה שאני לא החברה החדשה היחידה שלכם. יש גם את אקו. והוא מאוד מעצבן. אתם מוכנים?"
הם הנהנו. חלקם במרץ, חלקם פחות.

"שלום לכם!" קרא בקול רם אקו בשנייה שיצא מהנדן. "ג'ינג'י, שיכור, מפלצת, פריק ומוזר. חבורה נחמדה מצאת לך, בת'! גרועים כמעט כמוך!"
נראה שכולם נעלבו, אולי חוץ מקליף.
"הוא תמיד כזה גרוע?" שאל בצער ג'ון.
"הוא רק מתחמם," אמרה מקבת'. "בדרך כלל הוא משקיע מחשבה במה שהוא אומר."
"אמרה זו שאין לה מחשבה להשקיע!" אמר אקו. "אוף, הם באמת לא יוצאים לי טוב הפעם. אני צריך לחשוב קצת."
"לא יכלת לבחור נשק צל יותר… נחמד?" שאל בשקט ראיין.
"אתה אף פעם לא מוציא את הנשק מהנדן, אז אל תתלונן על אחרים." אמרה סיירה.
"נשק צל?" שאלה מקבת'.
"נשקים כמו אקו, בעלי כוחות קסומים, מכונים נשקי צל." אמר ראיין באותה לחישה רצינית.
"אבל למה נשקי צל? אקו לא אפל או משהו…"
"את יודעת ממה מכינים נשקי צל?" שאל ג'ון. "מחיות נגועות צל. פגסוסים נגועי צל, גריפונים נגועי צל, חתולים נגועי צל. הפרווה, הנוצות, העצמות – אצל נגועי צל הם שחורים. ומהפרווה השחורה הזאת, מהנוצות השחורות, מהעצמות השחורות, אנחנו מכינים את נשקי הצל. רובנו הכנו את הנשקים שלנו בעצמנו. אני מבין שאת…"
"לא." השיבה מקבת'. "אני מצאתי אותו, או יותר נכון להגיד שהוא מצא אותי. הוא טוען שהוא קיים כבר כמה עשורים, קופץ בין אדונים שזקוקים לו."
"אם כך, ניצחת שוב, ראיין!" אמר קליף בחיוך. "שלך בת כמה?"
"אלף מאתיים שנה." לחש ראיין. "נשק הצל העתיק ביותר."
"הייתי בטוחה שנגועי הצל הם תופעה חדשה," אמרה מקבת'. "הם הופיעו לראשונה לפני כחמישים שנה. איך יכול להיות ששלך כל כך עתיקה?"
"אני גם לא יודע." אמר ראיין. "פעם היא ידעה לדבר, אבל עכשיו היא כבר זקנה. מתעוררת פעם בכמה ימים, ורק מזכירה לי לא לשלוף אותה. ככה זה. פעם היא סיפרה לי שהיא נועדה לקטול אלים. עכשיו… היא שותקת."
היה רגע של שקט.
"אז, מקבת'. אפשר לקרוא לך בת'?" שאל ג'ון.
"לא."
המילה הייתה כל כך קרה, כל כך עוינת, שג'ון היה בטוח שעכשיו היא הולכת לרצוח אותו.
"אבל… אקו קרא לך ככה."
"בגלל שזה מעצבן אותי."
"אז, מקבת', למה את פה?"
"מישהו רצח את ההורים שלי. אני רוצה לנקום."
הקדרות בקולה הייתה חזקה אפילו ממקודם. האוויר רעד מכמות השנאה שהייתה באוויר.
"הוא אכל אותם."
היה רגע של שקט, וחברי חדר שלוש החליטו שלא לשאול עוד שאלות.
"כדאי שנישן הלילה טוב. לין אמרה לי שהולכת להיות לנו משימה גדולה מחר."

– – – –

מקבת' ישנה כמו שלא ישנה מעולם. גם בעבר, לא הייתה לה מיטה כל כך נוחה. מרופדת לא בקש אלא בצמר, עם כרית מספיק גדולה כדי שהראש שלה ישקע לתוכה, שמיכה עבה ומחממת ולא אריג דק. כמובן, זה התעלה בהרבה על החודש האחרון, בו ישנה ללא ציוד ראוי, בחוץ, בקור, באמצע החורף, בגשם.
היא התעוררה כשמישהו תפס בכתפיה וטלטל אותה. חזק.
"מה?…" היא שאלה והתמתחה.
"צריך לקום. יש משימה." אמר לה קול מוכר. זה היה… ג'ון, היא חשבה.
היא פתחה את עיניה וראתה שהניחוש שלה היה נכון.
"אוקי. אז… אתה יכול ללכת רגע, כדי שאני אחליף בגדים?"
"אה, זה בסדר," הוא אמר, והגיף בשבילה את הוילון מבחוץ. "בגדים לפעמים נקרעים במשימות, אז לרובנו יצא לראות זה את זה בבגדים פחות נאותים מכותונת לילה."
זה לא גרם למקבת' להרגיש טוב יותר.
היא החליפה בגדים מהר, חזרה לאותם בגדים ירוקים ממקודם, ויצאה מהחדרון הקטן שהוילון נתן לה.
"בוקר טוב, כולם!" הכריז אקו. "חשבתי על זה כל הלילה, ויש לי אוסף של עקיצות על כולכם למסע המשותף שלנו!"
"גם עלי?" שאל קליף.
"בטח שגם עליך. דרך אגב, הייתי ממליץ לך להזמין מכבי אש, כי הראש שלך בוער!"
"עשיתי את זה פעם. הגלימה שלי מבעירה אותי מדי פעם, אתה מבין…"
מקבת' נאנחה.
"מה המשימה?" היא שאלה.
על השולחן נחה מעטפה מעוטרת, עם המספר 3 כתוב עליה.
"זאת משימה לכולנו. תתכוננו למשהו קשה."
הוא הוציא פתק מהמעטפה וקרא את תכולתו. ואז בהה בה, וקרא אותה שוב.
הוא העביר בשקט את הפתק במעגל, נותן לכל אחד מהם לבלוע רוק ולנעוץ עיניים בכתוב.
הוא הגיע למקבת' אחרון.
היא חייכה. המטרה שלה – הסיבה שהיא הגיעה עד לכאן – תתממש מהר מצפוי. היא הבינה מה הלחיץ את האחרים – זו הייתה בקשה מהמשטרה לרצוח את הרוצח הסדרתי המסוכן ביותר שמסתובב חופשי.
אבל מקבת' התחילה להתחמם.
היא זכרה את אותו יום.
את הבית העולה בלהבות.
אותו מביט בה, ובורח משם.
את הגופות של הוריה.
את סימני הנשיכה.
את העובדה שלא יכלה לעשות דבר.
כעת הגיע הזמן.
"אנחנו, חברים," אמר ג'ון, "הולכים להילחם במפלצת. אנחנו הולכים להילחם בצל הבוער."


תגובות (12)

יש לך כמה שגיאות מקלדת. אני לא זוכרת מה הן היו, אך אני זוכרת שהייתה מילה אחת שכתבת אותה כ"ריקה" במקום כ"ריקדה", איפה שתיארת את השיער של קליפר. קראתי את הפרק אתמול בלילה, אז אני לא כל כך זוכרת את כל הערות.
אקו ממשיך להיות מעצבן ואני אוהבת את זה. אני רוצה לשמוע את הירידות שהוא הכין, מכין ויכין להם. הקטע עם סול רייבן היה מגניב, ויש לי תחושה שאני עומדת לחבב את ג'יון ואת קליפר. הצגת את ניקולס (קרולין) בצורה טובה: שקטה, לא מרבה במילים, כמעט לא נראית. המבט בעיניים שלה הוא הדבר הראשון שאנשים מבחינים בו: מבט מערער וחודר עד מאוד, כאילו יש ביכולתן לראות אל תוך הנשמה. יש אנשים שזה גורם להם אי נוחות, יש אנשים שמרגישים חשופים ויש כאלה שמרגישים מעורערים ולא יציבים. אבל יש לי כמה הערות קטנות לגבי הצגת המראה שלה. חיצונית היא נראית כמו בן: היא לבושה כמו נער ושיערה מסופר לתסרוקת של נער (הוא כמעט מגיע לכתפיה, אבל הוא מסודר באופן נערי. והיא אחת שהנשיות שלה לא כל כך בולטת אצלה – נגיד את זה ככה), לכן לא הייתה אמורה להיות למקבת' התלבטות. אולם, יש לציין, שכאשר בוחנים את מראה יותר לעומק, אפשר להיות שפנייה נראות נשיות. שכחתי לפרט על זה במראה שלה. סליחה, טעות שלי XD והעור שלה לא עד כדי כך כהה.
אתמול הגעתי לרעיון מגיב לה ולחרב שלה (תמיד לפתע מגיעים אליי רעיונות משום מקום. למה לא חשבתי על זה לפניכן?). לגבי החרב: נכון כתבתי שהיא סופגת אנרגיה ממי שהיא פוצעת אותו? אז למעשה, היא סופגת את הנשמה שלו (לא יודעת איך לא חשבתי על זה לפניכן), וכשהיא סופגת אותה הוא נחלש. בנוסף לכך, היא שותה את דמו (הדם נמשך אליה ונספג בתוכה). זה האוכל שלה, והיא תמיד רעבה. החרב הזו ידועה בתאווה לדם, לרצח ולנשמות שלא יודעת שובע. היא תמיד תרצה עוד ועוד. היא לא יכולה לדבר, אך היא יכולה לחשוב. המחשבות שלה בעיקר הן על מזון, שהוא למעשה דם וטריפת נשמות, ועל רצח. הרעיון השני הוא שקרולין תרצח את דודה (כי מישהו צריך לרצוח אותו, בסופו של דבר. הם הרי מתנקשים, והוא בן אדם רע שעושה הרבה נזק. מישהו בסוף יתלונן עליו ללהבי הצללים, וקרולין תתנדב בשמחה לעשות זאת, שכן זו הייתה התכנית שלה מההתחלה: לרצוח אותו, אך היא יודעת שיש לעשות זאת הזמן הנכון). היא תסתנן אל המטבח, תרעיל את ארוחת הערב שלו ותתנדף משם. היא ביצעה רצח כמה פעמים בעבר באמצעות רעל. זה תמיד עובד לה. אז עכשיו לשאלה: למה היא לא הרגה אותו לפניכן? תשובה: כי אחרת היו יודעים שהיא רצחה אותו, וכל החיילים שלו היו רודפים אחריה (ויש לו הרבה חיילים). שאלה: איך תמנע מהם לדעת שזו לא היא שרצחה אותו? תשובה: יאשימו את הטבח ואת הרוקח. הרוקח תמיד מביא למבטח מיני תבלינים (נוזלים ומוצקים). בנוסף לתבלינים, הוא גם רוקח רעלים. הוא תמיד מביא את כל תבלינים בבת אחת. יש מצב שהוא בטעות הוא הביא גם רעל. הטבח חשב שהרעל הוא תבלין והשתמש בו. וכך בדיוק, איש לא מעלה בדעתו שהיא זו שרצחה אותו. היא ממשיכה להתחזות ולהסתתר למשך כמה חודשים, משום שאם תצוץ לפתע מיד אחרי מותו, יחשדו בה. כשעוברים כמה חודשים וכשהמוות שלו נחשב למשהו יחסית "ישן", היא מותירה את התחפושת מכיוון שכעת הם לא יחשדו בה, אלא רק יחשבו ששבה מכיוון ששמעה על מותו. איש לא ירדוף אחריה יותר, מכיוון שאם אין את אותו האיש – אין יותר פרס כספי. אני אוהבת את הרעיון הזה, ואני מקווה שתקבל אותו.

28/06/2018 12:23

    סליחה על החפירה… פשוט רעיונות באים לי לפתע מאוחר יותר. אני מקווה שהם יתרמו במשהו.

    28/06/2018 12:25

תרם גם תרם. אני לא בטוח בנוגע לדוד (שוב, היא דמות פחות חשובה, ואין לי לאן להכניס את זה בעלילה כל כך… את מוזמנת לכתוב בעצמך פאנפיק על זה :) )
בנוסף, אנסה לתקן את שגיאות המקלדת. אני שמח שאהבת!

נ.ב. חפירה = טוב. תגובה חופרת = תגובה מושקעת. אין על מה להתנצל.

28/06/2018 12:44

בסך הכל פרק מעולה!.
אני רואה שלקחת את הטיפ שלי בתיאורי סביבה רק שיש בעיה אחת:
השקעת שזה טוב אבל אל תשקיע יותר מידי כי אז זה ישעמם (לי זה קורה רבות).
אהבתי שהצגת סול רייבן ,קשוחה כזו ,אהבתי.
אקו תמיד גורם לי לצחוק – אתה כותב אותו בצורה טובה ממש.
מקבת' כרגיל רק מוסיפה לסיפור הרבה מאוד דברים שרק גורמים לי להבין את הסיטואציות יותר טוב.
את ג'ון אתה רשמת טוב רק לא הדגשת דבר חשוב שציינתי : הוא עושה מתיחות לאנשים כל הזמן ,וזה ברגעים הכי לא רציונליים.
בא לי כבר לראות את פניאל ולין נפגשים מתישהו ואיך פניאל ולין יגיבו שקולינג מתכוון להרוג את שניהם ואת המסדר( ציינתי את זה ברקע שלו).
ושם המשפחה של לין זה לא גולמארט! ,זה סזאר בכלל!.
אהבתי את נגועי הצל -נשמעים מפחדים.
דורש המשך!

28/06/2018 13:34

    אבל אנשים אוהבים לקרוא לה גולמארט, כי לכולם ברור שהחתונה זה רק עניין של זמן.

    28/06/2018 20:37

בסך הכל פרק מעולה!.
אני רואה שלקחת את הטיפ שלי בתיאורי סביבה רק שיש בעיה אחת:
השקעת שזה טוב אבל אל תשקיע יותר מידי כי אז זה ישעמם (לי זה קורה רבות).
אהבתי שהצגת סול רייבן ,קשוחה ,אהבתי.
אקו תמיד גורם לי לצחוק – אתה כותב אותו בצורה טובה ממש.
מקבת' כרגיל רק מוסיפה לסיפור הרבה מאוד דברים שרק גורמים לי להבין את הסיטואציות יותר טוב.
את ג'ון אתה רשמת טוב רק לא הדגשת דבר חשוב שציינתי : הוא עושה מתיחות לאנשים כל הזמן והוא בעל חוש הומור.
בא לי כבר לראות את פניאל ולין נפגשים מתישהו ואיך פניאל ולין יגיבו שקולינג מתכוון להרוג את שניהם ואת המסדר( ציינתי את זה ברקע שלו).
ושם המשפחה של לין זה לא גולמארט! ,זה סזאר בכלל!.
דורש המשך

28/06/2018 13:36

בטעות יצא לי שליחת תגובה פעמים ,מצטער

28/06/2018 13:38

ממש אהבתי את סול רייבן ואני ממש אוהב את זה שהפרק מתחיל במשהו שלא קשור לעלילה המרכזית, אבל הוא עדיין מעניין ומציג דמויות שככל הנראה יתקשרו אחר כך לעלילה המרכזית.
אקו מוצג מדהים! השנינות והעוקצנות שלו מעולים ובמידה. מקבת' גם כן מוצגת טוב, יש לי רק כמה הערות –
כמו שכתבתי בהרשמה, מקבת' לא סובלת שנוגעים בה, במיוחד כשאלה אנשים שהיא לא מכירה או לא מכירה טוב. אז כשג'ון תפס בכתף שלה כדי להעיר אותה, היא הייתה צריכה להגיב באחת משתי דרכים. הילחם או ברח. הילחם – היא הייתה קופצת על ג'ון ומפילה אותו, מרתקת אותו לרצפה. ברח – היא הייתה קופצת בבהלה אחורה, וצועקת "אל תיגע בי!"
מכיוון שג'ון עושה מתיחות לאנשים, הוא יכול לעשות משהו למקבת' שיגרום לה להגיב באחת מהצורות הנ"ל.
מלבד זאת, לא ציינתי בהרשמה אבל הרעיון עלה לי עכשיו. יהיה נחמד אם למקבת' תהיה סלידה מאלכוהול והאנשים ששותים אותו הרבה. כי האנשים שהכו ואנסו אותה היו שתויים.
בכל אופן, הפרק ממש טוב. בניגוד לbear, אני חושב שתיאורי סביבה יכולים רק להוסיף.
מצפה להמשך!

28/06/2018 14:12

ארגוס איסטר, אציל כפרי לא חשוב במיוחד – רגע… מה?! זה שוב שבירת הקיר הרביעי… אולי היה עדיף שהיית מספר את זה מנקודת המבט של סול רייבן ואז הייתה מכניס מספר רגשות והזלזול שהיא חשה כלפיו.

כמה מילים על כאב – אתה כנראה לא חשת אף פעם כאב אימים. אי אפשר לשלוט על עצמך בכאבי תופת. כששוברים את העצמות, הכאב הוא מטורף. יש אנשים שמתעלפים מרוב כאב כי המוח לא יכול לסבול את זה. זה לא עובד כמו בסרטים שכולם קשוחים וכל פציעה הוא משהו שאפשר להתגבר.

ממש אהבתי את ההצגה של סול רייבן. קורנת ביטחון עצמי עד שהיא אפילו אומרת את שמה האמיתי… אני לא בטוחה שזה משהו שהיא הייתה עושה כי זה טיפשי לתת לשפתי המטרה את השם האמיתי ולהסתכן שהוא יגיד מי רצח אותו.

אהבתי את ההיכרות בין הגיבורים למרות שזה נראה מוזר שכל אחד רק התחיל להכיר וכבר כולם סומכים אחד על השני.

דבר נוסף שמעניין הוא שאמבטיות בימי הביניים הוא היה לעשירים בלבד. בכלל כל נושא הניקוז הוא משהו חדש יחסית וקיים רק כמה מאות שנים. אבל זה משהו שקשור לבניית העולם שלך ולכן זה בסדר מבחינתי רק רציתי לציין את זה.

אני נותנת ביקורת ורושמת הערות כי אני חושבת שאתה כותב מצויין. כמובן שכל מה שאני אומרת אתה יכול לקחת בעירבון מוגבל…

מחכה לפרק הבא :)

28/06/2018 14:18

כאב – אצילים יודעים לרסן את עצמם. הכאב שהוא יחוש אם הוא יצרח באמצע המסיבה שלו איום, יותר משבירת העצמות שבידו.

בלק ווידוו – תודה על התזכורת! אנסה להקפיד על כך מעטה. התירוץ שלי – היא הייתה עייפה…

ביר – כנ"ל. מתיחות יתחילו בהמשך.

אמבטיות – ראשית, אכן הטכנולוגיות משנות בסדר אחר מהמקור. שנית, המסדר הזה הוא עשיר מאוד. אנשים משלמים הון תועפות על הרצח בידיהם, המקום היחיד שמהווה 100% הצלחה.

אמון – מקבת' לא סומכת עליהם לגמרי. שאר הגיבורים מכירים זה את זה הרבה זמן.

שבירת קיר רביעי – אני מודע לכך. עושה זאת מרצון. שבירת קיר רביעי זה לא קו אדום, אלא דרך כתיבה.

שמח לשמוע שאהבתם את אקו ובכללי.

הפרק הבא צפוי להיות בשבוע הבא, ומשם בקצב של בערך פרק לשבוע. לא מתחייב לכלום, יכול להיות מהר או לאט.

28/06/2018 20:43

אמרת פרק הבא שבוע הבא, אמרתי; "סבבה, אני אגיב תגובה ארוכה וחביבה על שניהם." *שבוע הבא הגיע*
מציינת את זה רק כדי להמליץ לך – אלא אם אתה בטוח באלף אחוז מתי תפרסם פרק, אל תיתן צפי.

נעבור לפרק עצמו:
טוב. רשמית, אקו הוא החרב הכי טובה בכל הזמנים (אולי ג'ון עולה עליה קצת, אבל הם שניהם נהדרים)~
מקבת' גם כן חביבה, למרות שציפיתי ממנה להעיף לג'ון איזו בעיטה שם~ (אגב, בקטע שתארת את הבגדים החדשים שלה, שני דברים: 1. ממתי נוח להתנקש עם חצאית? וכמה כיסים כבר יכולים להיכנס באחת? זה קצת מוזר, אז אני הייתי מצפה לתיאור או הסבר או איזה משהו 2. חולצה וחצאית שתיהן בנקבה ועדיין תיארת אותן כזכר, אני מאמינה שלא שמת לב, אז שים לב לזה להבא (:)
ג'ון מותח אנשים? משום מה קיבלתי ממנו רושם של אדם רציני למדי :/
אממממ טוב, קליף הופיע ^^
הצגת אותו לא רע בכלל, איך שהוא ענה לאקו ברצינות כשהוא ירד עליו. לגמרי קליפר. תמשיך כך~
אבל, היו כמה בעיות: העניין עם מכבי האש היה לי קצת מוזר? ככה קוראים להם גם שם? 'מכבי אש' נשמע לי מודרני יחסית.
נוסף על זה, עניין השיער הבוער. אני התכוונתי שהשיער שלו ליטרלי הופך ללהבה אחת גדולה, אבל גם להבות מרקדות בתוכו זה יופי של דבר~
אני מקווה שבעתיד נראה את הצד היהיר יותר שלו (ושתפתח את היריבות שנראה שיש בינו לבין ג'ון, זה נחמד)~
ראיין… שיער על הפנים… חרב עייפה וקטלנית ככל הנראה… איי לייק~
אממממ טוב אלה כעיקרון היו מי שדיברו, אז לא אתייחס לשאר.

אני אוהבת תיאורי מקום, מראה וכו', ואתה שם אותם במידה טובה מאוד. אני חושבת אבל שאפשר לפרט יותר אופן דיבור מאשר 'לחש', 'שאל' וכדומה~

מחכה להמשך :)

07/07/2018 17:49

דבר ראשון, פרק ארבע… הסתבך. כתבתי משהו, מחקתי אותו לגמרי, כתבתי משהו חדש ועוד לא גמרתי את זה. בנוסף, יש לי עכשיו קייטנה אתעד מאוחר, מה שמקשה מאוד על הכתיבה.
מתנצל על האיחור, יעלה בקרוב (אני מקווה).

בנוגע לדיבור, אני לא אוהב לקטוע את רצף השיחה. לכן הרבה פעמים אני לא מתאר הרבה במהלך שיחה.

להתנקש עם חצאית – ראשית, היא מתנקשת מתחילה יחסית. שנית, התנקשויות לרוב הן לא להתגנב בצללים, אלא להיבלע בקהל – ואישה עם מכנסיים עלולה להיחקק בזיכרון יותר מאישה עם חצאית.

מכבי אש – גם בעבר היו מכבי אש. הם פשוט היו נושאים דליי מים בצורה לא בדיוק יעילה. כאן הם פגסוסים שסוחבים דליי מים ושופכים על המטרה.

08/07/2018 18:32
19 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך