מילונקטוס- פרק 2

VNKL 20/09/2016 1033 צפיות 2 תגובות

כשפקחתי את עיניי ראיתי שאני נמצא בתוך מערה חשוכה שהייתה מוארת על ידי לפידים שהיו דבוקים לקירות האבנים של המערה. הסתכלתי לצדדים וחיפשתי את שון אבל לא מצאתי אותו.
"הו, אז אני רואה שהתעוררת!" נשמע קול
"מי אתה?" ניסיתי לקום ולגלות אבל לא יכולתי. הסתכלתי וראיתי שידיי קשורות בחבל לסלע גדול וגם רגליי. "תשחרר ותוציא אותי מפה!"
"לא!" הוא צרח "לפחות לא עד שתמלא את תפקידך בשבילי!" והדמות שדיברה התגלתה באור של אחד מלפידי האש.
זה היה מפלץ בעל עור אדום ועין אחת גדולה, בעל אוזניים ענקיות וקרחת והיו לו ציפורניים ארוכות יחסית ברגליים. וכן, היו לו שיניים חדות וענקיות.
נבהלתי. מה זה הדבר הזה? שמעתי על דברים כאלה בסיפורים, אבל אין כאלה דברים במציאות!
"מבוהל? זה קורה עם כולם ככה" מלמל המפלץ "קדונו, תוציא אותו מהחבלים האלה" קרא המפלץ לעוד מפלץ אחד בעל עור כחול וראש גדול שיצא מהחשכה ופרם את החבלים
"הנה, גונזו" אמר המפלץ הכחול והלך שני צעדים לאחור. נראה היה שהוא מפחד ממפקדו, המפלץ האדום.
"ובשביל שלא תחשוב בכלל לברוח, אני אשלוט בך בקרן שלי" אמר. לא שממש הבנתי מה הוא אמר.
"איפה חבר שלי? מה עשיתם לו?" שאלתי
"אה, הוא? הוא התעורר לפניך, אז לקחנו אותו לפלוגה" אמר המפלץ
"פלוגה? איזו פלוגה?" שאלתי בבהלה
"תכף אתה הולך להבין" צחקק והתחיל לבעוט באדמה האבנית, עד שנוצר בור ובו הייתה חבויה מכונה בגודל של יד שבצורה שלה היא הזכירה אקדח. גונזו הוציא את המכונה וכיסה עם רגלו את הבור.
הוא כיוון עליי את המכונה ומתוך המכונה יצאה איזושהי קרן שפגעה בי. עצמתי עיניים בפחד, אבל כשפקחתי אותן ראיתי שלא קרה לי כלום. ניסיתי ללכת, אבל לא הצלחתי. ניסיתי להזיז את היד שלי לגרד את הראש, אבל לא הצלחתי. בקושי הצלחתי לנשום.
"מה זה!?" נבהלתי
"קרן שיתוק. שיתוק זמני, כל עוד המכונה מופעלת. בכדי שלא תברח" וגונזו החל ללכת כשהמכונה בידו ואני הובלתי על ידיו כשאני נמצא בתוך ה"בועה" הזאת שהייתי משותק בה. לאחר כמה רגעים, הגענו לאיזו דלת, ולאחר שגונזו פתח אותה ראיתי…


תגובות (2)

או… הנה הפנטזיה צצה :)
לדעתי, הפרק הראשון לא נחוץ בכלל לקידום העלילה. היה אפשר לוותר עליו.

20/09/2016 17:35

    יכול להיות.
    תודה

    20/09/2016 18:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך