למרות שהכל מושלם- פרק 3

יעל פוטר :) 13/12/2013 580 צפיות אין תגובות

——-
כעבור חצי שעה, הגיעה המשטרה לסמטת לווינגטון, הסמטה בה התרחשה הירייה ב"אנה". אחרי שירה בה, רין הייתה בטוחה שתמות. היא עצמה את עיניה כדי להפחית את הכאב בלב שלה. הלב הקפוא כקרח שלה נמס. היא פתאום הבינה שהצילה את אנה ממוות. היא שמחה, וחייכה עד כמה שיכלה. כשהגיעה המשטרה וראתה את רין שרועה על המדרכה עם דלי דם על בגדיה, הם מיד בדקו אם יש לה סימני חיים. כמעט כולם נעלמו, וכמעט ולא היה סיכוי להציל אותה.
“אליה, תעזבי אותה. היא כבר כמעט מתה. אין טעם לקחת אותה לרופא", אמר אחד השוטרים, ג'יימסון שמו, לשוטרת שבדקה את רין.
“עדיין יש סיכוי", אליה לא אבדה תקווה. היא הייתה ידועה כאישה מאוד גאוותנית וחזקה, שלעולם לא מאבדת תקווה ונלחמת עד טיפת הדם האחרונה. גם המראה שלה הראה על תכונותיה. היא הייתה גבוהה ומרשימה, עם שיער אדמוני חלק ומקוצר לתספורת קארה.
ג'יימסון היה בן הזוג שלה, והוא, בדיוק כמוה, היה מרשים. עיניו המסתוריות עם הריסים הארוכות היו בצבע טורקיז- כחול מסתורי, ועורו היה מעט כהה.
אליה הורתה לחלק מקבוצת השוטרים לקרוא לתגבורת ולחקור את הרצח, בעוד היא וג'יימסון יובילו את רין לבית החולים. הם הזמינו אמבולנס,שהגיע כעבור חצי דקה, והעלו את רין על אלונקה. הדבר שהיה הכי כואב לאליה, שכבר ראתה המון נרצחים ורוצחים, זה לראות את החיוך הקלוש על הפנים של הנערה היפה ההיא, שכל חייה היו עוד לפניה.
הרופא בדק את רין, ולאחר מכן גזר את גזר הדין.
“אני נשבע לכם שבכל חיי כרופא לא ראיתי דבר כזה. הכדור, שאצל כל אדם אחר היה גורם למוות, לא גרם לה שום נזק בלתי הפיך. היא רק אבדה המון דם. אין לי מושג איך זה קרה, אבל אחרי שנשקם אותה, עוד יומיים היא תוכל לחזור הביתה", אמר בקול עייף.
“מה? איך זה יכול להיות?” התפלאה אליה, “לא שזה רע, אבל זה ממש נס! הילדה הזאת ניצלה!”
היא חבקה את ג'יימסון ויצאה להודיע את ההודעות לכל מי שצריך אותן. קודם התקשרה להורים של רין, ולאחר מכן למנהלת הפנימייה שבה למדה רין.
“גברת ארגונקה?אני מהמשטרה. יש לי הודעות להודיע לך בקשר לתלמידה רין מיילס", אמרה ברשמיות אליה.
“כן, אנחנו מאוד דואגים לה. מה קרה לה?”, שאלה בדאגה המנהלת.
“מישהו ירה בה באחת מהסמטאות, אבל בנס רפואי היא הצליחה לצאת מזה בשלום. כרגע היא מאושפזת עקב איבוד דם, ותשוחרר בערך בעוד יומיים"
“אוי ואבוי!”, הזדעזעה המנהלת, “אתם יודעים לפחות מי ירה בה?”
“כרגע פתחנו בחקירה בנושא, ואנחנו מבטיחים לעשות את הטוב ביותר. תתקשרי אם יהיו לך שאלות, יום טוב לך, גברתי"”
המנהלת ארגונקה סגרה את הטלפון, ובזמן כל השיחה הזאת, לאנה קרה את אחד הדברים שהיא תזכור במשך כל ימי חייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך