דוקטור הו
אם אתם אוהבים את הסיפור שלי אז... טוב, סליחה על ההמתנה הארוכה. אם כי לא נראה לי שמישהו באמת חיכה לו. אבל עדיין....

מדריך לנבל המתחיל- חוק מספר 1

דוקטור הו 25/02/2016 960 צפיות 2 תגובות
אם אתם אוהבים את הסיפור שלי אז... טוב, סליחה על ההמתנה הארוכה. אם כי לא נראה לי שמישהו באמת חיכה לו. אבל עדיין....

חוק מספר 1- בחיים על תסמכו על נבל.

אתם צריכים תמיד לשמור על זה שאף אחד לא ידע את הפעולה ההבאה שלכם. לא משנה מה תעשו, אל תתנו למישהו להבין את דרך הפעולות שלכם. תבלבלו אותו, תתנו לו לחשוב שהוא מבין מה אתם הולכים לעשות, ואז פתאום תפתיעו אותו.

לכן, אתם זוכרים את ההתחלה הנחמדה שלי בפרק הקודם? זאת שסיפרתי לכם בדיוק מה אני הולך לעשות? תשכחו מימנה. זה לא היה אמתי. נראה לכם שההדרכה שלי תהיה כל כך פשוטה? אם כן חשבתם כך, אז אני לא בטוח שאתם יכולים להמשיך בשיעור. אבל אני לא אסלק אותכם עכשיו, אני אתן לכם עוד סיכויי הרי מתרת השיעורים הללו היא לעזור לכם לפתח מוח של נבל.

אז דמינו סיטו-אהההההההה!!!!!!! סליחה, סיטואציה- יש לכם כדור אחד ברובה, מלפניכם שלוש אנשים, שניים מהם הם הגיבורים שנלחמים מולך, והשלישית היא אהובתך הקודמת שנלקחה כבת ערובה. מה אתם הייתם עושים? במי הייתם יורים?

יש לכם 5 אפשריות: או לירות בגיבור הכי שנואי אליכם, או לירות בעצמכם, או לירות באהובה, או להיכנע, או לברוח על חייכם{שזה סוג של להיכנע רק באינטליגנטיות}.

אם אתם עונים, 'לירות על הגיבור הכי שנואי אליכם', אתם טועים. תחשבו מה הייתם עושים אחרי זה. הגיבור השני היה רואה שחברו הטוב נהרג מול עינו והוא מתחיל להתעצבן, הוא כנראה הורג את האהובה ואז מסתער אליך ואתה בוחר או להרוג אותו {אם זה אפשר} או לברוח באינטליגנטיות. אבל אתם נשארים אם גיבור אחד חי ואהובה אחת מתה.

אם אתם עונים לירות בעצמכם, אז אתם גם טועים. כמובן שזה בלתי צפוי ומשאיר את הגיבורים האומללים שתכננו להרוג אותך בעצמם, לבד ומבולבלים. אבל מה יוצא לך מזה? כן, האהובה תחייה. אבל שני הגיבורים ימשיכו לחיות ויספרו שהם הרגו אותך. זה היה נורא. תתארו לכם את המשפט כרזה הזה: "גופצי ולופצי שני גיבורי המאה הרגו את הנבל על המרושע וולדי מולדי!"

טוב אז נשארו שני האפשרויות הדומות אך שונות ששניהם לא נכונות. להיכנע, שזה מעוד מטומטם. אלה עם כן יש לך תוכנית סודית איך לברוח מהכניעה שלך.

או לברוח, שזה פשוט לקחת פסק זמן ולנהל את הקרב הזה אחר כך.

ועכשיו נשאר לירות על האהובה. לירות על האהובה זה חביב ונחמד אבל גם לא נכון. בזמן שאתה יורה בה אתה עושה דבר מפתיע ולא צפוי{כל הכבוד על המחשבה}. בזמן ששני הגיבורים מבינים שהם מחזיקים גופה חסרת חיים אתה מתנפל אליהם והורג אותם עם הכלי נשק שלהם. מה יוצא לכם מזה? שני גיבורים מתים{אם יש לכם מזל או שאתם מוכשרים כמוני}, ואהובה מתה.

אז מה ראינו {אההההה! סליחה} כאן? שכול האפשרויות לא נכונות, ופה עם אתם מתחילים לחשוב כמו נבל תם תבינו אותי. בכל אחד מהאפשרויות אפשר לעשות שאו שהיא תהיה נכונה או שהיא תהיה טועה.

יכולתם להרוג את הגיבור השנוא אליכם ואז עם הסכין הסודית שאף אחד לא יודע שיש לך אותה בתוך השרוול להרוג מהר את הגיבור השני.

יכולתם לירות בעצמכם. או שבעצם לעשות כאילו שאתם יורים בעצמכם ולגרום לשני הגיבורים המופתעים שאתה מת ולכן הם יתקרבו אליך לראות אותך מת, ואז תתנפל אליהם ותהרוג אותם.

בקיצור הבנתם את הקטע הזה. אבל אם אתם חושבים שזהו זה הבנתם מה תעשו בסיטואציה שכזאת אתם טועים.

אתם טועים כי אתם לא יכולים לקרוא לעצמכם נבלים אם יש לכם אהובה! זה הדבר הכי נורא שיכול לקרוא לכם. אם אתם במקרה נדבקתם בשפעת הנוראית הקוראים לה 'אהבה' אין לכם דרך להיפתר מימנה. תהרגו את עצמכם. כי החיים שלכם יהיו אפורים ועגומים אם נדבקתם בה. לא יהיה לכם טעם בחיים אם נדבקת בשפעת. עדיף לכם למות. תזכרו את זה טוב טוב. אתם תצטרכו את זה לעתיד.

אנחנו נסיים את השיעור הזה בשני מסרים ברורים:

א: תמיד תגרמו לחוסר וודאות, שאף אחד לא יבין אותך, אף אחד לא יגע את דרך הפעולות שלך, תמיד תפתיע.
ב: תמנעו מאהבה! היא מסוכנת. היא רעה. היא תגרום למותכם. השפעת הכי מסוכנת שיש בעולם.

טוב אז נקווה שתלמדו מזה משהו. ואם לא אז אל תחזרו לכאן. זה לא השיעור בשבילכם ניפגש בשיעור הבא!


תגובות (2)

* מאוד, אהבתי את הרעיון. תוסיף קצת צחוק מרושע מידיי פעם וזה יהיה מושלם. נ.ב יש קצת שגיאות כתיב כאן ושם, אני ממליצה לעבור עליהן

26/02/2016 07:46

תודה

26/02/2016 08:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך