לילה קסום 5

31/07/2011 656 צפיות תגובה אחת

אבל אם אחת מהמחשבות שלי נכונות, אז איך זה שכשעניתי באמרי 'הלו', אף איש לא השיב מעברו השני של הקו??? חשבתי לתומי…
למה אני כה מודאגת אם זה רק חלום? זאת אומרת, חלום בלהות…
המכשפה סיימה להכין את מרק הלטאות שלה וכבתה את האש. היא פנתה אליי וגררה אותי בכוח לעבר המרק המזעזע והמחריד הזה. מה היא מתכוונת לעשות לי? הרי, אני לא ישתה את המרק המגעיל הזה בחיים!!!!!!!!!!!!!! איכסוש! יאק..
המכשפה הזו פתחה את פי בכח ונתנה לי לשתות את מרק הרפש הנוראי הזה כדי שאני ארדם ולא אברח…. ניסיתי להתנגד בכל כוחי ואבוי! המרק המבחיל נכנס לפי. אוי לי! איו!…
המכשפה לפתה אותי בכוח והכניסה לפי עוד כף מן המרק הנורא…
התחלתי להרגיש מנומנמת ועוד לפני שהבנתי מה קורה כבר הייתי בזרועותיה של המכשפה ועיניי נעצמו… שמעתי ברקע את המכשפה צוחקת. אחר כך לא שמעתי יותר…….
אחרי כ-חמש שעות התעוררתי וגיליתי שאני בתוך כלוב מפלדה עם מלא עכברושים קטנים ודוחים וממולי ראיתי את הוריי משוחחים עם המכשפה,אך,זו לא הייתה דמותה הרגילה של המכשפה.הדמות,הייתה אישה בעלת שתי צמות ארוכות ובלודיניות מצד הקדמי שלה ובצידה האחורי היה את דמות המכשפה.נבהלתי מאוד מי זו?מה היא רוצה מהוריי? ומשם,התרוצצו לי אלף ואחת מחשבות אינסופיות…. למשל:מה הוריי מחפשים כאן בחלומי? מי זו האישה הזאתי? איפה אני בכלל? למה הוריי משוחחים עם המכשפה? ועוד….
לפתע, התחילו לי כאבי ראש שהלכו והתחזקו מרגע לרגע. אליהם התווספו בחילות וסחרחורות. התחלתי לראות מטושטש יותר ויותר, עד שלא ראיתי כלום והרגשתי שאני מתעלפת וכל גופי מסוחרר ונוחת על הקרקע…. כשקמתי, הרגשתי דקירה חזקה באיזור הבטן….. התחלתי לחשוב שהמכשפה מנסה להרוג אותי. אבל לא, היא רק נסתה להכאיב לי. לא הבנתי למה. הוריי נבהלו למראה עיניהם וניגשו אל הכלוב שבו הייתי. המכשפה צחקה צחוק צורמני ומפחיד. הרגשתי שאני מתכווצת במקומי אט אט וכבר אינני חשתי את רגליי. התחלתי לאבד את הכרתי והרגשתי שאני עומדת למות מכאבים…..
מה זה? מה קורה פה? למה אני כל הזמן קמה ומתעלפת, קמה ומתעלפת?
אני חייבת לשלוט בעצמי. התעוררתי ו…..


תגובות (1)

מה, הפסקתן לאהוב את לילה קסום? אתן לא יכולות להפסיק באמצע ולהשאיר ככה את הסיפור! עבדנו קשה על הפרק וכתבנו אותו לפני שבוע שלם! זה מעציב!
בבקשה תגיבו…

06/08/2011 17:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך