מייק וזווסקי
בואו ניתן לזה ניסיון, כן? D: פשוט אני בתקופה ממש ממש ממש ממש עמוסה עכשיו...

מבוכים ומטורפים 2 – הקדמה

מייק וזווסקי 14/10/2015 763 צפיות אין תגובות
בואו ניתן לזה ניסיון, כן? D: פשוט אני בתקופה ממש ממש ממש ממש עמוסה עכשיו...

בואו והתאספו ידידיי הנכבדים… היום אני הולך לספר לכם סיפור. סיפור מיוחד. זהו סיפור על משימות והרפתקאות, כפרים וממלכות, אבירים ומלכים, גבינה ונקני– אוי, רגע, כבר סיפרתי לכם את הסיפור הזה! טוב… אה… חכו רגע, אני אבדוק אם יש לי סופר נוסף… המממ… אהה כן!
התאספוווווו ידידיי הוותיקים! קחו לכם כיסא והקשיבו! היו אני הולך לספר לכם סיפור נוסף. מדהים לא פחות!
זהו סיפור על מכשפים וקוסמים, אמונה ובגידה, מפלצות ושדים, מסיבות וחגיגות, הרס ועוצמה, משימה חשובה ומשימה פחות חשובה, והחשובה מכול… נסיכה…!

זו הייתה תקופה קצרה לאחר שארבעת הקוסמים המדהימים שלנו; ספארק, וורם, ארטי ושילו נלחמו נגד הדרקונית האכזרית, שמתברר שהיא לא כול כך אכזרית… קאסורה. הקוסמים שלנו גילו כי הגבינה הטובה בעולם יכולה להיווצר רק על ידי קוסם אחד ומיוחד. ואני, ואקס, יודע כי קוסם כזה אכן יבוא בקרוב. אבל היי, למה למהר בעלילה?
קיצר, ארבעת הקוסמים חזרו מיואשים לביתם, חסרי כול חשק להרפתקה, חסרי מטרה בחיים. כמה עצוב. ובזמן הייאוש והבכי החלו כפרים קטנים ללמוד גם כן את אומנות הקסמים. ולאט לאט פה ושם צצו להם בתי ספר לקוסמים. כול בית ספר נהג לפי פוליטיקה משלו, וכמובן שבית הספר האחרים לא אהבו זאת.
ועם הזמן החלה מלחמה בין בתי הספר, קוסמים נלחמו זה בזה, השתמשו בלא מעט קסם, והמון נהרגו. טוב, לא המון… כולם נהרגו! אירוע זה נקרא עד היום "מלחמת הקוסמים".
בזמן המלחמה בני האדם – הלא קוסמים – סבלו מאוד, הם גם כן איבדו לא מעט חיים בשל ה… "תאונות" של מלחמת הקוסמים. וכמובן שהם היו מאוווווד עצבניים, ובצדק.
לאחר סיום המלחמה, ומותם של כול הקוסמים, חשו בני האדם שמחה רבה, והם החלו לחגוג כאילו אין מחר! תקופה זאת נקראת "עידן הזהב של בני האדם".
עם הזמן… נשמעה קריאה שהתפשטה בכול העולם. קריאה על בואה של תינוקת חדשה אל העולם. חכם גדול אחד אמר שכאשר היא תגיע לגיל 18 שנים, היא תחזיק בידה כוח עצום שביכולתו לעזור ולתקן כול בעיה בעולם! או… אולי… להרוס כול דבר בעולם…! אך זה עוד רחוק מלבוא. כי יש עוד שנתיים עד המקרה.
בינתיים, לורד המלחמה הלך לעולמו. אל תשאלו למה. טוב, הוא נחנק מבייגלה ומת. קיצר, במקומו עלתה ביתו, סייאבה, לשלטון והיא אדונית המלחמה כעת, ובראשה תוכנית זדונית ביותר… או אולי פחות זדונית משאנחנו חושבים…!
ובטח אתם שואלים מה עם הקוסמים שלנו…? טוב ידידיי הטובים, לזה אתם צריכים לחכות…! כי הסיפור מתחיל ממש עוד מעט…!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך