me and myself
כן, כן, אני יודעת שהפרק עצמו יצא רע ומשעמם מאוד.

לילה טוב, ילדה פרק שלישי

me and myself 30/03/2014 629 צפיות תגובה אחת
כן, כן, אני יודעת שהפרק עצמו יצא רע ומשעמם מאוד.

"ת'יאה, זאת את?" שמעתי את קולו של ג'וש מחדרו. "כן, זאת אני" עניתי לו, והלכתי לכיוון הסלון. "איפה היית? את יודעת מה השעה? אני מחפש אותך כבר מהצהריים" הוא צעק מהחדר תוך כדי שהוא מתכונן לעבודה, אני שומעת את קול צעדיו הקרבים לכיווני
"את עוד פעם היית שם" הוא אומר בקול תקיף שלא מאפיין אותו, מבטי תקוע על התמונה שתלויה על הקיר ממול, תמונה של ילדים הרצים בשדות, ג'וש וניק.
"בבקשה. אל תלכי לשם יותר, את יודעת מה קרה, אני לא יכול לאבד גם אותך" קולו היה חלוש, הבטתי אל פניו, עיניו הירוקות שזרחו בברק ילדותי ולא התאימו לפניו הקשוחות, לשערו הסבוך והבהיר, לדמיון שבינו לבין ניק "אני לא יכול לאבד אותך כמו שאיבדתי את ניק" דמעה קטנה
זלגה במורד הלחי השזופה שלו, הנחתי את ידי הקטנה על ידו וחיוך עצוב עלה על שפתיו
הדקות, הוא ניגב את הדמעה וחיוכו התרחב "אני צריך ללכת, אני אחזור רק מחר בבוקר" הוא אמר וקם מהכורסה שהתיישב בה קודם לכן, ונשק לראשי "ושלא תעזי לחזור לשם" הוא אמר בנימה חביבה. רעש סגירת הדלת נשמע.
נכנסתי לחדרי, הבגדים היו זרוקים על הרצפה והמיטה הייתה מבולגנת, פתחתי את הארון והוצאתי משם את הפיג'מה שלי שכללה מכנס קצר וגופייה לבנה לקחתי אתי גם מגבת ופניתי לכיוון חדר האמבטיה. מילאתי את האמבטיה במים חמים שהעלו אדים ובמהירות התפשטו בחדר כולו נכנסתי לתוכה וניסיתי לשטוף את היום הזה מעליי, את המראות המזעזעים של חבריי מוטלים מתים על האדמה.


תגובות (1)

תמשיכי!

30/03/2014 19:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך