זהו רק האינטרו, פתיח לסיפור עצמו, זה סוג של שרבוט שאני חושבת שלא יצא כל כך טוב, מקווה שייהנו מזה.. אם לא אני ינסה להתחיל את הסיפור מדרך אחרת...

מהעבר להווה, האהבה עוד תנצח את העבר הכי אפל.

03/06/2016 723 צפיות אין תגובות
זהו רק האינטרו, פתיח לסיפור עצמו, זה סוג של שרבוט שאני חושבת שלא יצא כל כך טוב, מקווה שייהנו מזה.. אם לא אני ינסה להתחיל את הסיפור מדרך אחרת...

מר אקימירו הוא בעל חברה מאד מאד גדולה, חברת סטארט אפ שהוא הקים, הוא מתמיד לשבת על אחד הביניים הגבוהים של החברה, ומביט על העיר שמתחתיו, חושב על מה שמתרחש בתחתיו (אין מעקה כי מר אקימירו התעקש שהמעקה לא הכרחי כי הוא יהיה היחיד שיהיה מורשה לעלות לגג, הגג הזה נועד כדי שמר אקימירו יוכל לחשוב וזה אינו גג פעיל, כלומר זה אינו מנחת מטוסים או מקום שיש בו בריכה וכו').
מר אקימירו הוא אדם פשוט, נכון הוא יפה, חכם, מוכשר, וכדומה אבל הוא לא התחיל כך.
שמו הפרטי הוא טושיו, הוא נולד על אנייה, חייו לא היו קלים כלל.
אמו הייתה עובדת ברחוב, היא מכרה את גופה כדי לחיות, לא הייתה לה ברירה, הם חיו במדינה שנקראה סקרטולרין, אחת המדינות הקשות בעולם במאה ה22, היא מדינה סופר מפותחת אבל באותה עת מאד פרימיטיבית – בנים התנהגו כאילו בנות הן רכוש, הם הרביצו להן, מכרו אותן, היכו אותן, בנים החלו קטטות על ריבים מטופשים כמו על ספורט או על דעות אישיות, נשק התרוצץ בגלוי לעיניי כול, המדינה הייתה עשירה במשאבים אבל ענייה בכבוד זה כלפי זה.
אמו של טושיו שנקראה דקלה (שם די ישן לתקופה… חח) עבדה ברחוב, טושיו הוא בנה הראשון, היא אהבה ילדים כל כך שהיא פשוט הייתה מעופפת מדי פעם כשמכרה את גופה ונכנסה להיריון עוד 5 פעמים אחרי שטושיו נולד, ככה יצא שהמשפחה הייתה די גדולה…
טושיו ואחיו, שישתם עם דקלה, הם אהבו זה את זה מאד, קרוב לבדי אין אף אחד אחר במדינה הזאת שאוהב זה את זה כמוהם.
דקלה פגשה את אבא של טושיו בנעוריה ונכנסה די מהר להיריון, היא הייתה מעופפת אבל היא לא תעטה בקשר הזה…
אבא של טושיו (שאת שמו אני לא יודעת) היה משוגע על דקלה, כמעט כל אירוע הביא לה פרחים, בכל הזדמנות שהייתה להם הם היו מבלים זמן ביחד, אפילו כשהיה בעבודה כתבו הודעות זה לזו.. בקיצור אהבה מטורפת… יום אחד כשאבא של טושיו קנה לדקלה פרחים ליום ההולדת שלה, ברחוב היה בנק והיה שם שוד באותו זמן וממה שטושיו הסכים לשתף הוא אמר שדקלה אמרה לו שאבא שלו ראה את האירוע ולמזלו הרע הכיר את אחד השודדים, טושיו כנראה לא רצה לשתף אבל אמר בקיצור שאבא שלו מת באותו היום ודקלה הפכה אלמנה, ואז לקחה אנייה לסקרטולין, לא רק שטושיו לא הכיר את אביו, הוא היה צריך להיות עד לכל גבר שאימא שלו הביא הביתה, הוא היה צריך לפעמים לסבול התעללות מהבחורים ההם אפילו הטרדות, בכל מקרה אחרי 10 שנים כשטושיו היה בן 14 ואחיו הצעיר ביותר היה בן חצי שנה, אבא של אחד מהאחים שלו בא לקחת אותו, טושיו הסביר בקיצור שהאיש ההוא היה מסוכן ודקלה לא הסכימה בשום פנים ואופן לוותר על ילד אז אותו בחור הרג את דקלה ואחיו התינוק מול עיניו, לקח 2 מהאחים שלו, הכריז שהם שלו ולקח אותם.
טושיו היה שבור אבל הוא לא היה היחיד שם, היו שם עוד 2 אחים שהשוק עבור אחד מהם היה ענקי וחטף התקף לב ומת במקום.
ככה טושיו נישאר עם כריסי אחותו הקטנה, שניהם לבד בעולם, ככה בשנייה הכל נגמר.
טושיו בשביל לשמור על שניהם ולהביא אוכל הביתה היה צריך לוותר על לימודיו, ולמכור את גופו, זה היה זמן קשה, הוא היה רק בן 14 וכריסי הייתה רק בת 8 הוא היה חייב לעשות הכול על מנת לשמור על האדם האחרון ממשפחתו, וזה מה שעשה במשך 6 שנים נוספות ואז חשב על החברה שלו והקים אותה, לקח לו לפחות 3 שנים עד שהפכה לענקית, הוא בהחלט השלים את לימודיו וכריסי היא עוזרת ותומכת בחברה, והיא אחת החשובות, העבודה אכן שווה עכשיו ואכן משתלמת ואנחנו מצליחים די יפה כרגע, אין מה לומר, אנחנו אחת התעשיות החשובות ביותר בעולם המודרני כרגע, לולא טושיו או החברה לא היה לי למה לשאוף, תמיד רציתי לעבוד פה… התמזל מזלי ובטעות התנגשתי ביום בהיר אחד במר אקימירו ופשוט התאהבתי על המקום….. הוא בהחלט הבחור המושלם.
העיר שבה אנחנו נמצאים, שמה סקריטי, היא נבחרה על שם איזה בחור מפורסם מהמאה הקודמת, לא שאכפת לי, אבל למר אקימירו אכפת, הוא משוחח רבות עם ראש העיר על הפחתת שעות העבודה, העלה במשכורות של אנשים בעיר, עזרה בביתי יתומים, הוא באמת אחד שאכפת לו הרבה מהאנשים עצמם ! אבל יש לו צד אפל שאפילו לי אסור לדון עליו.
העיר תמיד שקטה ורגוע, ויש שלום ואין פשע או בעיות למיניהן, אז בינתיים אני שמחה.
או שכחתי להציג את עצמי אני קירה, המזכירה הראשית של מר טושיו אקירימו, נעים להכיר, וזה הסיפור עליי ועליו וסוד שממנו איש לא יוכל לברוח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך