מבוך האשליות- הקדמה + הרשמה

Amora 07/07/2015 940 צפיות 24 תגובות

מי שזוכר ומי שלא, העליתי כאן רעיון לסיפור וגם הקדמה בשבילו לפני כמה חודשים נדמה לי… וחשבתי על זה ולסיפורים האחרים בהודעה שכתבתי לא היו לי רעיונות, אז החלטתי שבגלל שבסיפור הזה הצלחתי לכתוב רק ארבע דמויות אעשה איתו את ההרשמה. גם קיבלתי הרבה תגובות טובות לגביו אז אני מקווה שיצא לי טוב :)

זאת ההקדמה כדי שלא תחפשו אותה שוב:

זו לא ארץ.

זו לא מדינה.

זו גם לא ממלכה.

זה מקום ללא תיאור ממשי אמיתי. הוא מוקף בחומת שיחים קוצניים וגבוהים, הוא בנוי כמבוך, כל שביל מוביל לדרך אחרת, ואין אפשרות לחזור לאחור. מפלצות אכזריות וענקים קצרי ראי מאיימים על השורדים, אבל אין בכוונתם לפגוע, הם לא יודעים, כמו כולם, הם שורדים.

ציידים, גנבים, אבירים, לוחמים, גיבורים ומלכה שחורה אחת.

והיא לבושה בשמלות מטופחות ותפוחות, שיערה בהיר עד כדי שאור השמש נשקף ממנו, עיניה תכולות כמו שמיים ביום אביבי טבעי, ושחור הוא הצבע האהוב עליה ביותר, כמו נשמתה. החיוך המתרחב על פניה גורם לרעד מצמרר אצל מי שרואה אותו. קול עקביה הנוקשים הבאים זה אחר זה במהירות הם הסימן היחיד שמקדים את בואה. זרועותיה מוגנות על ידי כפפות משי שחורות, ועורפה מתחמם מתחת לצעיף פרוותו של החתול השקרן. עגילי אנדרדיט שחורים מושכים את תנוכי אוזניה כלפי מטה עם כובדם. כתר כסף מושחר עטור פנינים קשור ומורכב לראשה הלבן ומעניק לה את תחושת העילאות ששוטפת אותה בכל בוקר מחדש ומצודדת לה כשהירח עולה בשנית ובחמישית.

גופה הלבן והשופע מחזיק את נשמתה מלהטיל את האפלה על פני השמש הצהובה-אדמונית. ליבה שחור כפחם. נתיניה צבעוניים אחד-אחד.

היא המלכה. הייתה, היא, ותהיה, לעד.

עכשיו ההרשמה:
שם דמות (אפשר להוסיף שם משפחה, לא חובה):
גיל:
מין:
מראה:
אופי:
עבר (שלא יכלול איך הגיע לממלכה הזאת, כי אין לזה באמת הסבר חח):
כוח/יכולת (לא חובה, אפשרי. ואם כן, תנסו את היכולת הכי לא בנאלית שאפשר):
הערות/הארות (רומנטיקה, משפחה, יחסים וכאלה. מוזמנים להתפרע):
עוד משהו להוסיף:

כמה הערות משלי:
*אף אחת מהדמויות לא יודעת איך היא הגיעה לממלכה הזאת, ומבחינתם הם תמיד היו שם.
* זאת ממלכה שלא נמצאת בכדור הארץ או ביקום שלנו בכלל לכן יכולים להיות שם חוקים משונים לגמרי, מבחינת פיזיקה והגיוניות.
*הממלכה בנויה ממבוך ענק ומיערות גדולים.
*כדי לשרוד כמו שצריך כדאי לבנות בריתות ולא לסמוך על אף אחד.

טוב, זהו :) מקווה שתירשמו ושיצא טוב ^^
נ.ב- את הסיפור אני מעלה גם בווטפאד, אז מוזמנים :)


תגובות (24)

שם דמות: אליסון (היא מתעקשת שיקראו לה אלי.)
גיל: 18
מין: נקבה
מראה: שיער אדום קצר (לא ג׳ינג׳י) שמשום מה לא צומח, עיניים ירוקות בהירות ונוצצות, שרירית (אבל לא בקטע רציני, היא פשוט חזקה יחסית לגילה) והיא גם די גבוהה.
אופי: אמיצה, רגישה, חכמה בדרך משלה (בואי נגיד שאם היא הייתה תלמידה היום, היא לא הייתה תלמידה טובה), צינית (לפעמים באופן מעליב ולפעמים סתם כבדיחה), סולדת מהצבע וורוד ואפשר להגדיר אותה כסוג של טום בוי.
עבר: הייתה לה משפחה נורמלית למדי. אמא, אבא, אח תאום (שהיה חברה הטוב ביותר) ואחות קטנה וחמודה שניהלו חיי משפחה רגילים ואוהבים.
היא הגיעה למקום הזה לגמרי לבדה, כשהייתה בת אחד עשרה. היא מתגעגעת לכל המשפחה שלה, למרות שמההורים שלה היא לא זוכרת הרבה ומאחותה היא זוכרת בעיקר את הצחוק התמים שלה. אבל את אח שלה היא זוכרת מעולה. השיער האדום שלו והעיניים הירוקות הנוצצות שלו שלא פספסו כלום. היא זוכרת שהם היו יושבים שעות שלמות ושופכים את כל מה שיש להם לומר. היא זוכרת שהוא תמיד היה מציק לה עם העובדה שהוא גדול ממנה בחמש דקות, והיא תמיד הייתה עוקצת אותו בה שהיא עדיין חכמה יותר.
הוא תמיד הפך אותה לגברית, חזקה ואמיצה יותר, והיא הפכה אותו לרגיש. כל פעם שהיה קורה לה משהו, הוא היה הראשון לדעת. אותו הדבר גם לגביו.
החלום הכי גדול שלה הוא לצאת מהמבוך, להישען לו על הכתף ולספר לו הכל, כמו בימים הטובים.
כוח/יכולת: שליטה ביסודות (אם אי אפשר את כולם, אז תבחרי בעצמך.)
הערות/הארות: אם אפשר, שלא תהיה לה רומנטיקה בסיפור (אני נורא רגעשה לדמויות שאני מציעה), אבל מי אני שאגיד לך מה לעשות. אם את רוצה שתהיה לה רומנטיקה, אז זה בסדר.
*
אני יודעת שלא רשמת מראה ואופי, אבל בלי זה הדמות היא כאילו לא שלמה בעיניי. את יכולה להתעלם מזה.
קטניס אוורדין, סוף.

07/07/2015 21:58

    האא הייתה לי הרגשה ששכחתי משהו.. טוב אני אוסיף גם מראה ואופי. בעבר שלה יש קצת בעיה כי בתכלס מבחינת כולם הם תמיד היו שם. הייתי צריכה להסביר יותר טוב.. אממ אל תדאגי אני אשנה רק טיפונת כדי שיתאים אבל העבר יישאר כמו שהוא. תודה שנרשמת :)

    07/07/2015 22:04

שם: ג'יימס
גיל: 17
מין: זכר
מראה: גבוה, שרירי, עור מעט שזוף, שיער חום בהיר עיניים כחולות ופנים מסותתות.
אופי: חם. הוא מאוד אכפתי ומתחבר בקלות. מאוד קל לו לנהל שיחה עם כל אחד, מאוד חברותי. הוא מקשיב טוב. הוא טיפוס תומך. אך מאידך מאוד טוב בלשקר ולרמות, הוא מסוגל להעמיד פנים,ולנצל כל דבר, בעל מודעות למראהו. אך יש לו חוש צדק מאוד מפותח. טיפוס מגונן, קצת לא שייך למציאות חסרת האמון בה הוא נמצא…
עבר: ג'יימס נעלם מביתו בגיל 5. בתחילה היה אצל המלכה "כי הוא יפה", אבל הצליח לברוח (למרבה האירוניה מאותה הסיבה), ומאז התחיל לשקר ולרמות את דרכו רחוק מהמלכה. כשהתרחק ממנה מספיק הוא עבר לחיים של בריתות וכו' עם אנשים שהוא איתם היום בברית, חלק מברית רחבה שכוללת 5 גברים מבוגרים שאז היו נערים שחמדו את כשרונו ומפקד שעליו הפעיל את יכולתו, ועכשיו הם חבריו, וסוג של פקודים לו (בתחילה היו 8, 4 מתו ו1 ערק לברית אחרת, ואז הצטרפו 2 אחים.).
כוח: יכול לגרום לכל מי שהוא רואה להתאהב בו מיד ברמה שיהיה מוכן לעשות הכל בשבילו. לכוח יש מגבלות, אך הן בעיקר הבעיה בלבטל את שפעתו.

מקווה שיכנס:)

08/07/2015 12:28

    סבבה רק נתקלתי בבעיה קטנה באופי שלו שמצד אחד הוא חם ומאוד חברותי ומצש שני הוא מנצל את היופי שלו למטרות משל עצמו והוא מעין בוס של חבורה שפוקדת לו, אז זה טיפה לא מסתדר ביחד..

    08/07/2015 14:48

    למה לא מסתדר? חברותי ולהיות בוס מסתדר, לנצל את המראה גם אפשרי…
    אבל שיהיה…

    08/07/2015 15:37

    אז כאילו הבחורים בברית שלו שפוטים לו מרצונם למרות שהם יכולים גם לא? כאילו, בתור בוס איך הוא מתנהג?

    08/07/2015 15:42

    בתור בוס, אכפתי ומבין. כן הם שפוטים לו מרצונם כי למדו לכבד את יכולותיו.

    09/07/2015 13:14

שם:בל.אבל הוא שינה את השם שלו למוריאל
גיל:11
מין:זכר
מראה:שיער בלונדיני כמעט לבן,עור לבן כמו סיד,עיניים כחולות כמו שני קרחונים,קטן גוף ונראה כמו ילד בן 8.תמיד עם מבט רציני וקפוא.גבות דקות,ושפתיים מכווצות כמעט תמיד בגלל שהוא תמיד חושב.מצח חלק שמתקמט בקלות אם הוא חושב יותר מדי.
אופי:קפוא ואדיש לכאב,חרקים ושונא אנשים שיודעים מה השם האמיתי שלו,הוא מסוגל להרוג אנשים שמזכירים לו את האני הקודם שלו.המון אנשים אומרים שהוא דומה למלכה והוא אומר"ממש לא,היא זאת שדומה לי"והולך.ברגע שמישהו מדבר על דברים שהוא רגיש אליהם מוריאל מיד מקבל עיוות בעין וכנראה הורג את האיש את רק מכאיב לו מאוד.הדברים שהוא רגיש אליהם הם:האני הקודם שלו,ההורים שלו (שהוא מתעב,ולא הרג רק בגלל שהם הולידו את אחים שלו..)האחים הגדולים שלו שנרצחו,התאומה שלו והכוח שלו.הדבר היחיד ש"ממס" אותו זה אהבה שמצליחה,ואז הוא מחייך ולרוב משתחווה לבת…
עבר:תמיד היה חכם לגילו,וכשה היה בן שלוש חודשים כבר ידע להגיד להורים שלו שהוא שונא אותם.ההורים שלו הם אנשים פתוחים ועדינים ומבינים מאוד,הם מעולם לא אסרו עליו שום דבר אבל הוא תמיד יכל לראות שהחיוכים שלהם ריקים והמבט שלהם ריק גם הוא.בגיל שלוש הבין שהם בובה על חוט ותו לא.הוא,שלושת אחיו הגדולים ותאומתו החליטו להרוג את מי שעושה להם את זה,אחרי חמש שנים של רדיפה אחרי אותו איש ומלחמה באנשים אחרים שהוא הצליח להשתלט עליהם הם מצאו אותו והוא הצליח לברוח ולרצוח את האחים שלהם בדרך.מאז הוא ואחותו מחפשים אותו.הם התחברו עם הרבה אנשים מפוקפקים והפרס של אותם אנשים היא המלכה שעזרה להם קצת אחרי שעזרו לה בהריגת רוצח ש"הפר את השלווה בממלכתנו השקטה"לפי דברי הוד רממותה.
כוח:הוא אמן אשליות מיוחד במינו,הוא מסוגל לגרום לאנשים להרגיש עונג,כאב,ועוד הרבה הרגשות ורגשות אחרו. ולגרום להם לראות דברים לשמוע דברים ולאפילו להרגיש דברים.עד כדי כך הוא חזק עד שהצליח לגרום לעיירה שלמה לראות ,לחוות ולהרגיש שרפה,(שהרגה את כולם)בגלל שצחקו על השם הקודם שלו.
הערות:אוהב רק את אחותו ולא מרגיש שום הורמונים של אהבה.לא לא סובל אהבה אלה פשוט לא מרגיש.רק חיבה לאחותו.
אולי יהי לך קשה להוסיף אותו לסיפור כי יש לו עבר קצת מסובך..אבל הרעיון ממש יפה ואני מקווה שהוא יכנס.
נ.ב.אפשר לעשות את אחותו?

08/07/2015 14:31

    תקשיבי הוא מושלם בשביל רעיון שעלה לי אתמול לסיפור! העבר שלו באמת טיפה מסובך, אז יכול להיות שאשנה אותו טיפה כדי שיתאים אבל הדברים העיקריים יהיו. אממ את מוזמנת גם לעשות את אחותו

    08/07/2015 14:38

שם: סקיי
גיל: 17
מין: נקבה
מראה: שיער חלק בצבע חום-זהוב(קצת מזכיר צבע של חיטה) עיניים גדולות בצבע כחול ירקרק.
גבוהה ורזה. יש לה שתי גומות חן.עור בהיר(לא משנה כמה זמן היא תבלה בשמש העור שלה לא ישתזף ולא ישרף אלא ישאר אותו הדבר).
אופי:חברותית,חייכנית,רגישה וביישנית(כשמחמיאים לה על המראה שלה היא מסמיקה מאוד).קשה לעצבן אותה וקל לפייס אותה.אמיצה,חכמה,ספורטאית מעולה ואסטרטגית.
עבר:(זה לא עבר שמסביר איך הגיעה לממלכה אלא העבר שלה בממלכה) סקיי נמצאה ע"י משפחה כפרית כשהייתה ילדה קטנה(4-5) אצל אריות שגידלו אותה,לא ידוע מי הוריה אבל לאחר שמצאו אותה המשפחה אימצה אותה.
כוח: דיבור עם חיות והבנת שפת החיות,מהירות על טבעית והיא יכולה להפוך ללביאה(תוך כדי שמירה על האנושיות שלה).
משהו נוסף:כשהיא חוזרת מצורת לביאה לבת אדם אין עליה בגדים. אי אפשר להרוג אותה בצורת לביאה אלא רק בתור בת אדם.
עוד משהו:מקווה שהדמות בסדר ושתאהבי.
בהצלחה בהמשך הסיפור!

08/07/2015 15:44

ישששש!!
ואני בן.רק מציין עובדה.
שם:אמילי
גיל:11
מין:נקבה
מראה:שיער בלונדיני,כמעט לבן,עיניים כחולות כמו השמיים.גבוהה מאוד 1.70,אף אחד לא באמת מבין איך בגיל צעיר כל כך היא כל כך גבוהה.
אופי:תמיד מסתובבת עם מוריאל ומתנהגת כמו אימא שלו,והוא לרוב מציית לה ללא עוררין אבל כשהוא מנסה לפתור תעלומה רצינית או כשזה קשור לרגישות שלו היא נותנת לו את הפיקוד והיא זאת שמקשיבה לו.ידידותית ופטפטנית אבל שומרת סודות כמו בונקר ומצליחה לשנות נושא שיחה אם יש צורך בכך,כמו מוריאל לא סומכת על אף אחד חוץ ממנו,וגם יכולה להיות רצינים כמו קבר ודומה לו מאוד אבל היא,בשונה ממנו יודעת להסתיר את זה.היא כמעט הוא בנקבה רק שהיא מסתירה את זה.היא משחקת אותה רגישה וחלשה ופלרטטנית אבל היא באמת מאוד דומה לו.
עבר:הדבר היחיד ששונה בעבר שלה מהעבר שלו זה שהיא יודעת למה הם חזקים כל כך.כמובן ההורים שלהם הם לא באמת ההורים שלהם.היא תמיד ניסתה להסתיר את זה כי אחיהם הבכור השביע אותה לא לספר לו.כי הוא ישתנה מקצה לקצה וינסה להשמיד את העולם.הוא לא סיפר לה למה מוריאל יכעס כל כך אבל היא לא ניסתה להוציא את זה ממנו.המטרה שלה שונה מהמטרה של מוריאל,למצוא את ההורים האמיתיים שלהם.
כוח:היעלמות.אבל משודרג.היא מסוגלת להיעלם,להעלים מקרוב,מרחוק ולעבור דרך דברים ולהעביר דרך דברים.הכוח שלה ושל מוריאל ביחד הוא רב עוצמה באופן מדהים.
הערות:הכוח שלה לא משפיע על מוריאל והכוח של מוריאל לא משפיע עליה.
תודה..

08/07/2015 15:52

    מה אתה יודע עכשיו זה ממש מתאים לרעיון שלי חחח. כשיגיע הרעיון שלי אני רוצה שתדע שזה היה צירוף.מקרים משווא חחח

    08/07/2015 15:58

הדמות שלי בסדר?
היא תוכל להצטרף לסיפור?

08/07/2015 16:05

    כן אין בעיה. אני לא עורכת "אודישנים"ובוחרת, כל מי שנרשם יתקבל, אלא אם כן הדמות לא מתוארת מספיק בשביל שאוכל להשתמש בה

    08/07/2015 16:07

אוקיי,תודה רבה.

08/07/2015 16:09

זה נשמע מושלם אני מאוד מחכה לפרק הראשון אני יכול לעשות דמות אחרי הפרק הראשון? ואם לא אני אכין עכשיו רק תגידי…

08/07/2015 19:33

זה שמע מדהים אני מחכה בציפייה לפרק הראשון אני יכול לעשות דמות אחרי הפרק הראשון? או

08/07/2015 19:35

אל תיתייחסי להודעה השנייה זה היה בטעות…

08/07/2015 19:38

אם אפשר לכתוב עוד דמות אז:
שם:קלואי
גיל:16
מין:נקבה
מראה: שיער גלי בצבע חום-ג'ינג'י,קלואי הטרוכרומית(כלומר,עין אחת בצבע שונה מהשנייה) ועינייה בצבעים: ירוק ואפור. יש לה גבות דקות ואף סולד. היא רזה והגובה שלה ממוצע.יש לה כוויה בכף היד הימנית.
אופי:לא חברותית,קרה,צינית,ביקורתית,שקרנית טובה,תמיד חם לה,היא לא תיתן לאחרים לדעת איך היא מרגישה והיא לא אוהבת שמרחמים עליה או דואגים לה.
היא נראית מאוד אדישה אך מבפנים היא רגישה.היא מאוד חכמה,היא רקדנית וציירת טובה אבל רק האנשים שבאמת קרובים אליה ידעו את זה.
עבר: היא לא זוכרת כלום מחייה הקודמים פרט לשריפה.היא לא יודעת איפה,מתי ומי היו בשריפה אבל היא זוכרת שהיא הניצולה היחידה(למרות שהיה עוד ניצול אחד שהיא לא יודעת עליו).לפעמים צצים לה פלאשבקים קטנים מהשריפה וזה כל מה שיש לה מהחיים הרודמים. בחיים בממלכה היא הסתדרה לגמרי בכוחות עצמה.
כוח:עמידות בפני אש,בלתי נראות ויכולת לעבור דרך עצמים מוצקים(כולל יצורים חיים).
הערות: אם אפשר שהיא תקניט את סקיי(הדמויות יפגשו בשלב כלשהו,נכון?) ותצחק עליה וכשהיא רואה שסקיי לא מתעצבנת מזה, זה משגע אותה.
לא אכפת לי מה תעשי לגבי רומנטיקה,בחירה שלך…
משהו נוסף:מצפה בקוצר רוח להתחלה! מקווה שהדמות בסדר!

09/07/2015 00:51

תודה לכל מי שנרשם לסיפור :) הפרק הראשון יעלה בקרוב. נראה לי שכרגע יש מספיק דמויות, ויון, אתה מוזמן להרשם עם דמות אחרי הפרק הראשון אם תרצה

09/07/2015 14:46

תודה אני ממש מחכה לפרק הראשון!

09/07/2015 17:02

בקשר לכוח של נוי,כשהיא מעלימה ונעלמת הוא רואה אותה והיא לא מסוגלת לעבור דרכו.והם משלימים משפטים אחד של השני ולפעמים חושבים על אותו דבר בו בזמן.
ואני יכול לכתוב עוד דמות?!?!פשוט המוח שלי כותב לי המון דמויות על הסיפור הזה כי זה סיפור ממש טוב..

12/07/2015 15:16

    חחח בקושי התחלתי אותו ואתה כבר אומר שהוא טוב אני מתרשמת. אממ כרגע אני לא צריכה עוד דמויות אבל אם אצטרך אגיד

    12/07/2015 15:18

אוקיי

12/07/2015 15:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך