מקווה שאהבתם [: תציעו הצעות ותגיבו!!!!

מי הנביאה?! – פרק 2

29/05/2014 683 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם [: תציעו הצעות ותגיבו!!!!

-נקודת מבט של לוק-

"לוק ,זאת היא,היא הנערה שיש לה כוח מיוחד" אמר לי שיין "מה? לא,זה לא יכול להיות אני מכיר אותה היא אף פעם לא דיברה על כוח , לא ראיתי אותה משתמשת בכוח ואפילו שכשקראתי את מחשבותיה היא אפילו לא חשבה על כוח."אמרתי "חייבים לבדוק את זה"אמר דרייק "אני אומר שנעקוב אחריה" הציעה ג'ייק והלכנו לעקוב אחרי אש.

-נקודת מבט של אש-

הגעתי לפרק וישבתי על אחד הספסלים והסתכלתי על הירח המלא. תמיד אהבתי את הלילה יותר מאשר היום. הרוח נשבה על פני. הייתה רוח נעימה וקלילה. לפתה הרגשתי בנוכחות של אנשי שמסתכלים עלי. הסתכלתי סבבי ואף אחד לא היה ולפתע נשמעו קולות ורעשים של אנשים.
הסתתרתי בין השיחים ונדהמתי. לוק וחבריו נלחמים השלושה אנשים בעלי חליפות שחורות ומה שהכי הפתיעה אותי זה שהם נלחמו בעזרת כוחות! שלושת האנשים בעלי החליפות השחורות גברו עליהם. הקרב נמשך הרבה זמן וכרגע האנשים בעלי החליפות השחורות עדיין מובילים אז החלטתי להתערב. התפרצתי לזירת הקרב והשלכתי לעבר האנשים בעלי החליפות השחורות להבת אש גדולה ומהירה. היא פגעה בהם והם נפלו על הקרקע. "אש,מה את עושה פה?" שאל לוק "מה אתה עושה פה?" שאלתי בחזרה "וממתי לך יש כוח כזה?" שאל "וממתי לך יש?" שאלתי בחזרה "וואו וואוי תירגעו!" אמר ג'וש ונרגענו "בואו נחזור הביתה ונדבר על זה בבית?" שאל שיין והנהנו בהסכמה. נכנסנו לבית וישבנו כולנו בסלון. "ממתי יש לך כוח מיוחד?" שאל לוק בכעס
"אני יענה על השאלות רק אם קודם אתם תענו לי על השאלות" אמרתי "בסדר" אמר שיין "אוקי, מה אתם מי אתם ולמה עקבתם אחרי?" שאלתי במהירות "אנחנו יצורים כמוך שיכולים להשתמש בכוח,אנחנו ג'ייק, דרק, שיין וג'וש ואנחנו עקבנו אחרייך כי שיין ראה את העילה שלך והוא הבחין שבעילה שלך יש כוח מיוחד ובגלל שלא ידענו אם זה נכון אז עקבנו אחרייך כדי לגלות זאת וכנראה שצדקנו" אמר ג'ייק "ענינו לך על השאלות ועכשיו אני רוצה שתעני לי על שאלה אחת, מימתי יש לך כוח מיוחד?" שאל לוק "גליתי אותם כשהייתי בת 12" עניתי לו על השאלה "אז למה את לא אמרת לי? את אף פעם לא הסתרת מימני כלום" שאל לוק "אני פשות לא רציתי שתחשוב שאני מוזרה" אמרתי "ולמה אתה לא אמרתה לי כלום?" שאלתי "כי פחדתי שתיפגעי" ענה לוק "ממה להיפגע?" שאלתי "אני נשלחתי למשימה למצוא את הנביאה של בעלי הכוחות ולהגן עליה. לכן טסתי לישראל כדי לחפש אותה ושם מצאתי את דרק, שיין,
ג'וש וג'ייק ומסתבר שגם הם נשלחו כדי למצוא את הנביאה ולהגן עליה" ענה לוק "אבל מפני מה להגן על הנביאה?" שאלתי "אחותה התאומה מנסה למצוא אותה ולחסלה. הדבר היחיד שאנחנו יודעים על הנביאה זה שיש לה יותר מכוח אחד"…..


תגובות (1)

מושלםם !
תמשיכיייי ^^

29/05/2014 18:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך