לתבוע את אלוהים

בלו 30/09/2016 920 צפיות 7 תגובות

לכל אדם ניתנת הזכות לתבוע ולהעמיד לדין את אלוהים בגין אירועים שהתרחשו בעולם שלמטה, ברגע שנשמתו יוצאת מגופו ומגיע לעולם שלמעלה בכל זמן שיחפוץ.
ישבתי בספסל האחרון שרק אמש נצבע בכחול בידי המלאכים כסופי הכנפיים ועם השמלתם הסגולה שגרמה לי לגיחוך קל בכל פעם שחלפתי על פניהם. במרחק של ארבעה ספסלים שגם כן נצבעו בכחול, ניצבה בימה ועליה דוכן מעץ, לידה ניצב שולחן עץ כבד. העפתי מבט בשעוני, עוד עשר דקות יחל תביעה נגד אלוהים, משפט נוסף שבו התובע יטען נגד אלוהים על כמה הוא איננו רחום וחנון, ידרוש ממנו תשובות והסברים למה אירוע זה אירע כלל?. אט אט התקבצו אנשים באולם, רובם היו אותם אנשים קבועים, ממש כמוני שבאו לצפות בתביעות ובמשפט,וכך להעביר את זמנם בעולם זה. הזקן ההוא, עם הקמטים שחורשים את פניו,ובאופן אבסורדי לחלוטין משתלבים עם מרץ של נער בן שש עשרה התיישב במקומו הקבוע,מול הדוכן בספסל הראשון,והנערה ההיא שכמה וכמה פעמיים ניסיתי לדובבה, אך לא השיבה לי אף מילה אלא המשיכה בשתיקתה העצובה, והיא התיישבה בספסל השני, ועוד כמה וכמה טיפוסים תפסו את מקומתיהם. השופט, בחליפה שכללה מכנסיים שחורות, חולצה בצבע ורוד פוקסיה שבצבצה מתחת לז'קט בצבע שתאם למכנסיים, עניבה לבנה עם חייכנים צהובים,והיה יחף, לבוש טיפוסי לשופט התיישב במקומו מאחורי שולחן העץ. לאחר דקות מספר,נכנס מישהו בצעדים זריזים ולבש סרפן אדום, שגם חולצתו שבצבצה מתחת לסרפן הייתה אדומה,ונעליו היו אדומות גם כן, ולא, זה אינו השטן בכבודו ובעצמו, אלא התובע שיתבע את אלוהים. כל מי שחפץ בתביעה נגד אלוהים היה צריך ללבוש תלבושת זו, ומי שסירב ולא רצה אינו היה יכול להתייצב בבית המשפט ולתבוע את אלוהים. שניות ספורות לאחר מכן, אלוהים נכנס לאולם שערו אדמוני,ועל גופו לבש חולצה מכנס ונעלים בצבע ירוק, ועניבתו מנוקדת בנקודות צבעוניות, אלוהים התקדם לעבר מקומו ונעמד משמאלו של השופט. אט אט הקולות דעכו ובאולם בית המשפט השתררה דממה והמשפט החל.


תגובות (7)

וואי התמכרתי. בבקשה תמשיך!!!!!
כתיבה מעולה, ראיתי את כל התמונה בראשייי מדהיםםםם פשוט מדהים.
מצחיק מאוד.
ל-ה-מ-ש-י-ך
עכשיו אני באמת יכולה להגיש שנה טובה ושבת שלום.

30/09/2016 17:07

ממש ממש תודה! ההמשך בתהליכי כתיבה שבת שלום:)

30/09/2016 17:21

קטע מקסים!! האופן בו אתה מתאר דברים הוא פשוט מדהים

30/09/2016 17:26

    קודם כל אני בת, ותודה רבה!

    30/09/2016 17:29

מהמם!

30/09/2016 18:25

כתוב נהדר ומליצי.
הרעיון זורם מהנייר (פיקסלים במסך) ישירות אלי, כקורא.
אני שבוי של הטקסט שלך.

הנה כמה צרימות קלות שהבחנתי (אך מכיוון שהסיפור כתוב נהדר אז הרעיון המשיך לזרום אלי).:
"…, שגם חולצתו שבצבצה מתחת… " – יש כאן בעיית ניסוח קלה.
…ונעלי[י]ם.."- :)
יש גם נקודות חסרות. פסיקים לפני ו' החיבור ועוד שטויות לשוניות…

חפרתי מספיק…

מחכה בכליון עיניים להמשך.
כל הכבוד :)

30/09/2016 19:03

תודה רבה רבה!!

30/09/2016 21:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך