מבוך האשליות – פרק 8

TheAvatar 17/02/2014 677 צפיות 7 תגובות

ג'נט החלה להילחץ. היא רק נכנסה למבוך הזה. היא לא עיכלה שהיא כמעט בתוכו. היא לא עיכלה שהיא הולכת להכנס לתוך מבוך שלא בטוח שתנצח בו. שאולי לא תשרוד בו.
היא הרגישה שהיא ברגע של אי שפיות ושהיא קופצת למים. היא לא חשבה על ההשלכות של המעשים שלה.
להכנס עם אחי הקטן? למבוך מסוכן? השתגעתי לגמרי? ג'נט חשבה לעצמה.
פורסט שהבחין במבט הלחוץ של ג'נט התקרב אליה, הניח את ידו על כתפה וניסה להרגיע אותה.
ההרגשה של פורסט מאחוריה כבר שפרה את מצבה.
בעשר דקות האחרונות היא דברה עם אדם שהיא בחיים לא פגשה, והיא מתחילה להתאהב בו. זה אף פעם לא קרה לה. היא בדרך כלל חסרת בטחון, וחושבת שהיא מוקפת באנשים שלא יכול להיות לה עתיד איתם. ואז פורסט הגיע. הוא יכול להרגיע אותה רק עם המגע של היד שלו על הכתף שלה. אם פתאום באמצע המבוך היא תתעלף, היא לא תצטרך עזרה ראשונה, החייאה או שישקו אותה במים. רק שהוא יגע לה בכתף והיא תעמוד על הרגליים כאילו לא קרה כלום.
"היי, אל תלחצי. אני בטוח שתתמודדי עם מה שיש שם במבוך. בהצלחה" אמר פורסט בחיוך מנסה לעודד את ג'נט.
"תודה, בהצלחה גם לך" אמרה ג'נט מסמיקה.
ג'נט הסיטה את מבטה אל הבניין הגדול וראתה את קונור יורד במהירות במדרגות ומחפש אותה במבטו. כשהוא מצא אותה הוא רץ אליה.
"אוקיי, זה מתחיל. מה עושים?" שאל קונור.
"אני לא יודעת, בוא נעקוב אחרי הזוגות האחרים" הציעה ג'נט.
ג'נט וקונור הסתכלו למקום בו היה המבוך. הוא נעלם.
"טוווווווו" הקול החזק הושמע שוב והוא חזר על עצמו, שלושת הזוגות התקבצו אחד ליד השני. איש התיש הלך לעברם בשאננות, נראה שהוא לא מתרגש מתחילת המרוץ במבוך, כאילו כבר רגיל לזה.
"אתם בטח תוהים, 'אוי לא! היכן המבוך?' אז הוא איפשהו עדיין בשטח. אבל הוא נעלם. כדי לקבל יתרון במבוך עליכם למצוא אותו. אני לא יכול לעזור לכם, וכל מי שאני אראה שיעקוב אחרי זוג אחר או יחקה את מעשיו, לא יקבל יתרון במבוך מידית. בהצלחה."
ג'נט, קונור, ושניי הזוגות הנוספים החלו להתפזר בשטח המבוך.


תגובות (7)

תמשיך!

17/02/2014 09:31

להמשיך!

17/02/2014 10:25

תודה, אני אמשיך ^.^

17/02/2014 10:58

תמשיךךך!

17/02/2014 11:55

מגנייייייייייייייייייייב! הם צריכים לחפש את המבוך!!:ס

17/02/2014 11:58

loved!!!

17/02/2014 12:17

יאא מקורי!

19/02/2014 10:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך