מקווה שאהבתם =)))
המשך יבוא...

מה מסתתר בחשכה.. (ההשתקפות 6)

02/02/2012 749 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם =)))
המשך יבוא...

אני זוכר את ההרגשה הזאת כשהועפתי לאחור מכוח הפיצוץ ואני חייב להגיד שלא מומלץ לכם לעבור אותה הרגשתי את הראש שלי הולם בכוח כאילו הוא יתפוצץ עוד שנייה .
כאשר פקחתי את עייני ראיתי שאני בחדר מוזר וגדול כזה …
הקטע המוזר היה שבחדר הזה היייתה הרגשה כאילו עוד שנייה משהו בלתי מזוהה יקפוץ עליך.
חוץ מזה זה היה חדר רגיל שטיח גדול שולך משרדי וארונות כאלו לסידור דפים כאילו החדר הזה שייך לעורך דין מפלצי כלשהו.
בשלב זה זאת דווקא הייתה האפשרות הכי טובה .
הלכתי לדלת רציתי לצאת מהחדר הטיפשי הזה כבר לא יכולתי לסבול עוד דקה אחת בחדר הזה אבל הדלת לא נפתחה ממש "הפתעה גדולה", מזה החדר הזה ולמה קלעו אותי שם ?
טוב נזכרתי שאני לא יכול לפתוח דלתות אז אולי לא נעלו אותי במכוון שם ..
אני רק צריך לחכות עד שמישהו יפתח את הדלת זאת ואז אוכל לצאת מכאן אבל איך הגעתי לכאן בכלל אני לא זכרתי את כל מה שקרה לפניי שהגעתי לכאן .. מוזר .
לפתע הדלת נפתחה הסתובבתי להסתכל מי פתח אותה והאמת שציפיתי לשלד בחליפה או משהו אבל זאת הייתה אישה גבוהה עם שיער חום עיינים שחורות ואף די עקום.
למרבה ההפתעה היא שמה לב אליי טוב אני דיי בטוח שהיא דיברה אליי עם אף אחד לא היה בחדר.
" אני רואה שהצלחת להגיע בסוף התחלת לעלות על העצבים שלי " הקול שלה היה צפצפני ומעצבן במיוחד , אולי היא לא דיברה אליי כי איך יכולתי לעלות לה על העצבים אם אני לא מכיר אותה ?
" את מדברת אליי ?" שאלתי אותה .
היא נעצה בי מבט שממנו אפילו מדוזה הייתה מתאבנת .
" אתה רואה עוד מישהו בחדר הזה חוץ משנינו ? אבל אני מבינה שכבר גילת שאף אחד לא יכול לראות ולשמוע אותך נכון ?"
"כן את זה אני כבר גיליתי " מצאתי את עצמי עונה לה בטון ציני.
"אתה יודע שאתה מת נכון ? כי היו הרבה שלא שמו לב לזה עד שהם הגיעו לכאן"
"כן אני יודע את זה .. רגע איך את יודעת את זה ? ומזה המקום הזה ?" בשלב הזה אני בכלל לא חיבבתי אותה אפשר להגיד שזו הייתה שינאה ממבט ראשון , מה לעזעל קורה כאן ?!
"אני שמחה שגילית שאתה מת זה יחסוך לי הסברים ואני יודעת את זה כי אני ממונה על מקרים כמו שלך אבל אפילו למקרים הנדירים האלו שלאחר המוות נשארים רוחות המקרה שלך מיוחד עוד יותר ".
" למה הוא מיוחד עוד יותר ?" שאלתי אותה לא בטוח שאני רוצה לקבל את התשובה .
"כי כרגע שיחררו אותך".
יופי מה אני צריך להבין מהמשפט הזה ?
"מה זאת אומרת ששיחררו אותי ? ולמה אף אחד לא שם אלי לב עכשיו מתתי לפניי שבועיים וגם למה חפצים שאני שובר חוזרים למקומם?"
"טוב אני רואה שאי כן צריכה להסביר כמה דברים טוב אתה צריך להבין שבזמן שמתת היתה במין חלום לא באמת הייתה בבית הספר זאת הייתה אשליה עד שהחליטו שאתה רוח ואתה לא יכול לעבור לעולם הבא , כשבחליטו שאתה רוח אז התעוררת וחזרת לחיך רק שאף אחד לא שם לב אלייך כי אתה רוח".
"אוקיי זה מסביר הרבה אז למה חפצים שברתי חוזרים למקומם ?"
"זה אחד חוקי הרחות כל דבר שתשבור או תזיז יחזור למקומו .." היא אמרה בקול משועמם.
"ולמה שיחררו אותי ? מה זה אומר בכלל ?"
"אוי נו באמת כמה שאלות יש לך אתה יותר גרוע מהאחרים , שוחררת זה אומר שמישהו עשה סיאנס או זימן אותך ואתה נענת לו ואז הוא שיחרר אותך בטעות למשל בסיאנס עם יזיזו את האצבעות מהלוח תשוחרר, ועם אתה משוחרר יש לך שתיי אפשריות" היא נצרה לרגע והלכה לאיזו ארונית עם מסמכים בשביל נראה לקרוא את האפשריות שיש לי .
טוב אולי כדיי לי להודות לחברות המטומטמות של ליאה ששיחררו אותי כנראה …
"אוקיי האפשריות שלך הן : אתה יכול לחזור לעולם שלך כרוח מוחשית זאת אומרת שתוכל להזיז דברים בלי שיחזרו למקומם וגם יכלו לראות אותך אם תרצה . האפשרות השנייה היא להישאר כאן ולחכות עד שהעיניין שלך יסודר."
"מה זאת אומרת עד שהעיניין שלי יסודר ?"
"למה אתה חושב שאתה רוח ? זה בגלל שהשארת עיניין לא סגור מאחורייך ורק כשהוא יסודר תוכל לעבור הלאה ."
טוב אני לא רוצה להישאר רוח אבל להישאר כאן בחיבוק ידיים לא היה מקובל על דעתי .
"אני חושב שאני אבחר באפשרות הראשונה " וגיליתי שהקול שלי דיי מהוסס.
"אז עלייך לדעת שאם אתה בוחר באפשרות הזאת עלייך לפתור את העיניין שלך בעצמך ואם לא תצליח …"
"אם אני לא אצליח אז מה ?"
"אז הנשמה שלך תישאר מרחפת בין עבר ההווה והעתיד מקום בלי הגדרה וזמן ריק בלי לום זה לא נעים במיוחד".
אוקיי הדבר הזה לא נשמע טוב במיוחד אבל אני חוב שאני אלך על זה.
"כמה זמן יש לי לסדר את העיניין ?"
"טוב יש לך זמן עד שתשתגע ברגע הזה זה יחשב שלא הצלחת .. תאמין לי זה קרה להרבה רוחות לפנייך."
אוקיי עכשיו זה נשמע עוד יותר גרוע אבל באמת שלא רציתי לשבת בחיבוק ידיים.
"טוב אני מסכים לאפשרות השנייה" אמרתי כשיש נימה של פחד בקולי…


תגובות (2)

פרק מדהים !!! ממש אהבתי !!! :) תמשיכי מהר !!
רק לא הבנתי משהו… במה הוא בחר בסוף? באפשרות הראשונה או השניה?
אוהבת אלכס :*

02/02/2012 12:15

WOW אנגיל פשוט מהמם תמשיכי דחוף את מומחית בכתיבת פנטזייה בניגוד אלי כי אין לי בכלל מושג איך להתחיל סיפור בקטגורייה פנטזייה ☺☺☺☺☺ תמשיכי בבקשה ממני באהבה בקי ♥♥♥♥

03/02/2012 05:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך