TheAvatar
סליחה שלא העליתי מלא זמן, פיציתי בזה שיצא קצת ארוך. יאאא אני שמח שסוף כל סוף המבוך יתחיל, סליחה על זה שמשכתי אותכם 10 פרקים עד שהוא יתחיל ^.^ הפרק הבא יהיה כנראה קצר יותר, אבל הפרק הזה יצא ארוך נורא אז זה מפצה על זה ;)

מבוך האשליות – פרק 10

TheAvatar 07/03/2014 676 צפיות 7 תגובות
סליחה שלא העליתי מלא זמן, פיציתי בזה שיצא קצת ארוך. יאאא אני שמח שסוף כל סוף המבוך יתחיל, סליחה על זה שמשכתי אותכם 10 פרקים עד שהוא יתחיל ^.^ הפרק הבא יהיה כנראה קצר יותר, אבל הפרק הזה יצא ארוך נורא אז זה מפצה על זה ;)

קונור היה גאה בעצמו, הוא וג'נט זכו ביתרון במבוך. במשך המון שנים קונור לא זכה במשהו. הפעם האחרונה שהוא זכה במשהו הייתה בתחרות של "כמה-עוגיות-הוא-יכול-להכניס-לפה-בבת-אחת" לפני שש שנים, כשהוא וג'נט עוד גרו בבית שלהם, עם הוריהם. הם כל כך נהנו מזמן האיכות הזה עם ההורים שלהם, גם אם זה לעשות תחרויות אכילה כאלה. הוא התגעגע לזמן הזה עם ההורים שלהם. הוא התגעגע אליהם.
קונור קפץ בהתלהבות, תוך כדי שהוא צועק קריאות "יש!". ג'נט הבחינה במבט של פורסט, הוא חייך והרים את אגודליו אליה, כאילו אומר לה כל הכבוד. למרות שהוא לא זכה ביתרון חשוב במבוך, הוא עדיין שמח בשבילה.
אסור לי לתת לו להשפיע עליי, חשבה ג'נט. הוא יסיח את דעתי מהמבוך. אני לא יכולה לתת לי להתאהב בו, או שזה כבר מאוחר מדי.
"קונור, ג'נט, היתרון שלכם זיכה אותכם להתחיל את המבוך מהר יותר. לכו אל הפינה השמאלית" איש התיש הצביע לעבר הפנייה. "אתם תתחילו את המסלול שלכם מכניסה זו. האחים אלרוט והאחים באן, אתם יכולים לבחור מאיזה כניסה תתחילו."
פורסט בלבל את ג'נט מאוד, אך בכל זאת היא המשיכה לחשוב עליו. היא לא יכלה להפסיק לחשוב שהיא מרגישה אליו משהו לאחר שנפגשו לפני בערך חצי שעה או שלושים וחמש דקות, והיא לא יודעת אם שם המשפחה שלו הוא אלרוט או באן.
קונור הרים את אחת הגבות שלו בתהייה, מנסה להבין מה פשר חיוכה של ג'נט.
"היי, מה הקטע?" שאל קונור את ג'נט ודחף מעט את כתפה בעזרת כתפו.
"איזה קטע?" ניסתה ג'נט להבין.
"את מחייכת ומסמיקה."
"באמת? לא שמתי לב" ג'נט ניסתה להכחיש, היא הביטה בפורסט וקונור פער את פיו.
"לא נכון!" קרא קונור בהתרגשות.
"קונור, די, שקט" ניסתה ג'נט להרגיע את אחיה.
"ג'נט מאוהבת, ג'נט מאוהבת!"
"די קונור, אתה בן ארבע עשרה, תפסיק להיות ילדותי."
"ג'נט מאוהבת, ג'נט מאוהבת!"
"די כבר!" ג'נט צרחה אל קונור. שני הזוגות ואיש התיש הסתכלו עליהם, ג'נט הסמיקה ממבוכה.
"בסדר, בסדר." קונור משך את ג'נט הצידה והמשיך לשאול אותה שאלות.
"איך קוראים לו? מתי נפגשתם? איך הספקת?" ג'נט הייתה מבולבלת ולחוצה מכל השאלות שלו. היא גם חששה שבגלל שקונור גילה, מה שהיא מרגישה לפורסט הופך לאמיתי, מישהו יודע על זה.
"פורסט, לפני בערך ארבעים דקות. וגם אני לא כל כך בטוחה. אבל תשכח מזה כי לא יקרה כלום."
קונור וג'נט הלכו אל הכניסה השמאלית. פורסט ואחותו עמדו מימינם לפני הכניסה האמצעית וזוג האחים השני, בן ובת שנראו כבני 13-14, עמדו ליד הכניסה הימנית. ג'נט רק עכשיו שמה לב שהיא לא התייחסה אליהם עד עכשיו. היה להם עור מעט כהה ושיער שחור. הילדה פזרה את שיערה השחור – חום המתולתל והגדול, היא לבשה חולצה בצבע טורקיז ומכנסיים אפורים שהגיעו עד לברכיה. פניה היו שמחות, היה נראה שהיא בכלל לא לחוצה מהמבוך.
לאחיה היה שיער שחור קצר, קצוות שיער שגלשו על מצחו נראו כמו פוני קצר. הוא לבש חולצת טריקו בצבע בורדו ומכנסיים ארוכים בצבע שחור – כחול. מבטו היה רציני אך דואג.
שני האחים נראו באותו גיל והדמיון בניהם היה גדול מאוד. קונור שיער שגובהם היה בערך מטר ושישים וחמישה ס"מ.
איש התיש צעד אל אחד מקירות המבוך, הוא אחז באקדח מהסוג שבדרך כלל משתמשים בו בהזנקות במירוצים. המרחק בין כל כניסה היה מטר. קצוות הכניסות היו מעוגלות ודפנותיהם היו בצורה גלית. את הכניסה הימנית הקיפו פרחים צהובים ואדומים. מסביב לכניסה האמצעית צמחו פרחים כחולים ותכולים, וגם פירות כתומים.
את הכניסה השמאלית הקיפו שיחים ועצים עם מעט עלים כתומים של שלכת. כשהסתכלו על הכניסה המראה שנראה היה כניסה שבלטו ממנה ענפים אפורים – חומים.
קונור חשב שזה מתוחכם. הכניסה הימנית נראתה פחות טוב יחסית לכניסות האחרות ולכן לא יבחרו בה, למרות שהיא תעזור לעבור את המבוך.
"אז בהצלחה לכם. אגב, יש לכם עשרה ימים לעבור את המבוך" הודיע איש התיש לשלושת הזוגות, כאילו אומר להם שהוא רוצה לאכול. "וכמה זמן לוקח לעבור אותו?" שאל הילד כהה העור.
"בערך חצי שנה." מבטיהם של זוגות האחים נהיו לחוצים.
"ומספיק שרק אחד האחים יגיע לסוף המבוך כדי לנצח. במקרה ויקרה לאח או לאחות השנייה משהו."
ג'נט החלה להילחץ. משהו יכול לקרות לקונור. מה אם הוא יפגע? מה אם הוא ישבור רגל או יד?
מה אם… לא. היא לא יכלה אפילו לחשוב על דבר כזה. מה אם הוא, ימות?
"אתם מוכנים?" איש התיש שאל והסתכל על כל הזוגות. הם הנהנו.
"למקומות, היכון… צאו!" איש התיש ירה באקדח שלו אל השמיים והזוגות רצו לתוך המבוך.


תגובות (7)

חיכיתי וחיכיתי…. יש! חחח סוף סוף! תעלה עוד, והקטע עם העשרה פרקים עד שהמבוך התחיל, זה לא נורא בכלל כי נהניתי מכל פרק! :)

07/03/2014 17:18

קוראת חדשה :)
סיפור מעניין ויפה, הכתיבה שלך ממש טובה !!
מחכה להמשך ! :)

09/03/2014 14:25

לא ידעתי איפה לכתוב לך שהתמונה ששמת כתמונת פרופיל אדירה! פרסי ג׳קסון וגיבורי האולימפוס סדרת הספרים האהובה עליי בכל העולם!! :)

11/03/2014 19:23

    אני יודע שהיא אדירה! האמת שרק ממנה גיליתי שהייזל כהה עם שיער מתולתל. תהרגי אותי אבל לא ידעתי חחח אני כנראה בבית האדס, אם כבר גמרת לקרוא אותו אל תגלי לי!

    11/03/2014 21:52

עדיין בתהליכי קריאה, אויייי המון ספוילרים בבטן…… אווויי… אני אפסיק לכתוב, כדי לעצור את עצמי מלעשות ספוילרים

12/03/2014 17:40

אחד הפרקים הטובים שלך (:

13/03/2014 14:05

יפה מחכה להמשך.

13/03/2014 19:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך