קצת מבאס אותי לראות שאף אחד לא מגיב חוץ מאחת שתמיד מגיבה....]: שקלתי אם להפסיק לכתוב את הסיפור. אם אני לא אראה לפחות עוד מגיב אחד אני אולי אפסיק להמשיך לכתוב. מה שגרם לי להמשיך לכתוב את הסיפור הייתה אותה אחת שהגיבה ונהנתה מהסיפור ולכן אני ממשיכה לכתוב את הסיפור בשבילה. אז אני מקווה שעוד אנשים יגיבו כדי שאני לא אפסיק להמשיך את הסיפור ואשאיר אותה מבואסת על זה שלו מודעת לסוף הסיפור. לכן אני מבקשת שתגיבו ותציעו הצעות!!! מקווה שאהבתם!........

מי הנביאה?! – פרק 6

02/06/2014 954 צפיות 2 תגובות
קצת מבאס אותי לראות שאף אחד לא מגיב חוץ מאחת שתמיד מגיבה....]: שקלתי אם להפסיק לכתוב את הסיפור. אם אני לא אראה לפחות עוד מגיב אחד אני אולי אפסיק להמשיך לכתוב. מה שגרם לי להמשיך לכתוב את הסיפור הייתה אותה אחת שהגיבה ונהנתה מהסיפור ולכן אני ממשיכה לכתוב את הסיפור בשבילה. אז אני מקווה שעוד אנשים יגיבו כדי שאני לא אפסיק להמשיך את הסיפור ואשאיר אותה מבואסת על זה שלו מודעת לסוף הסיפור. לכן אני מבקשת שתגיבו ותציעו הצעות!!! מקווה שאהבתם!........

-תקראו את ה"רצתי להוסיף"-

-ולסיפור~קריאה מהנה!!!…[: –

-עדיין בנקודת מבט של לוק-

לא , לא , לא ולא! זה לא יכול להיות! למה שלאש יצמחו כך סתם כנפיים? ומאיפה? ולמה אני לא זוכר כלום מהלילה הזה חוץ מהכנפיים? כאילו מחקו לי את מזיכרון. אני חייב לברר את זה. אולי אני אדבר על זה אם החבר'ה. ירדתי למטבח. אמא הכינה לנו פנקייקים ואני ואש ישבנו לאכול.
" אש הכל בסדר?" שאלתי את אש היא הייתה נראית לחוצה ועייפה "כ-כן , בטח" ענתה בעייפות
כשסיימנו לאכול נסענו במכונית שלי לבית הספר כשאני נוהג. חניתי את המכונית ואני ואש יצאנו ונכנסנו לבניין בית הספר. אש נכנסה לכיתתה ואני עדיין בדרכי לכיתתי. כשנכנסתי לכיתה ראיתי את חברי מדברים אחד אם השני. "היי חבר'ה! יש חדש?" שאלתי "האמת שכן,גלינו עוד מידע על הנביא" אמר ג'ייק "אז מה גליתם?" שאלתי. כולם פתאום הפכו לרציניים יותר "בואו נצא למקום מבודד" אמר ג'וש וירדנו לחצר בית הספר והחלתנו ללכת ולשבת על הדשה מתחת לעץ הגדול
(העץ הגדול היה העץ הזקן ביות ברחבי בית הספר. סביבתו הייתה נטושה מפניי שלו התעניינו בסביבתה אז כל מי שרצה להיות לבד פנה לסביבה זו) ודרק התחיל לדבר "קיבלנו עוד מסר מהמפקד והוא אמר שלוחות האבן הקדושות מראה שהנביא לשעבר אוריאנוס יצר קשר אם הנביאה החדשה שלנו. והוא גילה עוד משהו, משהו מוזה שלאף נביא או נביאה היה. הנביאה החדשה מעורבבת אם אם הרועה המושלם והטוב המושלם! הנביאה תהיה הנביאה החזקה ביותר הכל היסטוריה" הייתי מופתע יש בנביאה שלנו את הרועה המושלם ואת הטוב המושלם. "רע אחד, אם מעורבב בתוכה הרועה המושלם והטוב המושלם אז אנחנו נדע איפה היא!" אמרתי בהתרגשות "מה? איך" שאלו כולם "הרי אנחנו יודעים מי ההורים שלה, האמא שלה אלת השדים מורגדה ואביא אל המלאכים לוסיאון הרי הם התאהבו ובגלל שזו הייתה אהבה אסורה אם ברחו לכדור הארץ מן העולם מתחתון והעולם העליון והתלבשו בצורת בני אנוש כדי שלו יגלו אותם. הם הקימו משפחה ושי שמועות שהם הוציאו לעולם בהתחלה תינוק ולאחר שנתיים הוציאו לעולם שניי תאומות. מה רק אני מקשבתי למפקד כשלימד אותנו על ההיסטוריה של שלושת העולמות כשזימן אותנו כדי לחפש את הנביאה?" שאל לוק "כנראה שכן!" אמר ג'וש וצחקנו. לפתע שמענו צרחה.

-נקודת מבט של אש-

דיברתי קצת אם חברותי בכיתה. לפתע הרגשתי מחנק ברעותי. הודעתי לחברותי שאני הולכת לנשום קצת אוויר לפני הצלצול וירדתי לחצר בית הספר. הלכתי למקום שהכי אהבתי לבוא אליו , "העץ הגדול" כשהגעתי לסביבתו של העץ הגדול יכולתי לראות את לא והחבר'ה יושבים ומדברים. באתי לרוץ לכיוונם ולקרוא להם אך פתאום הרגשתי יד אוחזת היד שלי ועוד יד עוטפת את פי. האיש שאחז אותי גרר אותי לאן שהו. נסתי להשתחרר וללו הצלחה. נשכתי את ידו של החוטף וישר צרחתי מפני שהוא אוציא מכיסו רובה וכיוון לראשי.


תגובות (2)

אמאל'ההה!!
חוטפים אותה *0*
חחח תמשיכיייי

לגבי הרציתי להוסיף:
תראי, גם לי אין הכי הרבה תגובות (או צפיות) אבל אני בכל זאת ממשיכה כי אני אוהבת את הסיפור שלי, גם כי לא שווה לעצור באמצע וגם כי תמיד קוראים חדשים משלימים פרקים ומצטרפים :)
בהצלחה לך נסיכה ♥

02/06/2014 16:14

תודה :) וגם לך!!!!

ואני מודה לך שאת מגיבה ורק בגללך אני ממשיכה…..[:

02/06/2014 18:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך