imagine the books!!
תהנו! ותגיבו!

מישהו מעולם אחר- פרק 5

imagine the books!! 20/07/2013 633 צפיות תגובה אחת
תהנו! ותגיבו!

הוא נפגש שם עם נערה, לא, לא נערה, אישה, נשואה, הוא עבר על החוק! אבל זה לא היה משנה, כי היא הייתה בטוחה שהיא הכירה את האישה הזו, היא התקרבה יותר בשביל לאשר שזו אכן הזיה, אך לא, זו לא הייתה הזיה. ג'ייק נוטינגהיל ,נער בן 18.5 נישק אישה דשנה, עם הפרצוף היפה ביותר בממלכה, אישה עם שיער בלונדיני מתולתל יפיפה ולב גדול ורחב. הוא נישק את המלכה.
"מה לעזאזל קורה פה?" היא שאלה. הם הפסיקו מיד להתנשק ונעצו בה מבט מפוחד.
איך זה קרה? איך המלכה, עם הלב הגדול והרחב שלה, איך היא? בוגדת בבעלה? אולי בעלה הוא בדיוק כמו הנסיך?
"טוב , אתם עכשיו תסבירו לי מה קרה פה, למה זה קרה פה, ומדוע דווקא אתם. ואתה !, מה לעזאזל חשבת לעצמך? יתלו אותך אם יגלו! תסבירו לי עכשיו! עכשיו! מה הולך פה! או שאני אספר הכל למלך! גם אם הוא לא יאמין לי הוא יתחיל לחשוד בך ולא ירשה לך לצאת לאן שאת רוצה ! את לא תוכלי לצאת למפגשים הסודיים שלך איתו. עכשיו תסבירו לי מה קרה כאן!" את כל זה היא אמרה במהירות ועם מבט של אכזבה וכעס. את התקווה האחרונה שלה היא תלתה בו, והוא אכזב אותה.
"נערתי, בואי הנה , שבי, הירגעי, ספר לה הכל, אני אלך עכשיו ,להתראות…." ואז היא הלכה. היא לא ידעה מה לחשוב או מה להגיד. היא פשוט הלכה.
"עכשיו אתה יכול להסביר לי מה קרה כאן?!"
והוא הסביר, אוהו כמה שהוא הסביר ואת הכל הוא ליווה בצחקוקים משונים וחיוכים שובבים. בהתחלה הם נפגשו כאן, כאשר הוא חיכה לסוזן. "היא שאלה אותי מדוע אני נמצא שם ואמרתי לה שאני מחכה לאהובתי" אהובתי? הוא אוהב אותה? היא לא אהבה אותו, לא כאיש שהיא תשתמש עבורו במילה הזו. "כי לא רציתי שהיא תדע שאני נפגש עם מישהי, הרי אני מיועד לבת של חברתה הטובה, ואת יודעת מה יקרה אם הם ידעו על זה שאנחנו נפגשים" והוא צחק. הוא צחק? מה מצחיק בזה? אבל למרות זאת הוקל לה , בהרבה! היא אהבה אותו כאח לא כ…."לצערי, היא יודעת שאנחנו נפגשים והחרפתי את המצב כאשר אמרתי שאני מחכה לאהובתי. היא אסרה עליי להמשיך להיפגש איתך ואיימה על שלושים שנות מאסר! שלושים! את קולטת?" והוא צחק שוב , מה?! ג'ייק בחיים לא היה צוחק מזה! אביו נאסר! משהו קרה לו אך היא תברר בהמשך מה קרה. "אני המשכתי להגיע והיא הגיעה גם ואפילו סטרה לי פעם. גם היום היא הגיעה וגם אני הגעתי ולא יכולתי להתאפק, אני התאהבתי בה, סוזן. היא אישה מדהימה, אשת חייל איך אפשר שלא להתאהב בה? אז נישקתי אותה. למה התרחקת?, בואי, התקרבי". היא התקרבה ופתאום פגשה בעיניו. לא כמו תמיד העיניים שלו היו שחורות ובורקות ומתמיד. היא ידעה לזהות עיניים של אלכוהול מכיוון שאמה שתתה הרבה. אלה בהחלט היו. " בוא איתי, טוב?"
" אוקי דוקי, בואי נלך!" אמר וצחק כאילו ראה תרנגול רוקד, יכול היות שהוא באמת ראה, אבל סוזן לא ידעה מה ההשפעות של האלכוהול על אנשים. מדוע הוא שתה? מה גרם לו לרצות לשתות? היא ידעה שזה בדרך כלל בשביל ליהנות או בשביל לחגוג. אבל יכול להיות שמצבו כמו של אמה? יכול להיות שהוא שתה מכיוון שהיה מצוברח? היא תברר בסופו של דבר מכיוון שהיא הולכת לפגוש אותו כל הזמן. זה מה שחברים טובים עושים, הם תומכים ועוזרים אחד לשני. נכון? ברגע זה היא לא הייתה בטוחה בשום דבר. הוא התחיל למעוד וסוזן לקחה את ידו ושמה על הכתף שלה.
" כמעט הגענו, אתה מצליח ללכת?"
"כן, כן, אני מצליח….. היי, תסתכלי על, ה…. ה" הוא בלע את רוקו, כדי לא להקיא. "נער הזה שם, נכון שהוא חתיך?" ואז הוא צחק.
" אני שונאת אלכוהול, תראה מה זה עשה לך! אבל כן הנער הזה די נאה…" ורק כדי להיות בטוחה שזה לא הנסיך או המלך היא הסתכל אליו. הנער היה עם גוף שרירי ורזה, לא כמו המלך, פרצוף נאה, ולא כמו הנסיך, שיער חום כהה, הוא היה גבוה יותר ממנה. הוא חייך אליה.


תגובות (1)

תמשיכי:)

20/07/2013 09:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך