flame
היי אז הנה המשך, לבינתיים. תגובות הערות/הארות יתקבלו בברכה!

מחוץ לקרוסלין- פרק 21 חלק ב

flame 08/07/2015 580 צפיות 4 תגובות
היי אז הנה המשך, לבינתיים. תגובות הערות/הארות יתקבלו בברכה!

אנחנו מופיעות בחדרי, אנחנו מתיישבות על המיטה, ולו יורדת ממני לנוח קצת על המיטה, מכורבלת. "כשדלווין ירד מהבמה הרבה הסתכלו עליו" אני מתחילה, היא מביטה בי לרגע מבולבלת. "מי?" היא שואלת. היא רצינית? היא הסתכלה עליו כשיצא מהאולם במבט המוזר הזה, חוץ מזה כולם מסתכלים עליו, הוא הרי האחראי/המנהיג כאן, לא? "גבוה, שיער שחור, עיניים סגולות-כחולות" אני מתחילה, ומבטה משתנה לאט לאט, "את מתכוונת ללורד?" היא שואלת אותי, כשהמבט המוזר מתפשט על פניה. "ישב לידי?" אני שואלת, והיא מהנהנת. היא סוג של קפצה במקום, נראתה מאוד מתרגשת והמבט המוזר על פניה נהייה עוד יותר ברור. "אז קוראים לו דלווין, השמועות אמרו שיש לו שם קסום כזה ולא הרבה יודעים אותו" היא אמרה בנימה מוזרה, שתאמה את המבט שלה. "למה את מגיבה ככה?" אני שואלת, היא מביטה בי מבולבלת. "איך ככה?" היא שואלת בנימה מתחמקת, עדיין מחייכת חיוך מוזר.

אחרי הכחשה מאוד מארוכה אני מבינה כמה דברים, אחד, זה עניין של רגשות חיבה ממנה אליו, שתיים היא מודעת אליהם, שלוש, היא מראה התכחשות אליהם כלפי חוץ, וארבע, היא אפילו לא מכירה אותו או דברה איתו פעם אחת. טוב, אחרי שהיא עשתה כל כך הרבה בשבילי אז ברוס, ועדיין כפי הנראה היא האדם היחיד שאני סומכת עליו, חלק בי מתחיל לתהות מה זה אומר עליי, חלק אחר משתיק אותו וחוזר להתרכז במרגרט שבוהה בי, מנסה להבין מה עובר לי בראש. "את רוצה להכיר אותו?" אני שואלת, המבט שלה הולך ונראה יותר ויותר מתרגש. אז צדקתי שהיא בכלל עוד לא דברה איתו. היא הנהנה כמעט אוטומטית עם המבט ההוא על פניה. "אז עכשיו תגידי לי למה את מגיבה ככה" אני מוסיפה, אם היא לא מכירה אותו בכלל, איך היא יכולה לחבב אותו כל כך? עד כמה שידוע לה הוא בכלל לא מודע לקיומה. "אפשר לומר שנדלקתי עליו" אני מביטה בה בבלבול, לוקחות לי כמה שניות להבין שכנראה למילה נדלקתי יש עוד משמעות שאני לא מודע אליה. היא חייכה שוב כמו פעם. "זה מדהים איך את מבינה כל כך הרבה אבל את הדברים הכי פשוטים של החיים לא" היא מלמלה לעצמה, "אפשר לומר שאני ממש מחבבת אותו, לכיוון הרומנטי." את זה היא אמרה יותר לי מאשר לה, נראה שהיא מאמינה בזה. עכשיו הכל הרבה יותר ברור, אני חושבת. היא רוצה להגיע איתו למצב של מערכת יחסים. אבל למה אם היא לא מכירה אותו? את השאלה הזאת אני מחליטה לא לשאול, כיוון שמרגרט מעולם לא פעלה לפי הגיון. "אז בארוחת הצהריים?" היא שואלת אותי, מה בארוחת צהריים? "את תפגישי ביננו בארוחת הצהריים?" אני מהנהנת, "בואי" היא אמרה לי ונעמדה, אני מביטה בה בבלבול.


תגובות (4)

פרק מצויין ^^ רק חבל שכל כך קצר :(

תמשיכי!!

11/07/2015 22:47

    תודה:)
    אני מעלה את הסיפור גם בWATTPAD, נראה ששם יותר הולך…
    בעיקרון אני כנראה מפסיקה להעלות כאן…
    אז תוכל למצוא אותו (את אותו הסיפור ועוד אחרים) במשתמש שלי שם flame737.

    11/07/2015 23:52

היי
התחלתי לקרוא את הסיפור אתמול והוא ממש יפה אבל כמה דברים:
1. את עוברת מהר מידי מדבר לדבר. נגיד, את כותבת: הרגשתי איך העיניים שלי נעצמות ואני נרדמת. כשהתעוררתי… זה נראה כאילו אין שום דבר באמצע. את יכולה לכתוב: הרגשתי איך העיניים שלי נעצמות ואני נרדמת. הצבעים התחילו להבזיק ונשאבתי לתוך חלום *תיאור חלום*.
או לחלופין לעשות כאילו ההרדמות היא סוף סצנה וההתעוררות היא סצנה חדשה בצורה כזאת:
[…] הרגשתי איך העיניים שלי נעצמות ואני נרדמת.
***/סתם רווח
התעוררתי למשמע צליל/מאור שסנוור אותי. בהתחלה לא הבנתי מאיפה הוא מגיע[…]

2. (מתקשר לקודם) כל הסיפור הוא רצוף מידי, אין הפסקה. הקטע עם ההפרדה בין הסצנות יכול להפוך את הסיפור ליותר מציאותי. ככה את גם יכולה לדלג על הדברים הלא רלוונטיים (נגיד שבסצנה אחת היא מספרת על הבוקר ובבאה היא מספרת על הערב כשהיא מדלגת על הצהריים במקום לספר גם עליו כשהוא לא באמת משמעותי).
3. למה היא לא שואלת שאלות? כאילו, חטפו אותה והעבירו אותה למקום עם אנשים שלימדו אותה שהם רעים והיא פשוט ממשיכה בחיים שלה?! אני הייתי מסתתרת בחדר, שמה עליה איזו שידה כדי שלא יוכלו להיכנס ומחפשת דלת סודית לברוח ממנה.
4. אין באמת 4. הסיפור ממש יפה, אני ממשיכה לעקוב :)

16/07/2015 14:17

    בעיקרון אני כן עושה רווח להפרדה, אולי לא כל כך רואים את זה באתר (חשוב לי לציין את זה כי זה דבר שממש חשוב לי בסיפור)
    ממממ שמתי לב שהחטא הכי גדול שלי בכתיבה זה לרוץ מהר מידי אז אני מנסה להמנע ממנו, כך אני מעדיפה לא לדלג.
    היא שואלת שאלות על מה שקורה, אבל את מי? אל תשכחי שזאת הדרך שבה היא חיה תמיד, וכל עוד נראה שהכל בסדר היא מנסה להסתדר.
    חוץ מזה בתחילה היא יצאה מנקודת הנחה שאם רצו לפגוע בה הם היו עושים את זה כבר, וכן, היא די תמימה.
    תודה רבה:)
    אעלה עכשיו את פרק 22…

    16/07/2015 15:14
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך