החלטתי לכתוב היום עוד סיפור מפני שמחר אני לא אכתוב. מקווה שתיהנו....[: תגיבו ותציעו הצעות לגבי הסיפור!!!!

מי הנביאה?! – פרק 4

30/05/2014 613 צפיות תגובה אחת
החלטתי לכתוב היום עוד סיפור מפני שמחר אני לא אכתוב. מקווה שתיהנו....[: תגיבו ותציעו הצעות לגבי הסיפור!!!!

תקראו את ה"רציתי להוסיף".

-ולסיפור-
נשמעה צרחה וכשפקחתי את עיני הבנתי ממי הגיעה הצרחה. הצרחה הגיע מימני. ראיתי את לוק וחבריו רצים לעברי. קמתי למצב ישיבה ראשי כאב. הנחתי את ראשי בין ידי ועצמתי את עיניי ונזכרתי בחלום. "אש את בסדר?" שאל לוק בדאגה "כ-כן אני בסדר" עניתי למרות שלא הייתי בסדר הרגשתי שמה שחלמתי קרה באמת. קצת נלחצתי באף סיוט לא הרגשתי כך."את בטוחה?" שאל לוק "כן אני בטוחה" אמרתי והסתכלתי בשעון. השעה הייתה רק 2 בלילה אז חזרתי לישון. ישנתי שינה נטולת חלומות.

-בוקר-

קמתי לצלצולו של משעון המעורר. פתחתי את הווילון וראיתי שלוק וחבריו עדיין ישנים. החלטתי להעיר אותם בכול זאת יום ראשון ללימודים אנחנו לא רוצים להראות רושם ראשוני גרוע. "לוק חברה תקומו!" צעקתי "עוד כמה דקות" אמרו כולם. החלטתי ללכת להעיר אותם אחרי שאעשה אמבטיה ואצחצח שיניים וכשסיימתי הערתי אותם. כל אחד אחד הלך או התלבש או צחצח שיניים או התקלח באמבטיה. כשכולם סיימו נסענו בשתי מכוניות. אני הייתי במכונית של לוק ביחד אם דרק ושיין ובמכונית השנייה של ג'ייק שביחד איתו נסע ג'וש. כשכולנו נסענו לבית הספר עלינו לחדר המזכירות כדי לכחת מפתחות ללוקר ומערכת שעות כשלכחנו אותם הסתובבנו קצת בחצר ודיברנו. כשהיה צלצול כל אחד הלך לכיתתו. היום עבר מהר וחזרנו הביתה כולנו. ישבנו בסלון וצפינו בטלוויזיה. ,נו אש הכרת חברים?" שאל לוק "האמת שכן הכרתי בבית הספר את מרלי היא ילדה די חרשנית אבל היא גם נחמדה ומצחיקה ואפילו כוונו ביום שבת ללכת לחוף הים" אמרתי וזה היה נכון הכרתי אותה כי ישבתי לידה בשיעור חשבון ובואו נגיד שהיא חכמה מאוד כל תרגיל פטרה בכלות.
החברים של לוק כבר הלכו כבר לביתם אז אני התארגנתי לשינה. צחצחתי שיניים החלפתי בגדים לפיג'מה והלכתי לישון.

שוב פעם אני חולמת את אותו חלום.
"אש,אש" שוב שמעתי את הקול קורא לי "אש,אש"
"מי אתה?" שאלתי "מה אתה רוצה מימני?"
"בואי" אמר הקול "לאן?" שאלתי. ראיתי דלת מופיע מולי.
פתחתי את הדלת ונכנסתי לתוכה. זה היה שוב החדר הלבן
שבמרכזו הייתה מונחת המראה הגדולה. ניגשתי אל מול
המראה וראיתי את דמותי. כעבור כמה שניות ראיתי את
הכנפיים בחלומי הקודם צומחות שוב מגבי ואת עייני משתנות
לצבע אדום כדם….

נסתי לקום מין החלום אך לא יכולתי פשות צרחתי.

-נקודת מבט של לוק-

שמעתי את אש צורחת. ישר קמתי מין המיתה וניגשתי אליה. היא חולמת. זה כבר הלילה השני ברציפות שהיא צורחת מתוך חלום. לרגע אחד היה נדמה לי שראיתי כנפיים שחורות כפחם צומחות מגבה של אש?…..


תגובות (1)

מדהיםם!!
חוץ מכמה טעויות כתיב ><
את חייבת להמשיך ! (;

30/05/2014 17:10
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך