=)Emma
מקווה שאהבתם !!!

מבוך בכפר – פרק 2

=)Emma 16/03/2013 687 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם !!!

"רון?" צעקתי בתקווה שהוא ישמע אותי. פתאום הרגשתי מישהו נוגע לי בכתף.
נבהלתי וקפצתי, הסתובבתי אחורה ראיתי באור את שערו החום ועיניו הירוקות של רון. כן זה הוא.
חיבקתי אותו והתחלתי לבכות שוב. "שירה, אני ממש מצטער" אמר לי.
"עד שאבא יזמין עזרה ייקח שעות אנחנו נגווע ברעב" אמרתי בפחד. "אז זה לא זמן לבכות"
"כן את צודקת" אמר.
"מאוד חשוך כאן" אמר. "כן.. נחכה לעזרה אבל אם הם לא מגיעים תוך שעה- שעתיים נלך לחפש יציאה לבד" אמרתי.
"אי אפשר אולי לעלות איכשהו למעלה?" שאל.
הנהנתי לשלילה, "לא אפשרי זה 2 מטר מעלינו ואין לנו סולם ולא כלום." אמרתי.
ישבנו על הריצפה, השעה הייתה 10:30, והפלאפון שלי עדיין היה בידי, החזקתי אותו חזק בזמן הנפילה. ניסיתי להתקשר כמה פעמים לאבא או משטרה בלי תקווה, וצדקתי לא הייתה קליטה.
"שירה! תראי מה מצאתי! מה זה?" שמעתי את רון אומר.
הא נתן לי דף לא ראיתי מה כתוב שם, הארתי את הדף בעזרת הפלאפון.
הקראתי את הכתוב:
"אם נתקעתם במקום זה, נראה שמזלכם דומה למזל רע שלי. המקום הזה מסוכן
וחיים כאן יצורים לא ברורים. הצלחתי למצוא כמה דברים שיעזרו לאנשים שנתקעו במצב דומה
לשלי לצאת מהמקום הזה. נעשה את זה בעזרת רמזים. הרמז הראשון מאחורה."
הפכתי את הדף,
"יש שני צדדים אפשריים לכו לצד שפתחו גדול יותר מצאו פתק נוסף מתחת לחפץ יישן"
הסתכלתי על רון והוא עליי.
"בוא" אמרתי והלכתי ימינה הסתכלתי על פתחו בעזרת הפלאפון, ואז הלכנו שמאלה.
"הפתח הימני" אמר רון, הסכמתי איתו.
הלכנו חזרה. נכנסנו בנשימה עמוקה לפתח הימני.
הארתי את הצדדים בעזרת הפלאפון ואחרי כמה שניות שמנו לב לכד העומד בצד הדרך.
הרמתי את הכד ולקחתי את הפתק. "למה הוא חייב לעשות את זה ברמזים?" רטן רון.
"לא יודעת" אמרתי וקראתי את הרמז הבא: "תמשיכו יישר וכשתמצאו 2 עצים עומדים באמצע בדרך, אל תאכלו אם אתם רוצים לחיות ותקראו את הרמז"
הלכנו שעה ועדיין לא מצאנו כלום, "את בטוחה שהוא לא עובד עלינו, או משהו?" שמעתי את אחי אומר.
"רון, בוא נעשה את זה אין מה להפסיד" אמרתי .
בידיוק עכשיו נגלו לעניינו 2 עצים גדולים באמצע חדר גדול ועגול. הסתכלתי על העצים וראיתי פירות עליהם ולמעלה היה פתח אויר.
כל כך רציתי לאכול משהו. הרמז הבא היה על הגזעים הנמוכים.
"אחד רעיל ואחד טעים, הרעיל דוקר כחץ והטעים מתוק ומשביע. הרמז לעץ הטעים נמצא בחדר"
נאנחתי . "מה נעשה?" אמר אחי. זה היה מפחיד, אם לא נצליח?
התחלתי להאיר את החדר. לא מצאנו כלום, שום רמז.


תגובות (4)

יותר טוב :)
מחכה להמשך.

16/03/2013 02:59

תודה חח :)

16/03/2013 03:00

תמשיכי !! ♥
זה מזכיר לי משהו..
וזה שההמשך יהיה פרק 3 !

16/03/2013 03:22

חחח תודה :))

16/03/2013 04:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך