מאחורי המסכה- פרק 7

rose5656 10/02/2013 696 צפיות 5 תגובות

"בואו כבר!" אמר בכעס.
"רגע אתה עוזב אותם פה, טרול זה לא משהו ממש מסוכן?"
תסמכי עלי שאת או סאלי לא תואילו לקרב עכשיו בואו!"
"אתה תתפלא לגלות מה אני יכולה לעשות!, ובכל מקרה למה הם לא יכולים לברוח?"
"אי אפשר לברוח ממפלצות" אמר וגלגל את עינוי כאילו זה דבר מובן מאליו.
"ובכל מקרה," המשיך ואמר "אם הקורבן מצליח להימלט והוא יישאר בחיים הוא ירדוף אחרי הקורבן, עד שאחד מהם ימות, עכשיו מה את מעדיפה?"
",אין לי מושג אבל אני רוצה לדעת דבר אחד, אתה חושב שיש להם סיכוי לנצח?"
הייתה לי תחושה משונה שזו אשמתי.
אני יודעת שזה לא הגיוני אבל איכשהו אני יודעת שהטרול רודף אחרי ולא אחרי אף אחד אחר.
"למען האמת, אני לא יודע".
"יש לכם נשק?"
שאלתי בקול מעשי. איני יודעת מה השתלט עלי אבל מה שבטוח, אני לא אניח ליצור הזה לפגוע באיש מלבדי.
"מה?" שאל בגיחוך.
"שאלתי אם יש לך נשק" אמרתי בכעס.
כעבור כמה דקות הוא הראה לי ערימה מסורבלת של חרבות, חיצים, פגיונות וכמה כלי נשק מוזרים שאיני יודעת את שמם.
"בחרתי חרב שנראתה במצב טוב.
הניצב היה מרופד והיא הייתה בין החרבות היחידות שלא היו מעוןטרות בכתמי חלודה.
"כמה זמן יש לנו?"
שאלתי במעשיות, שעד היום איני יודעת מאין היא צצה.
"אני מניח שחצי שעה, טרולים לא ממש ידועים במהירותם."
"ובמה הם כן ידועים?"
"מה זאת אומרת?" שאל בפליאה.
"ובכן עד היום מעולם לא שמעתי על טרולים אז אני אשמח לדעת במה אני עומדת להילחם,"
"אז משם מגיע כל האומץ.. עכשיו אני מבין.."
"מה זאת אומרת?" שאלתי בכעס.
ובכן אם אי פעם היית פוגשת טרול אני מניח שרק לשמע שאגתו היית מסתתרת בעומק מאורת האנב."
"סם!" קראו כמה נערים
"אני כבר בא!!"
אז ככה קוראים לו,
"נחיה ונראה" אמרתי בכעס והסתלקתי בעצמי.
אני צריכה לשאול את סאלי כמה שאלות…


תגובות (5)

תמשיכי (:

10/02/2013 22:23

תמשיכי ^~^

11/02/2013 08:13

יופי, הארכת את הפרקים. (:
הסיפור הזה ממש מעניין. נסי לתאר כל הזמן איך נראות הדמויות, גם באופן ישרי כמו: לסם יש עיניים ירוקות
וגם באופן עקיף כמו: הוא הביט בי בעיניו הירוקות וכו'..
תמיד טוב לדעת איך נראות הדמויות, כי ככה הרבה יותר קל להתחבר אליהן.
תחשבי על סרטים שראית: הרשע הוא מכוער או משהו כזה, הגיבור תמיד נראה טוב, אלא אם את רוצה לשבור מוסכמויות. ברגע שאת מתארת דמות הקורא מקטלג אותה לקטגוריה מסויימת, ואז הוא מתחבר אליה, אבל אם את לא מתארת קשה להתחבר לדמות, ובעקבות זה קשה גם להתחבר לסיפור, גם אם הסיפור הוא הכי מושלם בעולם.

ד"א.. אם יש לך סקייפ, אני אשמח אם תוסיפי אותי P: אנחנו כמה כותבות וכותבים מהאתר שם, תמיד נחמד להכיר את כולם.

Lucy.Koren אם בא לך (:

15/02/2013 05:19

את כבר לא באתר?
לא המשכת הרבה זמן…..):

22/02/2013 05:24

היו לי חמש מבחנים השבוע ולא הייתה לי דקה פנויה אבל עכשיו אני אמשיך(:

22/02/2013 12:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך