דמיטריה
הסיפור מבוסס על סיפרה המצליח של ג'י קי רולינג "הארי פוטר" נ.ב. בבקשה תגיבו אם אהבתם

ליני פוטר פרק 1

דמיטריה 20/08/2014 1066 צפיות 4 תגובות
הסיפור מבוסס על סיפרה המצליח של ג'י קי רולינג "הארי פוטר" נ.ב. בבקשה תגיבו אם אהבתם

משפחת פוטר היא משפחת קוסמים יש את ליני פוטר (סבא שלה זה הארי פוטר),(שערה אדום כאש) והיא בת אחת עשרה והיא הולכת ללמוד בהוגוורטס בית הספר לכישוף וקוסמות השנה. יש לליני שלושה אחים גדולים: ראשון: אור, שני: ג'ורג',שלישי: לי. לאבא של ליני קוראים אלבוס ולאמא קוראים יוליה כל האחים של ליני וההורים הם קוסמים אלבוס שובץ בגרפינדור (שהיה בהוגוורטס) ויוליה ברביינקלו (שהייתה בהוגוורטס) אור בשנה השביעית שלו והוא שובץ בהפלפאף, ג'ורג' בשנה החמישית שלו ברביינקלו ולי בשנה השלישית בסלית'רין. איך ליני יודעת שהיא קוסמת? בכל שנה שמשפחת פוטר עוברת את המחסום גם היא עוברת.
"קדימה כולם להיכנס למכונית נוסעים לקינג קרוס" אמרה יוליה . "בסדר" אמרה ליני וירדה במדרגות מאורגנת. לי,אור וג'ורג' כבר היו באוטו יחד אם אלבוס."בואי חמודה" אמרה יוליה ונתנה יד לליני ויחד הם נכסו למכונית. ונסעו אל קינג קרוס. כשהגיעו לקינג קרוס עברו את המעבר ואור לי וג'ורג' עלו לרכבת, "ביי אמא ואבא" אמרה ליני ונופפה לשלום. השעה הייתה אחת עשרה והרכבת התחילה לנסוע. ליני מצאה לעצמה תא לבד. "סליחה, אפשר לשבת כאן?" אמרה ילדה אחת. "כן,כמובן" אמרה ליני, "תודה,דרך אגב שמי אינדי" אמרה אינדי והייתישבה מול ליני."נעים להכיר שמי ליני" אמרה ליני "באיזה בית את?" שאלה אינדי. "אהמ… זו השנה הראשונה שלי בהוגוורטס" אמרה ליני והתחילה לעשות צמות בשערה האדום. "גם לי זו השנה הראשונה בבית הספר ודרך אגב שיער יפה" אמרה אינדי והתחילה גם היא לעשות צמות בשערה החום . "תודה" ענתה ליני שכבר גמרה לעשות צמות בשיער. "משהו מהעגלה חמודות?" שאלה מכשפה שמנמנה
"לא תודה, יש לי כריך" אמרה ליני והוציאה כריך עם חביתה,עגבניות,מלפפונים וחסה. "אפשר שני צפרדעי שוקולד בבקשה?" אמרה אינדי. "הנה לך" אמרה המכשפה וסגרה את דלתות התא ואת וילונות התא ואמרה "כדי שתשימו את החלוקים" והלכה."למה ביקשת שתי צפרדעי שוקולד ואני הולכת להתלבש עוד מעט" אמרה ליני והוציאה את החלוקים מהמיזוודה "קניתי אחד לך ואחד לי" אמרה אינדי והוציאה גם את החלוקים "תודה" אמרה ליני והלכה לשירותים "אני אוכל עוד מעט".
כעבור חמש דקות חזרה ליני ואכלה את הצפרדע שוקולד עד שלא שמה לב שגם ליני הייתה כבר לבושה, "איך התלבשת כלכך מהר?" שאלה ליני "יש עוד תא שירותים אז הלכתי אליו, את יודעת מזה קווידיץ'? אני כן" אמרה אינדי והתחילה לאכול את צפרדע השוקולד שלה."כמובן אני מחכה לשיעור תעופה בקוצר-רוח" אמרה ליני. הרכבת נעצרה וכולם התחילו לרדת מין הרכבת. "תלמידי שנה ראשונה פה" אמר קול נמוך, אינדי וליני הלכו אליו והלכו אחריו להוגוורטס. "הנה התלמידית פרופסור לאבגוד" אמר הקול "תודה ידידיה אתה יכול ללכת כולם לבוא אחרי" "זאת חברה של סבא שלי קוראים לה לונה, לפעמים הייתי באה אליה כדי שתישמור אלי" אמרה ליני בשקט. הם הלכו עד שהגיעו לכובע שנראה ישן מאוד "זאת מצנפת המיון היא מחלקת אתכם לבתים השונים: רביינקלו, הפלפאף, גריפינדור וסלית'רין" אמרה הפרופסור לאבגוד והרימה את מצנפת המיון


תגובות (4)

נשמע יפה אבל לא קראתי הארי-פוטר (רק את הספר הראשון) אז לא הבנתי הרבה

20/08/2014 21:05

להמשיך?

21/08/2014 16:10

זה נחמד אבל אין כל כך דיוק בפרטים, אני בעצמי כתבתי פאניפיק על זה לא ממזמן ונעזרתי בהמון דברים, אפילו ביקרתי במאחורי הקלעים בשביל זה, טעמתי סוכריות בכל הטעמים, אני לא משקרת.
זה די חסר תוכן אבל גם מנוסח מאוד יפה.
נ.ב, השם של הבת של הארי זה לילי, אז יש לה אחיינית או בת בשם ליני?
זה לא נשמע טוב…

26/09/2014 15:40

    הו ולונה לאבגוד לשעבר-
    גם, היא לא פרופסור בהוגוורטס, נוויל כן.
    וגם, שם המשפחה המחודש שלה זה סלמנדרה, היא נישאה לאחד שהוא בן של כותב מגדיר יצורי פלא,

    26/09/2014 15:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך