אוקיי .. אני ממש ממש מצטערת שאני לא מעלה לעיתים קרובות ..
אני אנסה להעלות את שאר הפרקים יותר מהר ואני מבטיחה להעלות אותם בתדירות יותר גבוהה =)
אני כותבת סיפור חדש ( פרפר כלוא ) ותיקראו אותו הוא מעניין =)בקיצור אני מעלה המשך מחר ואני אשתדל להעלות מעכשיו כל יום - יומיים .
נ.ב - מקווה שאהבתם =))))

מה מסתתר בחשכה.. (ההשתקפות 7)

18/03/2012 803 צפיות 8 תגובות
אוקיי .. אני ממש ממש מצטערת שאני לא מעלה לעיתים קרובות ..
אני אנסה להעלות את שאר הפרקים יותר מהר ואני מבטיחה להעלות אותם בתדירות יותר גבוהה =)
אני כותבת סיפור חדש ( פרפר כלוא ) ותיקראו אותו הוא מעניין =)בקיצור אני מעלה המשך מחר ואני אשתדל להעלות מעכשיו כל יום - יומיים .
נ.ב - מקווה שאהבתם =))))

אז זהו זה כנראה שאני עומד לחזור לעולם כרוח מוחשית או משהו כזה…
"האפשרות השנייה ? אתה בטוח?"
"כן אני רוצה לחזור לעולם שלי כרוח מוחשית או מה שזה לא יהיה .." היא נעצה בי מבט עם שינאה ברורה עליו .
"האפשרות השנייה הייתה להישאר כאן אתה לא מקשיב לי כשאני מדברת?!"
אופסי?
"טוב .. אז באפשרות הראשונה" או שהייתה גם אפשרות שלישית ? כנראה שאני באמת לא הקשבתי לה, נו טוב תמיד הייתה לי בעיה כזאת.
"אוקיי אז באפשרות הראשונה רק שתדע אתה לא יכול לשנות את דעתך ".
"אממ.. אוקיי אני בוחר באפשרות הראשונה " האפשרות הזאת נראתה לי דיי הזויה אבל אולי יצאו לי כמה דברים טובים מהעניין הזה אחריי הכל לא ?
"בסדר אתה בחרת תזכור את זה , אני צריכה שתחתום לי על המסמך הזה ותחויב לכמה תנאים ".
"איזה תנאים? " כל סיפור הזה לא נשמע לי כל כך טוב ..
"אתה יודע מתי יקבע שהשתגעת סופית " היא אמרה בקול משועמם שלא היה מתאים לאוירה .
"אה אוקיי זה הגיוני איפה אני חותם ?" שאלתי בצניות .
"על תתחצף עליי בחור צעיר "
"אחרת מה ?" שאלתי אותה "אני לא אצא מכאן בחיים ?".
"יש דברים שהם גרועים יותר ממוות , תזכור גם את זה , ואתה תחתום לי כאן "
היא הושיטה לי תקיית מסמכים רקייה חוץ מדף אחד ועליו התנאי שהיא סיפרה לי עליו, התברר שלהשתגע נחשב ללהרוג אדם משיעמום ולא מתוך נקמה או משהו .
"רגע ואם אני אהרוג מישהו מנקמה ?". שאלתי בסקרנות ובצחוק .
"כלום לא יקרה מנקמה מותר לך להרוג אנשים אבל לא משיעמום אבל אתה יכול להפחיד אותם אם משעמם לך , אל תדאג כשאתה אתה רוח יש לך מה לעשות ".
אוקיי טוב לדעת שלא משעמם בחיים שאחרי המוות אולי אני אלך לבית קברות ואז אני אוכל להפ.. רגע אני לא חוזר לשם בשביל הנאה יש לי משהו אחר לעשות .
"רגע שאלה אחרונה לפניי שאני חותם ".
"בסדר תיזדרז ".
"אמרת שיש לי עניין לא סגור , איך אני אמור לדעת מה העיניין הזה ? ואיך אני צריך לסגור אותו ?"
"בזה אני לא יכולה לעזור , אבל בדרך כלל העיניין קשור למוות שלך אז אליך להתחיל משם , ובקשר לאיך שאתה סוגר את העיניין .. את זה אתה תבחר אבל בדרך כלל אתה נוקם באדם שהרג אותך … לפעמים יש אנשים שדואגים לקרובים שלהם גם שם תוכל להתחיל , זהו זה אני לא אומר יותר ".
"בסדר ,בסדר הבנתי אני חותם על הטופס" .
ביד רועדת לקחתי את העט וחתמתי על הטופס הדפוק הזה וכמו קודם היה הבזק אור .
אני חושב שהייתי מעולף למשך כמה דקות אבל אז התעוררתי , תנחשו איפה ?
כן צדקתם או .. אולי לא בכל מקרה התעוררתי בבית קברות בלילה ..
ואו איזה מקוריות יש להם שם במשרדים הם לא יחלו לשלוח אותי לסופרלנד נכון ?
בכל מקרה רק עכשיו קלטתי שאני יושב על הקבר שלי !
נראלי שקפצתי שלוש מטר ברגע שגיליתי את זה , אבל בכל מקרה זה לא הזמן לשטיות (כאילו שהיה זמן שלא עשיתי כאלו..) עכשיו זה הזמן שלי לסגור את העיניין הלא סגור שלי ולעלות השמימה נראלי לפחות שזה לאן שאני הולך..
אבל יש לי מספיק זמן אז אני חושב שאני אהנה קצת מהקטע של הרוח רפאים והכול , חוץ מזה יש לי כמה תעלולים מוכנים עכשיו כשאני יכול לגעת ולחוש …
הלכתי לעבר בית הספר שלי, כנראה שהלכתי הרבה זמן כי השמש התחילה לעלות פתאום .
הייתי שקוע במחשבות אז לא שמתי לב (שכמו דפוק ) ברגע שהבחנתי בשמש רצתי לסימטה חשוכה בשביל להתחבא ממנה ואז נזכרתי שאני רוח רפאים לא ערפד ( כבר אמרתי כמו דפוק ?).
בכל מקרה הגעתי לבית ספר והחלטתי להתנקם במורה שלי דבר ראשון (על כל הפעמים שהיא ביקשה ממני לקרוא תשובות !).
זה היה אמצע שיעור ביולוגיה המקום והזמן המושלם לגאול את הכיתה מיוסרייה ולהתנקם במורה , אוקיי אז בישביל לא לחשוף את העולם לרוחות ולגרום לפאניקה מיותרת לקחתי סדין לבן מהשרת ושמתי אותו עליי .
עכשיו היא בטח תחשוב שזאת מתיחה של היוטבטניקים מוחעחעחע המתיחה המושלמת ..
בכל מקרה כיסיתי את עצמי בסדין ונכנסתי לכיתה דרך הדלת והתחלתי לדבר אחריי שכל הכיתה נרגעה מהצחוקים שלה .
"אני הרוח של דן , באתי לנקום את נקמתי במורה על זה שהביאה שיעורים !!!"
הכיתה ניסתה להחניק כמה צחקוקים כי בכל מקרה כנראה שהמוות שלי היה עיניין רציני , המורה נעצה בי עיניים כעוסות והתחילה לצרוח עלי.
"אתה חתיכת .. איך אתה מעז לצחוק על מותו של תלמיד בבית סיפרינו ? אתה מקבל ריתוק !! ועכשיו תוריד את הסדין !!!"
עוד שנייה ואני הייתי על הריצפה אבל במקום להתפקע מצחוק עניתי לה באותו הטון " איך את מעזה לא לכבד מותו של תלמיד בכך שאת מרתקת את הרוח שלו ?!?"
אחריי שאמרתי את זה כל הכיתה שיחררו את הצחוק שהם החניקו קודם .
"תוריד את הסדין ולך למנהל עכשיו !!"
"טוב אם את מבקשת אוריד את הסדין ".
במהירות הורדתי ממני את הסדין ושמעתי צרוחות של כמה תלמידות והמורה .
"אמרתי לכם , לא היה כדי אני יוריד את הסדין ".
נעלמתי ושמעתי צרחות נוספות יצאתי מהכיתה והתחלתי להתפקע במסדרון ( לא שמישהו שמע אותי ) ואז צחקתי צחוק מרושע כמו שיש להיינץ דופנשפירץ לפניי שהוא מכסח את פרי הפלטיפוס .
לפתע הפסקת לצחוק והבנתי משהו .. צחוק מרושע ? להפחיד את המורה לביולוגיה ? אוי לא אני מתחיל להשתגע .
אני צריך להתחיל לסגור את העניין שלי ומהר או ש…
למרות כל זה ידעתי מה אני צריך לעשות , אני צריך לדבר עם מיכאל למרות שהוא היה מעצבן וחופר הוא היה החבר הכי טוב שלי ואחד שקרא את כל הסידרה של שלרוק הולמס , הוא בטוח יוכל לעזור לי לפתור את העיניין הלא סגור שלי ..


תגובות (8)

אני ממש אהבתי :) אני מתה על הרעיון שלך !! תמשיכי !!

18/03/2012 11:25

תודה אלכס =))) אני ממשיכה מחר כבר יש לי שלוש פרקים מוכנים =)

18/03/2012 11:28

יאי !!!!!!!! :)

18/03/2012 11:32

הסיפור שלך מהמם אהבתי מאד מאד ומקווה שתמשיכי אותו בהקדם תודה ובהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥

18/03/2012 12:03

תודה בקי =)) אני ממשיכה מחר יש לי פרקים מוכנים מראש =)

18/03/2012 13:22

ישששששששש!!!!!! מחר יש עוד פרקים!!!!!! אני פשוט "מתה" על סגנון הכתיבה שלך!!!! תמשיכי מהר!!!!!!

19/03/2012 08:44

ישששששששששש מחר נקבל פרק חדש סבבא מצפה למחר ממני בברכת ערב טוב בקי ♥♥♥

19/03/2012 08:52

המשכתי את הסיפור אבל האתר לא מעלה …

19/03/2012 13:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך