ההרשמה היא עד יום שלישי בחצות.

מושתלים-הקדמה והרשמה

10/04/2020 443 צפיות תגובה אחת
ההרשמה היא עד יום שלישי בחצות.

מיקום: כמה רחובות ליד בניין האו״ם
מדינה: מנהטן,ארה״ב.
שעה: 21:57
גבר בן חמישים לחייו נכנס לסמטה האפלולית בלי שאף אדם יחשוד בו,שהוא לא כמוהם בכלל.
הוא נשמע כמוהם,נראה כמוהם,מתנהג כמוהם ובעל תכונות אופי כמוהם אבל בעל יכולות שחורגות מהאנושות בכמה דברים.
הוא לבש מעיל גשם שחור סגור שביצבץ ממנו חליפת עסקים לבנה עם עניבה אדומה,מחויטת בדיוק למידודתיו.
מגפיו צעדו בתוך הבטון השחור מלא השלוליות,שמתיזים לכל עבר עם כל צעד שלישי שלו יותר פנימה.
שלושה בנייני מגורים עמדו ויצרו את הסמטה שתהיה חד צדדית שקולות שקשוק כלים מהמטבח,צעקות של הורים על ילדיהם או טלוויזיה דולקת שרועשת בפול ווליום מלא הסתירה את המפגש הסודי שלו עם המלכה שלו.
הוא אחז במטריה בכוח שגרם לידית להתעקם כמעט לגמרי עם כפות ידיים עטופות בכפפות עור שחורות מפוארות וכובע צלינדר גבוהה שגרם לאנשים לתהות שהוא איזה מיליארדר ענקי מקליפורניה.
הוא פסע בשלווה לעבר אישה בת 52 לבושה בסוודר אפור כהה פשוט,ג׳ינס שחור ארוך עם אבזם ומגפיי גלנסטון חומות שהיא אוחזת במטריה בשלווה גמורה.
הוא הגיע ונעמד מולה,מחכה.
״הם יודעים מי אנחנו מלכתי,המחתרת. חיילי הכוחות המיוחדים של ארה״ב וכוח דלתא לשעבר,גם סוכני בטחון המולדת והסי.איי.איי הצעירים והטריים האמריקאים יודעים.
גורמים מובחרים של מומחי לחימה,רפואה,סייבר,ריגול ומי יודע איזה אנשים נוספים יש במחתרת או שיצטרפו אליה…הם מסוכנים״ הגבר היסס בדבריו אבל אמר אותם בכל זאת.
״הם מתחילים להתנגד לנו דייל המסוורת,הם מתחילים ליצבור כלי נשק ורפואה,טכנולוגיית צבא וריגול והם בהחלט לא הולכים לעצור עד שכל המושתלים באמריקה ינוטרלו ואז יעברו לעולם כולו.
צריך לחסל אותם,כאן ועכשיו,בלי להסס לפעול בצורה מחמירה״ ערערה האישה מבעד לצללים.
״אז מה את מציעה?״ שאל דייל.
״אנחנו נחשוף את עצמנו אל האנושות,נגרום לכוח שלנו לגדול.
הפנים שלנו יהיו לשלום,אבל בחשאי אנחנו נתקוף אותם,נחסל את המחתרת שתהיה חסרת אונים אם נתיידד ונחלוק את מה שיש לנו עם האנושות. הם לא יוכלו לעשות כלום כי האנושות תרצה להגן על החברים החדשים והמתנות שלה ואז הם יעשו עבורינו את העבודה השחורה הזו ואנחנו,הו,אנחנו נחסל אותם זה אחר זה ואז את האנושות-עד האחרון ביניהם.״
״אז להתחיל את השלב האחרון? שלב החיסול?״ שאל המסוורת במעט דאגה,הוא ידע שהמחתרת הזו קטנטנה אבל חזקה מאוד.
״אכן כן,כי ממחר הם יבינו משהו אחד פשוט: גורל האנושות הוא מוות ואין דרך לשנות אותו״ היא ציחקקה.
״יש דבר נוסף,מלכתי…״ מלמל דייל המסוורת.
״והוא?״ היא התעצבנה.
הוא שתק בפניה,מנסה לומר זאת בלי לעצבן אותה עוד יותר.
״דבר!״ היא פקדה עליו,״עכשיו!״
״ביתך נמלטה מהעוצר שלה,חסלה את השומרים ויצאה למצוא ככל הנראה את בן האנוש שיוביל אותה למחתרת. היא עברה צד,״ רעד קולו של דייל ביראת כבוד אליה.
״אז היא החליטה לבגוד בי,בשר מבשרי? אין בעיה,היא תושמד יחד עם כל בני האדם העלובים האלה״ השיבה באדישות המלכה לעצמה.
״אבל זו ביתך,את באמת מוכנה…?״ היא תפסה לגבר בגרון והידקה את האחיזה בו,קנה הנשימה המזוייף כמעט חדל לפעול והוא חרחר במטרה לנשום,בערך.
״היא לא בתי יותר,היא בוגדת עלובה שהתאהבה בבן אנוש עלוב וחסר כוח. עכשיו תתחיל התוכנית ותקווה שהיא לא תמצא את בן האנוש ההוא,אחרת אני אהיה בסכנה,מובן?!״ היא נהמה.
הגבר הנהן בקושי,היא הטילה אותו על הריצפה בכוח,עד שנפער סדקים סביבו והיא נמלטה.
מותירה את האנושות להיות מוכחדת סופית.
בידיעה שרק ביתה ומחתרת אנושית ינסו לעצור אותה.
הפלישה של חייזרי ה״מושתלים״ מתחילה עכשיו.
——————————————————————————————-
הרשמה:
יש תבנית קבועה יחסית לדמויות שתרשמו לי:
•אנשי מחתרת:
שם מלא(חובה):
גיל: 21-50
מראה כללי:
תכונות אופי בולטות:
במה שירת בצבא(הכוחות המיוחדים של ארה״ב/כוח דלתא/אחר):
מקצוע: (סוכן בטחון המולדת/סי.איי.אי/רופא/אחר):
בני משפחה/חברים שמשתתפים במחתרת(אם יש בכלל):
מידע נוסף:
בקשות לגביי הסיפור שקשורים לדמות:

•מושתלים:
גזע חייזרי שמושתל בתוך האנושות בממשלה,צבא,דת,רפואה וכולי שנראה כמונו,נשמע כמונו ומרגיש דברים כמונו:
שם(אנושי,לא חובה מלא):
גיל החייזר במעטפת האנושית: 21-50
מראה חיצוני כללי(בעלי קווים ירקרקים על העור שמסווים בזריקה וטפרים חדים כמו סכינים שנשלפים מהאצבעות)השאר הוא מראה אנושי כמו אצלנו:
תכונות אופי בולטות:
מושתל בכדור״א/חייזר שמגיע עם הפלישה:
המקצוע שלו בכדור״א/בחללית:
מידע נוסף:
בקשות לגביי הסיפור:

*זה דמות שאני יבחר מאחת ההצעות שלכם,מי שלא נבחר(ויהיו הרבה כאלה,בכל מקרה תכינו מראש דמות מאחת האפשרויות האלה.
הבת של מנהיגת המושתלים:
שם: אלכס קמפבל
גיל: 21
מראה(אנושי עם התוספות ששמתי לכם):
תכונות אופי בולטות:
מושתל בכדור״א/חייזר שמגיע עם הפלישה: מושתלת לשעבר
מקצוע בכדור״א/בחללית:
מידע נוסף:
בקשות לגביי הסיפור.
*אתם מוזמנים לכתוב את מנהיגת המושתלים ואבחר מבין מה שכתבתם,אם בא לכם בכלל לכתוב אותה…אם לא אני אכתוב אותה,מה שייצא.


תגובות (1)

דב יקירי (תרגום חופשי של שם העט), כל כך הרבה סיפורים התחלת – אך טרם המשכת. מדוע עליי להאמין שגורלו של סיפור זה יהיה שונה?

אז כן, אתה יודע לספר סיפור, ואני מעוניין לקרוא את הסיפור. אני בסך הכל מבקש שתתמיד.

לאחר כל סימן פיסוק יש להוסיף רווח.

"ביתך" היא הבית שלך, "בתך" – הבת שלך. שים לב להבדל.
"כובע" הוא זכר, ולכן "גבוה". 'גבוהה' – מתייחס לנקבה.
"חליפה" היא נקבה, ולכן "בצבצה".
"סדקים" הם רבים, ולכן "נפערו".
"ג'ינס" – אני מניח שהכוונה למכנסיים. ברבים. לכן: שחורים וארוכים.
"דמות" היא נקבה, ולכן- "זו דמות".
אני "אבחר", הוא "יבחר" – אותיות אית"ן בזמן עתיד.

כיוון שאתה חובב כתיבה, אני מניח שאת הבגרות בלשון סיימת בציון גבוה. כדאי לרענן את הזיכרון טרם כתיבת הסיפור.

עוד משהו: אני עדיין מחכה להמשך הסיפור. בהצלחה.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/04/2020 18:10
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך