אני מכווה שתקראו את הסיפור. אם יש לכם הצעות לשיפור רק תכתבו כי אני חדשה פה ואני רוצה שתיהנו מהסיפור. בבקשה תציעו הצעות. מקווה שאהבתם!!!

מי הנביאה?! – הקדמה

28/05/2014 587 צפיות 2 תגובות
אני מכווה שתקראו את הסיפור. אם יש לכם הצעות לשיפור רק תכתבו כי אני חדשה פה ואני רוצה שתיהנו מהסיפור. בבקשה תציעו הצעות. מקווה שאהבתם!!!

שמי אש,אני בת 15 בכיתה י'. יש לי שער חום גליל ועיניים זהובות(קצת מוזר לא?).
אני עקשנית,חייכנית ולפעמים שוברת חוקים.
אמא ואבא ואנחנו מתגוררים בבית שלושה קומות בניו-יורק ויש לי אח גדול. אח שלי בן 17ששמו לוק. לפני 5 שנים לוק טס לישראל ללמוד שם ואני נשארתי אם הורי בניו-יורק.
לוק היום אמור לחזור מישראל ולחזור לגור איתנו. את געגעתי אליו מאוד אני כבר רוצה לדעת איך הוא נראה , בטח הוא השתנה מכפי שזכרתי. מחר מתחיל יום הלימודי ואני אלמד בבית ספר חדש. בקיצור חיים רגילים,אני חושבת……
חיי לא היו תמיד רגילים הכל התחיל כשהייתי בת 12,אני והורי נסענו לטיול בהרים והתמקמנו באחד היערות כדי לעשות הפסקת אוכל. כשהתמקמנו החלטתי לצאת לטיול קטן,פתאום שמעתי רעש מהשיחים. הפנטי את מבתי אל השחים ופתאום חזיר-בר צף מבין השחים והתנפל על. הייתי חסרת עונים עד שלפתע להבת אש השתלשלה אל החזיר-בר מתוך כף ידי. לא רציתי לדעת או לראות אם החזיר מת או חיי פשוט רצתי אל הורי ואמרתי להם שיש חזיר-בר ביער. כשהורי שמעו זאת הם ישר ארזו את חפצינו ונסענו בחזרה הביתה. כשהגענו הביתה רצתי לחדרי ונשכבתי על המיטה. חשבתי על כל מה שקרה ביער והחלטתי לא לגלות לאף אחד על הכוח שגיליתי.
לפתע הרגשתי שכל הכאב והסריטה שקיבלתי מחזיר-הבר נעלמו. חשבתי לעצמי שאני הוזה. רצתי אל המראה וראיתי שהסריטה נעלמה. רציתי לבדוק אם אני הוזה או לא אז לקחתי סכין וכתחתי חתך קטן בעצבה. ירד מלה דם וכשניקיתי את הדם שום חתך לא היה מתכת לדם ואז ידעתי שאני יכולה לרפא את עצמי. אבל זה לא הדבר היחיד. במשך השנים גיליתי עוד כוחות אחרים. וכך חיי השתנו לתמיד.

שמי לוק,אני בן 17 בכיתה יא'. יש לי שער בלונדיני ועיניים חומות.
אני עקשן ותמיד שובר חוקים. לא תאמינו אבל אני נולדתי אם כוחות על כוח קריאת מחשבות. אני יודעה זה נשמה מוזר אבל זאת האמת. לאף אחד לא גיליתי זאת לאף אחד אפילו לאש אחותי הקטנה אבל יש ארבע אנשים שיודעים זאת. רק החברים שלי שפגשתי בישראל דרק,ג'ייק,שיין וג'וש. אותם ולמעשה הם גם הגיעו מניו-יורק וגם להם יש כוחות מיוחדים.
דרק חונה בכוח החוזק והמאירות,ג'ייק חונה בכוח התעופה(יכולת לעוף),שיין חונה בכוח העילות(כוח שמראה את צבע העילה שלך אם אתה בעל כוחות) וג'וש שחונה בכוח הכברת חושים. הוטל עלינו משימה למצוא את הנביא החדשה של בעלי הכוחות.


תגובות (2)

*מלא *מקווה.

ואהבתי מאוד ♥

28/05/2014 17:31

    תודה

    28/05/2014 19:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך