לצלילי הירח: הקדמה והרשמה- 2

-MisAnny- 06/03/2015 663 צפיות 5 תגובות

נרשמה רק דמות אחת בפעםהקודמת

ג'ניס רואה דברים משונים, אפילו מעבר לכך. היא מתחילה לחזות בנער מסתורי שמקיף אותה וצופה בה, ובזאבים המשוטטים בחופשיות ברחובות קליפורניה.
כשהיא נאלצת להבין את האמת, שהיא הופכת לזאבה, היא מנסה להבין את הנסיבות בהתלוותו של איש-זאב מרגיז ומסתורי בשם לי ובעיר השלווה מתרחשות תקיפות ואפילו רציחות אכזריות.
בתור חדשה 'בתפקיד', ג'ניס היא זו שעלולה לגרום למותם של קורבנות נוספים בתור מתגייסת חדשה ללהקה הנשלטת בידי אדם-זאב אכזרי.

שם:
גיל:
מראה:
מראה בצורת זאב:
אופי:
משהו להוסיף:


תגובות (5)

נשמע מגניב! אני חולה על אנשי זאב!
שם:טילור כריד
גיל:אני מעדיפה כמה שיותר צעיר, בסביבות ה13 אבל תחליטי לבד.
מראה:"מלאת חן" (יפה קיצר), רזה וחטובה, עיינים ירוקות, שיער חום כהה מאוד (בחושך נראה שחור), צלקת שריטה על העין.
מראה בצורת זאב: פרווה בצבע של השיער שלה, טפרים (ברגליים) אפורים וחדים ושיניים צחורות בעלי ניבים גדולים. עיינים ירוקות.
אופי: תוקפנית, פטיל קצר, אכזרית, שונאת אנשים, שונאת חיות, שונאת אנשים זאב (שונאת הכל), פסימית מאוד.
משהו להוסיף:היא שונאת כשקוראים לה "ילדה" או שצוחקים על זה שהיא קטנה או חלשה, אם מישהו יעשה את זה היא תקפוץ עליו ותנסה לחסל אותו, ואם לא יעצרו אותה היא גם תצליח.

את צריכה גם רקע?

06/03/2015 20:41

    איך שבא לך, את יכולה גם להוסיף עוד דמות

    06/03/2015 20:52

אהבתי!
שם: רוסקו בלמוס
גיל: 16
מראה: שיער חום-זהוב ואדמוני שכזה שמגיע לו בערך עד הכתפיים ועיניים חומות בורקות. גבוה אך לא רזה במיוחד וגם לא מלא. בעל עור די כהה וצלקת קטנה על המצח.
מראה בצורת זאב: פרווה חומה כהה בצבע שונה לגמרי מזה של שיערו. עיניו גם משתנות והופכות לכחולות כהות והצלקת מוסתרת על ידי הפרווה. בעל כפות רגליים גדולות מאוד וטפרים חדים במיוחד.
אופי: נחמד וחברותי. מאוד אופטימי -אולי אפילו יותר מדי- שתמיד רואה את הצד הטוב שבדברים. מאוד קל לרכוש את אמונו ומאוד קשה לאבד אותו. אם הוא רכש לך אמון, הוא יגן עליך ויהיה לצדך כל עוד תוכיח לו שאתה לא ראוי לזה. הוא בן אדם שמח ברוב הזמן -אם לא כולו- ותמיד מנחם אנשים שרע להם. מתנהג באופן מאוד ילדותי ביחס לגילו ולא אכפת לו אם מכנים אותו "ילד". להפך, זה מרומם את מצב רוחו עוד יותר ממה שהוא במצבו הרגיל. אך אם אנשים יחשיבו אותו כמבוגר, הוא יפנה להם את גבו ויתעלם מהם במשך כמה זמן.
הוא לא האדם החכם ביותר בעולם -יש היאמרו 'טיפש'- אך במצבים מסוימים יכול להוציא מפיו משפטים חכמה ועידוד שאחרים לא היו חושבים עליהם או כמו שחבריו מכנים את זה- "החכמה שבטיפשות".
משהו להוסיף: כלום. רק שתתחילי :)

אני מקווה שהוא יצא בסדר.

06/03/2015 23:52

גדול :)
שם: אמה ווינג
גיל: 14
מראה: שיער חום מסופר עד הכתפיים, עיניים בצבע בין אפור לכחול, גובה ממוצע, צבע עור רגיל.
מראה בתור זאב: מבנה גוף קטן, פרווה אפורה כסופה, עיניים גדולות יחסית באותו צבע כמו קודם (משהו בין כחול לאפור), אף קטן, כפות קטנות, טפרים וניבים קטנים חדים ולבנים.
אופי:רגישה ואכפתית, לפעמים יותר מדי, יכולה ליהיות מצחיקה מאוד או בוגרת ורצינית מאוד. צינית/ סרקסטית אבל בקטע טוב. ביישנית, לא אוהבת ליהיות במרכז העניינים, ולכן שמחה שהיא קטנה יחסית, ושהיא לא מושכת תשומת לב. נאמנה ותעשה הכול בשביל האנשים שחשובים לה ותגן עליהם וגם על עצמה למרות חוסר הביטחון שלה. יש לה כוח רצון חזק מאוד.
רציתי להוסיף: היא בטא, והיא אוהבת את זה שהיא זאבה, כי היא יודעת שזה יכול לעזור לה.

07/03/2015 00:39

עוד הצעה:
שם: מדיסון סמית'
גיל: 15
מראה: שיער חום כהה ארוך, עיניים חומות לא כהות ולא בהירות, גבוהה.
מראה בתור זאב: אותם צבעים לפרווה ולעיניים.
אופי: מצחיקה, קלילה, זורמת, אוהבת חברה, חייבת צדק והוגנות.
רציתי להוסיף: היא אלפא, ומרגישה מחויבות כלפי שאר אנשי הזאב

07/03/2015 00:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך