מייק וזווסקי
ייאייייייי! הסיפור השני! ייאיייייי! D:

מבוכים ומטורפים 2 – פרק 1 – וויזארד

מייק וזווסקי 30/10/2015 881 צפיות אין תגובות
ייאייייייי! הסיפור השני! ייאיייייי! D:

"אהה! הינה זה!" אמר ואקס ומכה כף. "הטירה המדהימה שלנו – טוב, היא הייתה מדהימה עוד לפני המלחמה הזו…". הוא עמד מול הטירה הישנה בה חיו הקוסמים לשעבר.
הטירה הייתה הרוסה לגמרי, ולא נשאר בה יצור חי. הגג היה נפול, הקירוס היו מרוסקים, השולחנות היו שבורים. הרס וחורבן.
"טוב… עכשיו עלי לחפש לי פה איזה קוסם או שניים… המממ…". ואקס החל להסתובב בחצר הטירה. מסתכל סביב, בוחן שיחים, מתחת לאדמה, אפילו מרים עציצים ומסתכל תחתם. "לא. לא פה".
ואקס שיגר את עצמו אל תוך הטירה. מסתובב במסדרונות, מסתכל בכיתות. "הא… גם לא פה…".
ואקס הלך לכיוון דלת היציאה מהטירה. "אני מבין שפה אני לא אמצא איזה קוסם. טוב, לטירה הבאה!".
פתאום נשמעה טריקה מאחת הדלתות במסדרון. "מי שם?" שאל ואקס, ושיגר את עצמו ישר אל מול הדלת.
הדלת נפתחה בזהירות ובאיטיות. היה חשוך בחדר. לא היה ניתן לראות כלום.
"שלום? יש כאן מישהו? זה לא מנומס שאתה לא מראה את עצמך!" אמר ואקס בביטחון. "צא החוצה! זו פקודה!".
מן החושך, יצא אדם הלבוש בחלוק קוסמים סגול, פניו מוסתרות מן החלוק. בידו הימנית מטה קסמים, והשמאלית – חרב.
"הא-הא! קוסם! סוף סוף!" התלהב ואקס. "בוא, בוא! צא מן הצללים, זה לא מקום נחמד. מניסיון". ואקס החזיק במותנו של הקוסם והוציא אותו מן החדש החשוך.
"שלום לך! אני הוא ואקס" אמר ואקס בהתלהבות. "אני אומנם נראה חיוור, עם עיניים אודמות, שיער שחור וגבוהה כמו שד. אבל אני לא. אני לא שד. תחזור אחרי 'אני לא שד' ".
הקוסם התבונן בואקס. לא מגיב.
ואקס השמיט כתפיו. "אז… איך קוראים לך?".
הקוסם לא הגיב.
"או…קיי…" גלגל ואקס את עיניו ומחק את חיוכו. "אני מבין שאתה לא הסוג שמדבר הרבה. אם בכלל…".
הקוסם לא הגיב שוב.
ואקס נאנח. "טוב… אני אקרא לך… וויזארד – קוסם באנגלית".
הקוסם לא הגיב. עוד פעם.
"אז…" ואקס מכה כף. "בוא ואני אספר לך מה הולך להיות איתך. אבל קודם, אני רוצה לדעת שאתה אכן קוסם. לא פעם יצא לי לראות אנשים מחופשים לקוסמים בכנסי התחפשות האלה" הוא שלף ספר מכיסו. "מאז המלחמה, הקסמים והאלמנטים השתנו קצת. אינך יכול לדעת איך אתה יכול להשתמש בהם. עד היום קוסם היה יכול להחזיק רק עד 2 אלמנטים, ואני רואה שאתה רק אחד… אז… דיי נדפקת" הוא צחקק צחוק מודאג. "אז אילו אלמנטים אתה שולט בהם?" הוא העביר פתק אל וויזארד עם האלמנטים הקיימים.
ווזארד הסתכל על הפתק. היה מצוייר שם בצבעי פנדה ועיפרון את כול האלמנטים הקיימים, כול השמונה. וליד כול אלמנט היה רשום מה הוא ואיך הוא עובד.

'- אלמנט החיים – קרן אור ירוק זוהר שנורה מן המטה אל החבר. הוא מרפה כול אדם חיי. אך אדם מת סובל מן החיים. עוזר להחיות חברים ואפילו גם אוייבים.
– אלמנט המוות – קרן חושך אדום ואפלולי שנורה מן המטה אל האוייב. זהירות; עלול להתפוצץ ולפוצץ כול דבר לרסיסים. המוות אוהב את קרן המוות – דה.
– אלמנט האש – שורף כול דבר. אש, תכל'ס. לא לשכוח; הוא אינו משתלב עם קור או קרח. אבל הוא כן יוצר עשן בעזרת מים.
– אלמנט האדמה – אלמנט איטי מאוד, אך יכול לעשות המון הרס וחורבן. בנוסף, הוא יכול להיות אחלה שריון! לא לשכוח; האלמנט לא משתלב טוב חשמל.
– אלמנט החשמל – אומנם חלש קצת, אבל הוא מקפץ מאוייב לאוייב עד לכמעט שרשרת ענקית ורצחנית של חשמל! אה, הוא גם לא משתלב טוב עם מים ואדמה. זהירות; לא להשתמש כשאתה רטוב!!!
– אלמנט המים – לא עושה נזק, אבל מרטיב את האוייב. לא לשכוח; שילוב עם קור יהפוך לקרח, ושילוב עם אש יהפוך לעשן. לא לשכוח 2; האלמנט אינו משתלב עם חשמל.
– אלמנט הקור – מקפיא את האוייב ומאט אותו. אינו עושה המון נזק, אבל שווה להשתמש בו פעם ב- לא לשכוח; האלמנט אינו משתלב עם אש.
-אלמנט המגן – מכסה את עצמך או מסביבך או שם קיר של מגן צהוב וזוהר. טיפ; משתלב עם כול אלמנט קיים! תתפרע ותיצור לך איזה מגן שאת רוצה! '

וויזארד הסתכל על ואקס, החזיר לו את הפתק. והסתכל עליו.
"מה?" שאל ואקס בזלזול. "אתה לא יודע לקרוא?". הוא השפיל ראשו אל האמה. "בחירה רעה מאוד ואקס… בחירה רעה מאוווווד…".
לפתע ואקס העיף מבט על מטה הקסמים של וויזארד. ועיניו התמלאו בתקווה. "האם זה… המטה של ה'הד-מאסטר'?" הוא שאל בהתפלאות. "ברור שלא תענה לי! זה אכן המטה של ההד-מאסטר!".
ואקס התמלא בתקווה וחיוך נמרח על פניו. "קוסם אחד בלבד אשר יכול להחזיק בכול 8 האלמנטים…! לא יאמן! ואתה הוא האחד!"
וויזארד הסתכל על המטה ועיין בו.
"בוא, וויזארד. יש לנו משימה להשלים…!" אמר ואקס ונופף לוויזארד להמשיך בכיוון השביל היחידי שהוביל אל מחוץ לשטח הארמון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך