puma161
טוב, אני צריכה רק עוד שתי דמויות, בבקשה תרשמו!!! תודה רבה לכולם :)

מגרש השדים הקדמה והרשמה

puma161 08/09/2015 870 צפיות 11 תגובות
טוב, אני צריכה רק עוד שתי דמויות, בבקשה תרשמו!!! תודה רבה לכולם :)

זה קיים, אנשים לא מרבים להגיע אליו אבל זה בעל זאת קיים.
זה בסך הכל מגרש משחקים, אך בכל אמצע חודש, הופך הוא למגרש שורץ שדים, מכל הסוגים, רק האמיצים והטובים ביותר יעזו להגיע אליו.
כרגע נכנסו שלושה בלבד, ובבוקר היום למחרת גופותיהם נמצאו בפתח השער, ריקות מדם וחסרות כל רוח חיים.
זה קרה לפני שנתיים, ומאז לא היה אדם שהעז להתקרב למקום.
עד היום, קבוצות נערים בכל רחבי בארץ מחליטות לאחד כוחות ולהיכנס למקום ממנו איש לא יצא בחיים, ולראות מה מסתתר בו והאם ניתן לנצח במגרש המוות האכזרי.

הרשמה: אני לא מבטיחה להכניס את כל הדמויות ואולי גם אשנה אותן קצת אבל בבקשה תירשמו :)

אני צריכה שני נערים בנים ורק בנים!
שם:
גיל: 13-17
מראה;
אופי:
מניע: למה בעצם הוא רוצה להגיע לשם.
פחד:
משהו להוסיף:


תגובות (11)

רציתי לכתוב בפעם הקודמת אבל חשבתי שיש מספיק, אעלה את הדמות עוד כמה דקות

08/09/2015 18:16

שם: טייסון
גיל: 16
מראה: רעמה שחורה ועיניים ירוקות- כחולות, שרירי. חיוך המאפיין רק אותו וצלקת החותכת את שפתו התחתונה
אופי: סגור, עושה דברים על דעת עצמו. לא מקשיב לאחרים ונפתח בפני אנשים מאוד ספציפים. כאשר הוא רואה שגדולים מציקים לקטנים הוא מתערב עקב טראומת ילדות בה התעללו בו.
מניע: הוא חונך בילדותו לעשות רק מה שאומרים לו אבל טייסון לא אהב את דרך זו והוא ברח מהבית לאחר שאביו זלזל בו שהוא לא מסוגל לעשות דברים כהלכתם, ועכשיו הוא רואה את מגרש השדים כהזדמנות להראות שהוא יכול לעשות דברים.
פחד: שהזמן בו הרביצו לו והתעללו בו יחזור.
משהו להוסיף: אני אשמח אם הוא ימצא אהבה ואם יצא שבטעות הדמות יצאה דומה לדמות אחרת- מצטערת- אני לא קראתי את כל הדמויות האחרות…

08/09/2015 18:24

    איכפת לך לשנות את המראה? או סתם להרשות לי לבטל את זה שהוא שרירי? פשוט יש כבר שניים כאלה וזה נראה לי די מוגזם… אם זה ממש חשוב לך אין לי בעיה, אבל רק לשם הנוחות…
    חוץ מזה, יופי של דמות :)

    08/09/2015 18:55

אין לי בעיה, אבל שלא יהיה צנום אלא גוף שיודע לעמוד בדברים

08/09/2015 18:58
uta uta

אם כבר נרשמתי בהרשמה הקודמת זה בסדר?
והעלתי פרק חדש של רוח של שועל

08/09/2015 19:09

    נרשמת נרשמת… אם אתה רוצה אתה יכולה לכתוב עוד אחת :)

    08/09/2015 20:56

נשמע מעניין, ובסגנון שאני אוהבת ~יאיי~. אשמח מאוד לקרוא את ההמשך ולראות לאן את מפתחת את זה^^
*אמממ אני לא ארשם כי אני מניחה שאני אהיה חסרת כישרון בהמצאת דמות כרגיל וממש לא מקורית><" אז.. אני סתם אחכה שתמשיכי^^"

08/09/2015 20:15

    את יכולה לנסות :) לפעמים אי מקוריות יוצא הכי טוב ^^
    ואני שמחה שאהבת =)

    08/09/2015 20:56

    טובנו אני אנסה^^ (בלי משיכת צומי אני באמת לא בטוחה בעצמי כי לא כתבתי איזה שנה;—;)
    שם: קייל מייגנס
    גיל: 15 כזה
    מראה: שיער בלונדיני שזקוק לתספורת, עיניים שלרוב גוונן דבש (זה מן גוון של חום), עור בהיר וחסר כל פגם. סייד (זה סוג של פירסינג) שנעשה פעם מתוך שיעמום מוחלט. סגנון לבוש לא יוצא מן הכלל, גי'נס, טי שרטס.. הוא לא בדיוק הטיפוס השרירי, הקשר שלו לספורט נוצר רק בגלל בית הספר. הוא גם לא גבוה במיוחד, אבל גם לא גמד. למרות שמבין חבריו הוא כנראה הנמוך ביותר. בנוסף הוא זקוק למשקפיים כדי לקרוא, עם זאת-הראייה שלו למרחק מושלמת.
    אופי: הוא הטיפוס הזה שלא נבדל בדרך כלל, הממוצע. ציונים ממוצעים, כמה חברים, חיים..ממוצעים. שום דבר לא מבדיל אותו, מלבד הפירסינג ההוא והעובדה שהוא הילד שבדרך כלל מצייר בכיתה. קייל הוא בן לאם דאגנית מאוד, ומעולם לא פגש את אביו. תמיד כשילדה מצאה חן בעיניו תמיד נמצא בחור טוב יותר, חכם, יפה או מוצלח יותר שהשיג אותה לפניו. זה לא שקייל לא מרוצה מהחיים שלו, הוא פשוט חושב שאין סיכוי שזה הכל. בתור אישיות הוא אדם נחמד, קצת ביישן וחברותי שבסה"ך אוהב לצחוק, לקרוא מנגה (קומיקס יפני) ולהנות, אך אם כאשר הוא מעוצבן הוא מעדיף לברוח ולהיות לבד, או שיתפרץ על כל מי שידבר איתו.
    מניע: כמו שאמרתי, קייל תמיד חשב שאין מצב שזה הכל בחייו. הוא תמיד חשב על מה אם יוכל לשנות משהו.. והנה זה כאן. המקרה עם המגרש מעניין אותו מאוד, ומשום מה הוא נמשך לשם, הוא רוצה לדעת יותר ולנסות לפעול בנושא, לראות בעצמו מה יש שם.
    פחד: פחד גבהים (בנאלי אבל זה פחד ממש מעצבן נו:<)

    טוב אז אממ ניסיתי^^" ואגב ישלך תמונה חמודה3:

    08/09/2015 21:48

    אני ממש אוהבת אותו!
    ופחד גבהים משתלב לי מצוין עם קטע מסויום שחשבתי עליו ^^
    אני לא כל כך בקיעה בפירסינג ודברים כאלה… איפה זה אמור להיות?
    חוץ מזה, הוא מאוד דומה לי אז אני מאוד מתחברת אליו :)
    בקשר לתמונה, אני לא בטוחה ש'חמודה' זו המילה המתאימה…

    08/09/2015 23:08

    הפירסינג שיש לו זה בשפה, א.
    ב, יאי אני שמחה שאהבת^^
    ג, דווקא כן חמודה מבחינתיXD אני אוהבת את יאטו^^XD בכל מצב. חח

    09/09/2015 14:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך